Peruttu\Tehokas pelikone+näyttö -> Tehottomampi+näyttö+euroja

Liittynyt
19.01.2017
Viestejä
692
Pelaaminen jäänyt mulla pelkästään bf1:n pelaamiseen johon piisaa heikompikin kone.
Joten vaihdossa etsin konetta mikä pyörittää bäfää täysillä ja 24-27" 144hz näyttö ja euroja.

Oman koneen speksit:

Intel Core i7-8700K, ajettu vakiona lähes koko ajan, takuu, kuitti, orkkispaketti

Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming, takuu, kuitti, orkkispaketti

Corsair Vengeance LED 16 Gb 3200Mhz DDR4, takuu, kuitti, orkkispaketti

GTX 1080TI GAMING X 11G, takuu, kuitti, orkkispaketti

Fractal Design R6 Black Tempered Glass, toimuustakuu (kun en saanut kuittia edelliseltä omistajalta)+ 2 kpl F14 PWM PST tuuletinta joissa takuu ja kuitti

NZXT Kraken X62 AIO, takuu, kuitti, orkkispaketti

EVGA Supernova 750W G3 80 Plus Gold, takuu, kuitti, orkkispaketti

Kingston A400 240Gb SSD, takuu, kuitti

Asus PCE-AC55BT Dual-band -WiFi-adapteri ja Bluetooth 4.0 -sovitin, takuu, kuitti

AOC Agon AG352UCG 35" UWQHD, takuu, kuitti, orkkispaketti

En myy mitään erikseen joten turha ehdotella.

Vaihtoja voi ehdotella yv:llä sekä tietoja vaihtopaketista ja välirahasta niin ei tarvitse arpoa.

Itse asun Kangasalla ja F-2-F kaupat koska roinaa sen verran. Enkä viitsi ottaa riskiä että postituksessa menee jotain rikki vaikka orkkispakkaukset löytyvät. Sitten voin miettiä jos jostain kauempaa tulee hyvä vaihtotarjous niin minulle ensin konesetti jonka jälkeen lähetän omani.




 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
41
Pelaaminen jäänyt mulla pelkästään bf1:n pelaamiseen johon piisaa heikompikin kone.
Joten vaihdossa etsin konetta mikä pyörittää bäfää täysillä ja 24-27" 144hz näyttö ja euroja.

Oman koneen speksit:

Intel Core i7-8700K, ajettu vakiona lähes koko ajan, takuu, kuitti, orkkispaketti

Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming, takuu, kuitti, orkkispaketti

Corsair Vengeance LED 16 Gb 3200Mhz DDR4, takuu, kuitti, orkkispaketti

GTX 1080TI GAMING X 11G, takuu, kuitti, orkkispaketti

Fractal Design R6 Black Tempered Glass, toimuustakuu (kun en saanut kuittia edelliseltä omistajalta)+ 2 kpl F14 PWM PST tuuletinta joissa takuu ja kuitti

NZXT Kraken X62 AIO, takuu, kuitti, orkkispaketti

EVGA Supernova 750W G3 80 Plus Gold, takuu, kuitti, orkkispaketti

Kingston A400 240Gb SSD, takuu, kuitti

Asus PCE-AC55BT Dual-band -WiFi-adapteri ja Bluetooth 4.0 -sovitin, takuu, kuitti

AOC Agon AG352UCG 35" UWQHD, takuu, kuitti, orkkispaketti

En myy mitään erikseen joten turha ehdotella.

Vaihtoja voi ehdotella yv:llä sekä tietoja vaihtopaketista ja välirahasta niin ei tarvitse arpoa.

Itse asun Kangasalla ja F-2-F kaupat koska roinaa sen verran. Enkä viitsi ottaa riskiä että postituksessa menee jotain rikki vaikka orkkispakkaukset löytyvät. Sitten voin miettiä jos jostain kauempaa tulee hyvä vaihtotarjous niin minulle ensin konesetti jonka jälkeen lähetän omani.




Yritätkö salata speksit valkoisen teeman käyttäjiltä? :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 549
Viestejä
4 190 335
Jäsenet
70 765
Uusin jäsen
Railsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom