• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Philips Sonicare 3100 Series Electric Toothbrush with Sound Technology Twin Pack, White (HX3675/13)

Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 830
Noita ostellu lapsille, niin 37,50 € veroeroineen on halvimmillaan ollut aiemmin / 1 kpl joten sangen hyvä diili erinomaisesta sähköhammasharjasta. Yks sippas pari kk käyttöönoton jälkeen niin vaikka Amazon.de ostettu, niin Suomen Philipsi lähetti chattiin reklamoimalla mukisematta uuden tilalle.

Näissähän ei akut sitten kestä ihan niin pirun pitkään kuin ns. isompirunkoisissa Sonicareissa (nämähän aika siroja/kaposia/pieniä), mutta helposti 2-3 viikkoa nyt kuitenkin 2 x päivässä 2 min harjauksin. Ne isompirunkoiset vaikka HX6800 menee ~kuukauden.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 673
Saako näihin vaihtopäitä samaan tapaan kuin Oral B?
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 830
Vaihtopäät kannattaa tilata amazon.de ja mielellään BF:nä tv. hyvä alepäivä. Hinta murto-osa noista yo. ja oon myyny niitä eteenkin päin sitten 5x hintaan.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 138
Mutta ei halpoja kopoita?
On toki. Otin pois tarkoituksella tuostakin hausta, kun en itse käytä sellaisia, enkä suosittele kenenkään muunkaan niitä käyttävän. Amazonista saa edullisesti aitojakin, kuten masaf2 tuossa mainitsikin
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 138
Sit olis myös Tokmannin tarjous 26.8.-1.9. Onko toi kelpo?

Tuo on 1100 sarjaa ja tämä amazonin harja 3100 sarjaa. Erona ainakin painetunnistin ja harjapäänvaihtomuistutin, jotka puuttuvat halvemmasta. En tiedä onko muuta eroa ja noillakaan ainakaan itselle ei olisi väliä
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
836
Minulla Philipsin joku päälle satasen harja. Ei mitään jakoa Oralin iO sarjalle jos vertaa puhdistustehoon. Käytännössä iO4 on huomattavasti parempi kuin 120e Philips
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 138
Minulla Philipsin joku päälle satasen harja. Ei mitään jakoa Oralin iO sarjalle jos vertaa puhdistustehoon. Käytännössä iO4 on huomattavasti parempi kuin 120e Philips
Olisikohan ero harjapäissä, oletko kokeillut jotain eripäitä philipsiin? Näiden tarjousharjojen mukana on ilmeisesti tuo C1 ProResult harjapää. Tässä on harjapäävalikoimaa, mitä äkkiseltään löytyi:

1724608447369.png
1724608283720.png

Sonicare A3 ----------------- Sonicare Optimal White

1724608498297.png
1724608542190.png

Sonicare One --------------- G3 Premium Gum Care
1724609159152.png

C1 ProResult


Voisi jotkin erilaisetkin kyllä itselle ottaa testiin. Phillips hieno botti "harjapäävalitsin" -valitsee mitä vain, niin se tarjoaa tuota A3:sta. Ehkäpä sitä voisi kokeillakin, kun harjat on muuten koeajettu.
 
Viimeksi muokattu:

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
836
Olen. Ero johtuu enemmänkin tuosta tekniikasta. Philips "sykkii" kun Oral tuntuu enemmän mekaaniselta. Molemmilla toki tulee puhdasta, mutta Philipsillä siihen menee aikaa enemmän ja Oralilla tulee myös puhtaamman tuntuiset hampaat.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 574
Olen. Ero johtuu enemmänkin tuosta tekniikasta. Philips "sykkii" kun Oral tuntuu enemmän mekaaniselta. Molemmilla toki tulee puhdasta, mutta Philipsillä siihen menee aikaa enemmän ja Oralilla tulee myös puhtaamman tuntuiset hampaat.
eikö oralin pyöreä harjaspää tee edestakaisin pyörivää liikettä, sonicare puolestaan värisee sivuttais ja pituus suunnassa. Itse tykkään sonicaresta enempi, se on hiljaisempi ja tehokkaamman tuntuinen, mitä aiemmin kokeilemani oral b. molemmat harjat oli halvemman pään laitteita ilman ylimääräisiä hienouksia.
oral b:ssä myös kierrokset alkoi selvästi laskeen akun tyhjentyessä, sonicare pysyy 'täysillä' siihen asti kunnes sammuu. tästä kokemuksesta on tosin jo useampi vuosi aikaa, voi olla että nyky-oralit jaksaa paremmmin
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 138
eikö oralin pyöreä harjaspää tee edestakaisin pyörivää liikettä, sonicare puolestaan värisee sivuttais ja pituus suunnassa. Itse tykkään sonicaresta enempi, se on hiljaisempi ja tehokkaamman tuntuinen, mitä aiemmin kokeilemani oral b. molemmat harjat oli halvemman pään laitteita ilman ylimääräisiä hienouksia.
oral b:ssä myös kierrokset alkoi selvästi laskeen akun tyhjentyessä, sonicare pysyy 'täysillä' siihen asti kunnes sammuu. tästä kokemuksesta on tosin jo useampi vuosi aikaa, voi olla että nyky-oralit jaksaa paremmmin
Tuo akun hiipumisen tunteminen johtuu vanhasta ni-mh akusta. Nykyiset oral b:t ei laske kierroksia akun hyytyessä, sillä niissäkin on li-ion akut käytössä
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 830
Olisikohan ero harjapäissä, oletko kokeillut jotain eripäitä philipsiin? Näiden tarjousharjojen mukana on ilmeisesti tuo C1 ProResult harjapää. Tässä on harjapäävalikoimaa, mitä äkkiseltään löytyi:


Sonicare A3 ----------------- Sonicare Optimal White


Sonicare One --------------- G3 Premium Gum Care

C1 ProResult


Voisi jotkin erilaisetkin kyllä itselle ottaa testiin. Phillips hieno botti "harjapäävalitsin" -valitsee mitä vain, niin se tarjoaa tuota A3:sta. Ehkäpä sitä voisi kokeillakin, kun harjat on muuten koeajettu.
Meillä tykätään eniten C1 ProResult ja sit W2 (varsinkin lapset, kun ne on sirompia kooltaan). Mut W2:t on alkuunsa aika pirun kovia, mii nou like. Tuurilla C1 myös halvimpia Amazonissa aina.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 574
Tuo akun hiipumisen tunteminen johtuu vanhasta ni-mh akusta. Nykyiset oral b:t ei laske kierroksia akun hyytyessä, sillä niissäkin on li-ion akut käytössä
joo, vanhoissaoli ni-mh. varsinaisesti akkukemia ei vaikuta tehon laskuun vaan se, onko akun antamaa jännitettä reguloitu. samalla tavalla se jännite laskee myös lion akun kennolla akun tyhjentyessä. tietty lion kennojännite on korkeampi. 1.2V vs 3.7v
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 302
Luin noista joskus testejä vähän enemmän ja niiden perusteella Sonicare on suunnilleen yhtä hyvä kuin ORAL-B. Omaa kokemusta Sonicareista ei ole.

Jos Oraleita ostaa kannattaa hakkia joko Pro 3 tai joku IO malli. Halvemmat liikkuvat vähemmän. Ainakin oman testin perusteella Pro 3 puhdisti paremmin kuin puolet hitaammin liikkuva malli. Testasin samalla harjapäällä kun uusin laitteen josta alkoi kumit kuoriutua päältä.

IO:sta minulla ei ole kokemusta mutta testien ja kommenttien perusteella ovat hyviä. Minut on karkottanut 2-3 kertaa kalliimmat harjapäät verrattuna Pro 3:seen.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 820
En lähtisi vertailemaan Oralin iO- sarjaan. Tämähän on selvästi edullisempi. Tosiaan tuo yllä mainittu Pro 3 ja siitä 3900- malli on huomattavasti parempi vertailukohde. On hintaluokaltaan suunnilleen tasoissa ja aika ajoin hyvässä tarjouksessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 609
Viestejä
4 383 342
Jäsenet
72 791
Uusin jäsen
Jullix

Hinta.fi

Ylös Bottom