Onko noissa PC-virtalähteissä miten paljon ampeereja syöttää 12V-14V jännitteellä?
Tarvisin autotalli projektiin pienikokoisen virtalähteen, vanha meni hajoamaan, ei kuulemma kannata korjata.
12V minimissään, 13,5V ois hyvä myös.
Tulee likaiseen paikkaan, leikkuöljyä, metallisälää ja hiontapölyä ja maalia.
Minulla on vanhalla virtalähteellä IP-suojattu muovikotelokin, tosin ilmanvaihto?
Ideaoita saako tollaseen soviltetua pc-virtalähteen. Onko pc virtalähteet aina saman kokoisia?
160mm x 230mm x 74mm (sisämitat about muovikotelossa)
Kuvissa oleva virta/hakkuri on siis kärähtänny kysyin, paikallisesta korjausliikkeestä, sanoi että ei kannata korjata laadukkaan osat maksaa 70€ ja työ itessään 70€/h
Tarjosi 10A teollisuushakkuria 120€ hintaan....
Radiolle suositeltiin 15A sulaketta, itse kuitenkin oleta että virtalähteen pitää pystyä antaa sen 20A jos sitä saa kuormittaa vain 80%.
Ideaoita? Paljon yhdestä PC-powerin 12V lähdöstä saa virtaa ulos?
edit. Imugur linkit ei näy :O
edit: linkkejä modattu olisko nyt avattavissa?
Tarvisin autotalli projektiin pienikokoisen virtalähteen, vanha meni hajoamaan, ei kuulemma kannata korjata.
12V minimissään, 13,5V ois hyvä myös.
Tulee likaiseen paikkaan, leikkuöljyä, metallisälää ja hiontapölyä ja maalia.
Minulla on vanhalla virtalähteellä IP-suojattu muovikotelokin, tosin ilmanvaihto?
Ideaoita saako tollaseen soviltetua pc-virtalähteen. Onko pc virtalähteet aina saman kokoisia?
160mm x 230mm x 74mm (sisämitat about muovikotelossa)
Kuvissa oleva virta/hakkuri on siis kärähtänny kysyin, paikallisesta korjausliikkeestä, sanoi että ei kannata korjata laadukkaan osat maksaa 70€ ja työ itessään 70€/h
Tarjosi 10A teollisuushakkuria 120€ hintaan....
Radiolle suositeltiin 15A sulaketta, itse kuitenkin oleta että virtalähteen pitää pystyä antaa sen 20A jos sitä saa kuormittaa vain 80%.
Ideaoita? Paljon yhdestä PC-powerin 12V lähdöstä saa virtaa ulos?
edit. Imugur linkit ei näy :O
edit: linkkejä modattu olisko nyt avattavissa?