PIC18F47 prosessorin ohjelmoiminen, mutta ohjelmointilaite puuttuu

Liittynyt
08.07.2018
Viestejä
12
Ostin projektin, jossa on käytetty PIC18F47J53 prossua. Kolvasin piirilevyt kasaan ja seuraava haaste on prossun ohjelmoiminen. Minulta ei löydy PICkit:ä joten hieman haastavalta vaikuttaa...

Yritin etsiä ohjelmointia Arduinolla tai STM32. Siihen löytyi joku projekti, mutta se on toteutettu Linuxilla. Itse olen Windows-käyttäjä.

Kysymys kuuluu: Olisiko tällä foorumilla joku, jolla on PIC ohjelmointilaitteet pääkaupunkiseudulla? Tai joku kikka kolmonen miten softan saisi sisään? Ohjelma on kirjoitettu PIC:n omalla MPLAB IDE:llä. Löytyy myös .hex.

Laitteisto, joka olisi tarkkoitus ohjelmoida: https://soldernerd.com/2018/07/04/mppt-solar-charger-revision-f/
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Terve. On jo hiukan vanha viesti näköjää mutta saitko värkit pelittämään? Muistelisin, että itse sain joskus syötettyä pic18f2550 mikroprosessoriin jonkun koodin arduinon avulla (blink tai joku perus esimerkkikoodi). Olisiko tästä linkistä mitään apua? Arduino as a Pic18F programmer - High Spark
 
Liittynyt
08.07.2018
Viestejä
12
Kiva että viitsit vastata näinkin vanhaan ketjuun :). Homma ratkesi niin että löin rahat tiskiin ja tilasin Ebaysta PicKit 2 ohjelmointilaitteen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 387
Viestejä
4 200 262
Jäsenet
70 894
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom