Personal trainer koulutuksista

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 198
Onko porukalla suosituksia missä kannattaisi käydä moinen koulutus läpi? Kokemuksia, mielipiteitä?

Sen enempää tässä triidissä paneutumatta mun tulevaisuuden suunnitelmiin.

Nuo koulutukset ovat yleisesti aika hintavia, joten siksi myös erinäiset vaihtoehdot kiinnostaa. Myös mitä verkosta löytyy, englannin kielisetkin kiinnostaa.

Tavallaa kaikki mikä PT-koulutuksen aiheeseen liittyy :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
587
Onko porukalla suosituksia missä kannattaisi käydä moinen koulutus läpi? Kokemuksia, mielipiteitä?

Sen enempää tässä triidissä paneutumatta mun tulevaisuuden suunnitelmiin.

Nuo koulutukset ovat yleisesti aika hintavia, joten siksi myös erinäiset vaihtoehdot kiinnostaa. Myös mitä verkosta löytyy, englannin kielisetkin kiinnostaa.

Tavallaa kaikki mikä PT-koulutuksen aiheeseen liittyy :)
Sehän ei ole suojattu ammattinimike niin voit käydä vaikka liikunnanohjaajan tai hierojakurssin tai olla käymättä yhtään mitään
 
Liittynyt
21.02.2021
Viestejä
5
Mä olen itse käynyt "Suomen johtavan kouluttajan" , eli Fitfarmin kurssin 2012 muistaakseni. Koulutuksessa ei juuri mitään ihmeellistä ollut, lähinnä asioita käytiin läpi hyvinkin pintapuolisesti. Myös Trainer4you yms kirjekurssit ovat samaa luokkaa. Se pohjaosaaminen ja syvempi ymmärrys löytyy jotain muuta kautta.

Ja kuten edellinen postaaja tuossa mainitsi, ei tuo ammattinimike ole suojattu millään tavalla. Sä voit markkinoida itseäsi personal trainerina ilman mitään paperia.

Itse olen toiminut alalla hyvinkin menestyksekkäästi ja valmentanut fitness-lajien kilpailijoita mm. Suomen mestaruuteen ja EM-palkintosijoille. Jos sua kiinnostaa, miten päästä toteuttamaan kyseistä ammattia huomattavasti edullisemmin, kuin nuo tuhansien eurojen kurssit, niin laita mulle yksityisviestiä täällä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 458
Viestejä
4 215 554
Jäsenet
71 056
Uusin jäsen
MCBace

Hinta.fi

Ylös Bottom