Photoshop/3D piirtämistä

Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
2 053
Koneen tarve: 3D mallinnusta, videoeditointii ja kuvankäsittelyä.
Ostopaikka: Uusi, koska firman verotukseen menee
Hinta: 500-600e
Mitä löytyy: Windows 10 pro, näppäimistö, hiiri sekä näyttö

Itse löysin nyt tälläisen, toisaalta voi olla myös vanhempi kone esim. laptops.fin tai muualta, mutta järkevemmin näin että saa komponentit halvemmalla itse hankittua ja saa oikeasti futureprooffiman koneen.
DDR4 jätetty suosiolla 8gb, koska muistien hinta on nyt korkeahko ja odotellaan, kun laskua on todennäköisesti luvassa ensi vuodeksi.
Näytönohjainta ei ole, mutta 970e irtonee kohta puoleen jo alle 100e, jonka saa lisättyä jälkikäteen, jos on tarvetta.


upload_2018-11-9_12-14-19.png
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Koneen tarve: 3D mallinnusta, videoeditointii ja kuvankäsittelyä.
Ostopaikka: Uusi, koska firman verotukseen menee
Hinta: 500-600e
Mitä löytyy: Windows 10 pro, näppäimistö, hiiri sekä näyttö

Itse löysin nyt tälläisen, toisaalta voi olla myös vanhempi kone esim. laptops.fin tai muualta, mutta järkevemmin näin että saa komponentit halvemmalla itse hankittua ja saa oikeasti futureprooffiman koneen.
DDR4 jätetty suosiolla 8gb, koska muistien hinta on nyt korkeahko ja odotellaan, kun laskua on todennäköisesti luvassa ensi vuodeksi.
Näytönohjainta ei ole, mutta 970e irtonee kohta puoleen jo alle 100e, jonka saa lisättyä jälkikäteen, jos on tarvetta.


Onko pöytäkone ainoa vaihtoehto vai käykö läppäri?
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
No lähtökohtaisesti voisi olla fiksumpi tuo pöytäkone, koska laitteen päivitys on helpompaa jälkikäteen.
Okei. Mietin vaan kun läppäreissä voi olla kosketusnäyttö joka helpottaa paljon esim. piirtämistä :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 004
Viestejä
4 188 864
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom