• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Philips OneBlade Pro 360 kasvo- ja vartalotrimmeri

Tuote: Philips OneBlade Pro 360 kasvo- ja vartalotrimmeri QP6542/15
Tarjoushinta: 45e
Normaalihinta: 55-70e
Kauppa: Power ja Gigantti ainakin
Voimassa: ?
Linkki: Philips QP6542/15, 44€ | Hinta.fi

1745066057680.png

Kommentti tarjouksesta:
Näköjään Bodygroom Series 1000 BG105 valmistus lopetettu ja monet mallit korvattu tällä OneBladella. Harmi ettei saanut uusia teriä ja kampoja kun muuten lähes ikuinen vaihdettavan akun ansiosta ja maksoi vain 20-25 euroa uutena.

Eroaa siitä kalliimasta Pro mallista lähinnä:
- 120 vs 90 min toiminta aika
- Akun varauksen näyttö: Prosentit vs kolmipykäläinen ilmaisin
- Saattoi saada jonkinlaisen matkakotelon mukaan

En enää muista tarkalleen miten, mutta mä petyin tuon Onebladen käyttömukavuuteen partatrimmerinä ihan täysin. Aiemmin mulla oli Philips MG1100/16 -partatrimmeri ( ainakin about tuon näköinen Philips MG1100/16 -partatrimmeri 31,99 ) ja päädyin sit lopulta viemään ton Onebladen kierrätyskeskukseen jonkun muun murheeksi ja ostin uuden Philips MG1100:n tilalle

En enää muista tarkalleen miten, mutta mä petyin tuon Onebladen käyttömukavuuteen partatrimmerinä ihan täysin. Aiemmin mulla oli Philips MG1100/16 -partatrimmeri ( ainakin about tuon näköinen Philips MG1100/16 -partatrimmeri 31,99 ) ja päädyin sit lopulta viemään ton Onebladen kierrätyskeskukseen jonkun muun murheeksi ja ostin uuden Philips MG1100:n tilalle
Juu taitaa soveltua enemmän kroppaan, karvat kokonaan naamasta veks tai suht lyhyen naamakarvoituksen trimmaukseen tämä.

REMINGTON MB4045 hoitamassa naaman osalta trimmausta.

Ennen kuin OneBlade tuli markkinoille kokeilin ehkä jokaista parranajovärkkiä. Kaikki aiheutti tuskaa eri tavoilla. OB ehkä ainoa, jolla saan kammattua naaman niin ettei satu tai nipistele. Huonoin puoli tuossa tosin on, että heittää karvat pisin kylppäriä.

Partalaatuni on about teräsvilla.

Mikäs tässä on niin huonoa?
tämän käytön jälkeen saa siivota koko vessan/kylppärin karvanpätkistä mitä se ampuu ympäriinsä. ostin myös jostain tarjouksesta kokeluun mutta käyttämättä jäi muutaman kerran jälkeen.
Sähkökone on niin paljon siistimpi naamaan ja höylällä muut paikat.

Itse tottunut Onebladen käyttäjä ihan sieltä alusta asti kun ensimmäinen malli tuli markkinoille. Toki ensin ajoin niinkuin aiemmalla partakoneella vessan lavuaarin ääressä parran, mutta aika nopeasti siirryin suihkuun. Hirveän näppärä huuhdella karvanpätkät suihkunurkasta viemäriin.

Samalla parani myös ajomukavuus kun veteli kosteaa ihoa vasten. Aivan kuten höylätessä niin tämäkin hyötyy mistä tahansa kostukkeesta terän ja ihon välissä.

Tästä tarjouksesta innostuneena päivitinkin OG Onebladen nyt uuteen. En toki tämän tarjouksen koneeseen vaan 6552 malliin. Eiköhän tuolla aja taas useamman vuoden.

Hyvä laite mun kokemuksen perusteella. Kannattaa käyttää ajaessa partavaahtoa, ei lennä sängen pätkät ympäriinsä ja terät kestää selkeästi pidempään.

Ainoa vika (mulla eri malli) akkutason mittarin puute ja se että ei voi käyttää samalla kun lataa. Linkatussa onneksi akun tasolle edes jonkinlainen mittari.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 311
Jäsenet
77 316
Uusin jäsen
Artlas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom