Nämä on kyllä oikein maistuvia![]()
Poppamies cheesy flame perunalastut - Poppamies
poppamies.fi
Tää oli erittäin positiivinen uutuus! Piti heti ostaa toinen pussi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
poppamies.fi
Ikisuosikkeja.Tuli tempastua taas pussi Manhattania.
![]()
Totta turisee herra sielläIkisuosikkeja.
![]()
poppamies.fi
Tuli tempastua taas pussi Manhattania.
Hyvä valinta, mun suosikkeja myös.Ikisuosikkeja.
10 min riittää. Ehkä 5 minuuttiakin jos kiire, kun siinä dippailessa myös aika kuluu.P.S. Pitääkö dipin olla about. tunti jääkaapissa "muhimassa" vai onko se vaan urbaania legendaa...
Nuo nimenomaiset + perus Lay's Salted on ainoat, jotka on Lidlissä nyt hintaan 1,59 €/pussi. Hyvä hinta sinänsä.Oliko nämä ainoat "uutuus" maut vai oliko vielä jotain vaihtoehtoja?
meira.fi
Nuo Meiran dipit on minunkin mielestäni ihan ok, paitsi Sriracha joka maistuu lähinnä siltä että olisi vain chilipulveria kaatanut kermaviiliin, eli siitä puuttuu jotain että sitä voisi sanoa dipiksi. Muitakin versioita olen kokeillut ja muissa ei tunnu olevan samaa ongelmaa eli lopputulos oikeasti maistuukin suurinpiirtein siltä miltä dipin olettaisi maistuvan.Dipeistä...Olen itse tykästynyt viime aikoina Meiran dippeihin. Niissä mielestäni vähän enemmän luonnetta, kuin noilla perus-Taffel/Estrella-dipeillä.
Poppamiehellä taisi olla myös suhteellisen pirteitä dippisekoituksia. Tuo heidän perus-sourcream-onion oli ihan hyvä:![]()
Dipit - Meira
meira.fi
maustemesta.com
No nämä oli ok, suolassa ei ainakaan oltu säästelty.Nämä olivat ihan hyviä, mausteita mielestäni hyvin.
![]()
Mun mielestä tuo on huonoimpia dippejä mitä muistan. Ja ostin niitä kasan kun halvalla sai. Poppamiehen sinihomejuustodippi sen sijaan oli ehkä paras.Dipeistä...Olen itse tykästynyt viime aikoina Meiran dippeihin. Niissä mielestäni vähän enemmän luonnetta, kuin noilla perus-Taffel/Estrella-dipeillä.
Poppamiehellä taisi olla myös suhteellisen pirteitä dippisekoituksia. Tuo heidän perus-sourcream-onion oli ihan hyvä:![]()
Dipit - Meira
meira.fi

Sipsit ja muut naksuthan on vain lusikoita dipille. Vai miten se oli.Onhan dippaaminen tavallaan kivaa, mutta mun mielestä muuten aika turhaa. Jos se lastu ei maistu miltään, niin ehkä sillä dipillä saa pelastettua tilanteen. Mutta miksi ostaa sipsejä, jotka ei ilman dippiä maistu miltään? Ja miksi ostaa maustettuja sipsejä, jos kuorruttaa ne kuitenkin kermaviilillä? Ostaa sitten vaikka niitä lapsille tarkoitettuja maissipökäleitä, jos se dippi on se pääasia.
Ja lastun pitää olla sileä ja ohut. Jos se on poimutettu, niin sitten sitä loivaa aaltopeltiä eikä tiheää nimismiehenkiharaa. Noissa viimeksimainituissa suutuntuma on niin pielessä kuin se sipseissä vaan voi olla.
Nachot ja salsa joo. Mua oikeastaan tympii kaikki kermaviilidipit. Vähän kuin Hesen majoneesi. Oli hyvää n. 5 minuuttia, mutta yliannostuksen jälkeen ei viitsi enää koskea.Sipsit ja muut naksuthan on vain lusikoita dipille.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.