Alkoholi on hermomyrkky joka laukaisee myös lukuisia eri syöpiä. Rankoilla käyttäjillä hermovauriot aiheuttavat myös haittaa arviointikykyyn, kykyyn oppia sekä ihan vaan muistihäiriöitä. Listaa voisi jatkaa. Tähän nähden mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla tismalleen samaa mieltä.
Eihän sitä ole pakko kiskoa.
Ei ole pakko, ei, mutta se kuitenki on ihan laillista tavaraa, ja kaikki nyt vaan on hauskempaa pikku kekkulissa. Ja noin sanottuani on lienee syytä tarkentaa: en aja jos otan, työssäkäynnissä ei ole mitään moitittavaa kellään. Periaatetasolla mulla risoo se että mitä se kelleen kuuluu mitä vapailla teen jos en ongelmia aiheuta. Tiedän kyllä ongelmani, tiedän alkoholin haitat, mutta edelleen, sitä on ihan laillista käyttää.
Edit: Aika monta meilä oli töissä jokka sai saman käydä läpi, ja toki mullaki diagnoosi on omakannassa nyt, ei se virheellinen ole. Mutta esim. miten nuo testit otettiin, ei niistä kyllä oikeastaan informoitu, piti osata kysyä että mitäs tässä nyt oikeasti mittaillaan, jne, ja siks toiseksi lääkärikandihan oli jo kovasti estämässä multa töihinpääsyä ja ihan huuhaaperustein, vetoamalla mm. R2 ajokorttiin jota mulla ei ole, eikä sitä töissä vaadita, oli nuori poika minusta vähän vallantunnussa, ja pihallaki kuvioista. Noh, löyty sieltä se ohjeitten mukanenki sävel sitte, ja myönsi itekki ettei tämä minun töihin vaikuta, mutta kortin päälle voi käydä.
Mutta joo, vaikka tuo periaatteessa vituttaaki, että minun vapaa-aika kuuluu jollekki muulle tässä mielessä, niin ehkä tämä nyt vähän herätti, että ajatuksena olis ees vähän vähentää tuota litkimistä, ja sitte tullaan taas jääräpää minuun että vittu juon vapailla entistä enemmän koska vittuako se kelleen kuuluu. Tämmönen kaksteränen miekka siis, jos ymmärrätte =) Mutta ainaki hyvä että aiheesta on keskustelua. Onko tuo oikeudenmukanen testi, varsinkaan jos sitä koitetaan piilotella sen testin ottamista, niinku meilä on ollu, ja niin kauan ko olen selvinpäin tienpäällä ja töissä ja hommani hoidan enkä ongelmia aiheuta niin mitäpä tuo kuuluu kelleen paljonko juon...eli nämä asiat mitä tässä triidissä on jo moneen kertaan ruodittu.