• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Pico 4 All-in-One VR-lasit (+ 6 peliä bundle)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
147
Lyhyesti: toimii SteamVR:n kanssa, käyttöaika ~3 tuntia ja... valmistajana yritys jonka omistaa sama pulju Tiktokin takana... :p
Sait minut ensimmäisessä puolikkaassa, en aio valehdella.
Onko tällaisia stand alone laitteita muita kuin Facebookin ja tämä?
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
720
Sait minut ensimmäisessä puolikkaassa, en aio valehdella.
Onko tällaisia stand alone laitteita muita kuin Facebookin ja tämä?
On. Nämä taitaa olla tunnetuimmat. Syynä alhaisempi hinta, toiset maksaa vähintään tuplat, tai sinnepäin. Ja monet on myös suunnattu ”yrityskäyttöön”.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Olikos jollain heittää listaa realistisista tietoturva- yms. uhista liittyen tuohon firmaan? Skannataanko esim. huone vehkeen kameroilla yms.?
 
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
80
En kyllä yhtään ihmettelesi vaikka tuota 128GB mallia saisi alle 300€ kesään mennessä. Sen verran heikkoa on ollut myynti median mukaan.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 868
En kyllä yhtään ihmettelesi vaikka tuota 128GB mallia saisi alle 300€ kesään mennessä. Sen verran heikkoa on ollut myynti median mukaan.
Voi olla, mutta itse epäilisin ettei vielä laske hetkeen. Kyseessä on kuitenkin quest 2:ia kuvanlaadullisesti parempi laite, mutta käyttökokemukseltaan ilmeisesti huonompi, joten hinta on melkoisen perusteltu. Toki hyvä jos hinta laskee, mutta en ole itse nähnyt tuosta mitään viitteitä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.06.2017
Viestejä
80
Voi olla, mutta itse epäilisin ettri vielä laske hetkddn. Kyseessä on kuitenkin quest 2:ia kuvanlaadullisesti parempi laite, mutta käyttökokemukseltaan ilmeisesti huonompi, joten hinta on melko perusteltu. Toki hyvä jos hinta laskee, mutta en ole itse nähnyt tuosta mitään viitteitä
Niin no minä kyllä hieman kyseenalaistan tätä tarjousta. Joku enemmän asiasta tietävä voi kommenoida onko nuo kylkiäiset mistään kotoisin. Jollei tuota lessmilssiä lasketa niin nuo loput pelit niin neverhööd. Itsellä hikoaa pää aivan helvetisti jumpatessa pelkästään Sonyn on ear kuulokkeilla joten en kauheasti anna arvoa tuolle lessmillsille. Toki tämä on henk. koht. kokemus.

Ei kyllä itsellä lähde vielä ostohousut näillä kylkiäisillä, 300€ voisi olla sopiva hinta laitteelle joka on SER jätettä vuoden päästä jollei myynti lähde vetämään paremmin.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 868
Niin no minä kyllä hieman kyseenalaistan tätä tarjousta. Joku enemmän asiasta tietävä voi kommenoida onko nuo kylkiäiset mistään kotoisin. Jollei tuota lessmilssiä lasketa niin nuo loput pelit niin neverhööd. Itsellä hikoaa pää aivan helvetisti jumpatessa pelkästään Sonyn on ear kuulokkeilla joten en kauheasti anna arvoa tuolle lessmillsille. Toki tämä on henk. koht. kokemus.

Ei kyllä itsellä lähde vielä ostohousut näillä kylkiäisillä, 300€ voisi olla sopiva hinta laitteelle joka on SER jätettä vuoden päästä jollei myynti lähde vetämään paremmin.
Samaa mieltä olen kyllä kanssasi, eikä tämä tosiaan hyvä tarjous ole. Silti, kai ne pitää nyt testiin ottaa viimein

Tein itse tuotteelle oman sivun, kun ei sellaista ainakaan haulla löytynyt
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 731
Lasit tilanneille muuten VR -bundlea tarjolla alkaen ~9.50:

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
289
Lyhyesti: toimii SteamVR:n kanssa, käyttöaika ~3 tuntia ja... valmistajana yritys jonka omistaa sama pulju Tiktokin takana... :p
Olikos jollain heittää listaa realistisista tietoturva- yms. uhista liittyen tuohon firmaan? Skannataanko esim. huone vehkeen kameroilla yms.?
Huhujen mukaanhan ByteDance on lähiaikoina rekisteröinyt uuden domainin DickTok.com. Myös osa Pico 4:n käyttäjistä ovat raportoineet, että ovat löytäneet omia kullin kuvia skannattuina windowsin temp-kansioista lasien käytön jälkeen. Tiedä sit mikä tossa on ajatuksena ByteDancen puolelta, varmaan joku bugi.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 868
Pari päivää lasien kanssa leikkimistä takana.

Miinuksia
-Ei yhdisty suoraan 5ghz wlaniin, vaan aina käynnistyksessä pitää käydä asetuksissa yhdistämässä.
-Kuvanjako Chromecast/android tv:hen ei toimi ja selaimeenkin streamattu katkoo yhteyttä. Kaikenhuipuksi lasit toipuvat tästä vain uudelleenkäynnistyksellä.
-Linssien reuna-alueet ovat tummemmat kuin keskikohta. Häiritsee päätä kääntäessä, kun kuva "feidautuu". Aluksi häiritsevämpi, mutta tähän tottui
-Tuuletinmelu, ei varsinaisesti vauhdikkaammissa peleissä haittaa, mutta rauhallisemmassa katselussa ikävä ominaisuus
-passtrough kuvanlaatu tasoa peruna, mieluummin olisin katsellut questin mustavalkoista kuvaa (terävämpi kuva)

Quest 2:ssa ei tällaisia ongelmia ollut, joten toistaiseksi nämä tuntuu palautuskamalta. Mutta katsotaan nyt vielä pari päivää jos mieli muuttuu

Plussaa on jo tiedossa ollut lasien mukavampi painojakauma
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 522
Viestejä
4 202 399
Jäsenet
70 916
Uusin jäsen
Ketzu

Hinta.fi

Ylös Bottom