Pidetään foorumi tietotekniikka foorumina!

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2
Nuo maahanmuutto,politiikka ymsyms perseilyketjut voisi mun puolesta poistaa kokonaan uudelta foorumilta:facepalm:
Ei helvetti vois vähempää kiinnostaa tuommonen sonta!
Tulin lukemaan tietotekniikasta,en maahanmuutosta,ehkä myös hieman autoista ja ruuasta:)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 849
Nuo maahanmuutto,politiikka ymsyms perseilyketjut voisi mun puolesta poistaa kokonaan uudelta foorumilta:facepalm:
Ei helvetti vois vähempää kiinnostaa tuommonen sonta!
Tulin lukemaan tietotekniikasta,en maahanmuutosta,ehkä myös hieman autoista ja ruuasta:)
Luuletko että tää on joku ATK foorumi?
Parastahan täällä on juurikin se että on laaja skaala eri alueita, mutta painotettu tietotekniikkaa. Eikai tosiaan kukaan pakota lukemaan mitään vastoin tahtoa vaan voi valita mitä lukee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
AP on tylsä. Keskustella nyt joka päivä pelkästään jostain tietotekniikasta?
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 757
Eihän tuo mamukeskustelu väärin ole. Kunhan keskustelu käydään niille pyhitetyissä triideissä. Ne voi jättää sitten lukematta jos ei nappaa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2
Ei YK:ta tarvitse poistaa,sillä se kuuluu oleellisesti muroon.Mutta Maahanmuuttokeskustelut yms ei vain nappaa.
En minä rekannut muroon noiden keskusteluiden takia,vaan modeemin ylikellotuksen innoittamana:D
Olihan siihen ukkosen raiskaamaan zyxelliin pakko sitä siiliä tunkea:D:D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
128
Eihän tuo mamukeskustelu väärin ole. Kunhan keskustelu käydään niille pyhitetyissä triideissä. Ne voi jättää sitten lukematta jos ei nappaa...
Olisihan se toki hienoa, jos keskustelu pysyisi niille pyhitetyissä triideissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
553
Itseäni kiinnostaa tietotekniikka lähinnä silloin kun ostan uuden koneen eli muutaman päivän ajan neljän vuoden välein.
 

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
551
Elä hyvä ihminen avaa ketjuja joiden aihe ei kiinnosta/oksettaa? Minä en tykkää tuosta --> Se ei ole muillekkaan sopivaa -asenne on aika kiva...
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 269
Olisihan se ihan kaunis ajatus mutta loppujen lopuksi ei mitenkään erityisen kestävää. Muutenkin Muron puolella monet loistavat alennukset, vinkit yms ovat löytyneet YK:n puolelta tai jostain ruokakeskusteluista. Enpä olisi muuten varmaan tilannut neljä vuotta sitten viinejä netistä ellei joku murottaja olisi tästä vinkannut...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 457
Murossa ja täälläkin on se oikeasti hienoa, että jokaiselle löytyy jotain. ATK:sta kiinnostuneille oma alue, samoin softapuolen porukalle. YK:llä on monta kiinnostavaa aihetta ja räbän porukka pysyy pääasiassa räbällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
282
Olen itse läppärimies, joten jäähdytys-, kotelo-, kellotus- ja emolevy-palstat eivät juurikaan kiinnosta.

Mutta ei kyllä tulisi mielenkään kyseenalaistaa niiden oikeutusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 254
Viestejä
4 195 760
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom