Myyty Philips Hue Bloom -värivalaisimet 2kpl / Tampere

Liittynyt
19.03.2018
Viestejä
213
Myytävä tuote: Philips Hue Bloom
Hinta:30e/kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tampereen Gigantti, todnäk 2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: Täysin toimivat ja kolhuttomat valkoiset Bloom-valaisimet. Myydään yhdessä tai erikseen. Ei Bluetoothia, vaatii Philipsin Hue Bridgen toimiakseen.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):Tampere
Toimitustapa:nouto, posti
Maksutapa:MobilePay, tilisiirto, käteinen


Kuva:
 
Liittynyt
19.03.2018
Viestejä
213
Hei,

olen sairastellut tiheään - koko perhanan syksyn. Niin nytkin. 50e tosiaan tarjottu. Odottelisin, saisiko ehkä jompi kumpi nostettua 55€ kuluineen mutta toistaiseksi nnynas tosiaan ehti ensin tuolla 50€:lla, jota pidän summana vähän siinä rajalla.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
135
Ja mitähän tuolla säännöissä sanotaan YV:llä tarjoamisesta. Alkanut olla normaali käytäntö näemmä tuo..
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 024
Hei,

olen sairastellut tiheään - koko perhanan syksyn. Niin nytkin. 50e tosiaan tarjottu. Odottelisin, saisiko ehkä jompi kumpi nostettua 55€ kuluineen mutta toistaiseksi nnynas tosiaan ehti ensin tuolla 50€:lla, jota pidän summana vähän siinä rajalla.
Tarjotaan nyssit vielä se 55e sis.posti

Edit.molemmista siis yhteensä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.03.2018
Viestejä
213
Minulta ajatusvirhe tuossa ylempänä ja pahoittelen sitä. Tarkoitus oli sanoa 55€ ja kulut, ei 55€ kuluineen. Samoin minulle tuli nyt vähän muistivirheenä tämä YV-tarjoaminen. Ei ihan niin villiä länttä tietenkään.

nnynas 50 ja postit vai 55 posteineen?

Jos deac tai muu tarjoaisi tuon 50€ sijaan vähintään tuon 55€ ja nouto niin olisi aina stressittömämpi vaihtoehto näiden särkyvien kanssa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
441
Minulta ajatusvirhe tuossa ylempänä ja pahoittelen sitä. Tarkoitus oli sanoa 55€ ja kulut, ei 55€ kuluineen. Samoin minulle tuli nyt vähän muistivirheenä tämä YV-tarjoaminen. Ei ihan niin villiä länttä tietenkään.

nnynas 50 ja postit vai 55 posteineen?

Jos deac tai muu tarjoaisi tuon 50€ sijaan vähintään tuon 55€ ja nouto niin olisi aina stressittömämpi vaihtoehto näiden särkyvien kanssa.
Ajattelin, että 50 noutona on parempi mitä 55e sis kulut mutta käsittääkseni nnynas tarjosi nyt 60e+postit tuossa viimeisessä eli hp:n ja foorumin sääntöjen mukaan taitaa mennä aina ekalle hp:n tarjoajalle, niin en ala kilpailemaan.
 
Liittynyt
19.03.2018
Viestejä
213
Ajattelin, että 50 noutona on parempi mitä 55e sis kulut mutta käsittääkseni nnynas tarjosi nyt 60e+postit tuossa viimeisessä eli hp:n ja foorumin sääntöjen mukaan taitaa mennä aina ekalle hp:n tarjoajalle, niin en ala kilpailemaan.
Kas. Totta, niin teki. Juutuin jo tuohon 50€-55€ kelaan. Nnynakselle siis.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 583
Viestejä
4 205 110
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom