Daedalus
Perunamyyrä
Korkea aika on taiteellisten kokoontua TechBBS:lläkin esittelemään loistokkaita Photoshop-muokkauksiaan maailman menosta. Laitan tyrkylle kuvan tuoreesta Yhdysvaltain presidentistä, jota Redditin puolella oltiin muokattu innoissaan, ei tässä huonommaksi sovi jäädä.
Ja aloitan:
Teos "Vanha presidentti hivelee uuden presidentin kaulahelttoja". Go nuts
Ja aloitan:
Teos "Vanha presidentti hivelee uuden presidentin kaulahelttoja". Go nuts

Pienellä paneutumisella ja kärsivällisyydellä pääsee mun mielestä hyvin eteenpäin. Ite en ole esim tutoriaaleja pystynyt katsomaan oikeastaan yhtään. Tempo niissä on liian hidas ja mielummin kokeilen ja keksin asioita itse. Jos joku homma ei vaan luonnistu niin google tulille. Myös muutama kirja on kyllä osoittautunut ainakin itselle tosi hyödyllisiksi, vaikka kannesta kanteen en mitään ole viitsinyt lukea. Nyt italukemisena tosin sen verran loistava opus, että tulee varmasti luettua nyt kokonaan ja palattua myöhemmin uudestaan (
. Omat fiilikset nyt n. 10kk tutustumisen jälkeen on aika nöyrät. Tavallaan tietää jo etukäteen että kuvamanipulaatio tms johon tänään on tyytyväinen, aiheuttaa jonkun asteista häpeää parin kuulkauden päästä. Tai aiheuttaisi jos olisi jotain vakavampia päämääriä. Mulle tää on nyt kuiten tällaista leppoisaa puuhastelua ja sellasena pysyykin