Piha-alueen asfaltointi

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 232
Eipä pikaisella haulla infoa löytynyt, niin avataanpa ihan uusi topicci.

Himottaisi pihakivetys vaihtaa asfaltiksi, kun on aikoinaan pohjatkin vähän huonosti näköjään tehty niin on routinut paikoin. Olisi myös kivetystä tarve vähän laajentaakin.
Kivetys itsessään tuntuu olevan todella kallista, ja etupihalla mulle kävisi kyllä asfaltti paremmin kuin hyvin. Kahden auton katokseen kivetys saisi jäädä.

Onko porukalla heittää suhtkoht tuoreita e/m2 hintoja pk-seudulta millä firmat tekevät näitä?
Eli avaimet käteen hommaa olisin vailla. Itse voin nykyisen kivetyksen kyllä purkaa pois edestä. Mutta tosiaan pohjat yms. pitäisi tulla samassa paketissa.
Asfaltin tarve ~110-120m2
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
264
Eipä pikaisella haulla infoa löytynyt, niin avataanpa ihan uusi topicci.

Himottaisi pihakivetys vaihtaa asfaltiksi, kun on aikoinaan pohjatkin vähän huonosti näköjään tehty niin on routinut paikoin. Olisi myös kivetystä tarve vähän laajentaakin.
Kivetys itsessään tuntuu olevan todella kallista, ja etupihalla mulle kävisi kyllä asfaltti paremmin kuin hyvin. Kahden auton katokseen kivetys saisi jäädä.

Onko porukalla heittää suhtkoht tuoreita e/m2 hintoja pk-seudulta millä firmat tekevät näitä?
Eli avaimet käteen hommaa olisin vailla. Itse voin nykyisen kivetyksen kyllä purkaa pois edestä. Mutta tosiaan pohjat yms. pitäisi tulla samassa paketissa.
Asfaltin tarve ~110-120m2
Samankokoista vähä laskeskellut omalle pihalle tänne landelle mutta ajattelin laittaa kivetyksen.

0,7m syvyydeltä massat vaihdetaan ja finnfoami 50mm siihen. Arvio kehäkolmosen hinnoista:

Asfaltti ~2500e
Finnfoami 1000e
Saven poisvienti ~500-1000e
Uudet massat ~1000e
Suodatinkankaat+putket sadevesille, täryt yms. sälä ~500e
Kaivinkone kuskeineen 2 päivää ~1000e
+avaimet käteen firman kate 30%
=
8000e-10000e
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 265
Viestejä
4 231 258
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom