Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska yli tusinan vuotta sitten vanhentunut kotelo.helpolla pääset tästä suoraan pakasta. itselläni löytyy tämä juuri 999e hinnalla. ja eipä valittamista
Acer Nitro N50 pelipöytäkone - Pöytätietokoneet
Jo toisessa ketjussa mainostamassa samaa huonoa konettahelpolla pääset tästä suoraan pakasta. itselläni löytyy tämä juuri 999e hinnalla. ja eipä valittamista
Acer Nitro N50 pelipöytäkone - Pöytätietokoneet
hyviä kokemuksia jaetaan =) se on vaan tosi asia että 999e et saa parempaa piste.
+ acerissa on 1t kovalevy, jota ei ole ekassa viestissä ollenkaan. pitäs kyllä olla
+ windows 10
+ asennus valmiina + normaali pakettikone takuu
+ parempi Nohjain! 1070 selvästi parempi!
+ kotelo on oikeasti siro, menee pieneenkin tilaa. kts kuva alla.
+ saat koneen heti powerista päälle ja kovaa huoletonta käyttöö.
- ei ole itte valitut osat, mutta PC insinööri kylläkin koonnut, I5 prossu ja 1070 ohjain on ne tärkeimmät.
luotan vähän enemmä acerin inssiin, kun jonkun keskutelupalstan pikkuvanhaseen.
tässäkin ketjussa telaketju pisti kyllä typerän kommentin ja eipä aughengon yllä oleva kommentti tuonut lisäarvoa ketjuun.
katso liitettä 178556 katso liitettä 178557
998e ja laadukkaita osia kone pullollaan. Tuplamäärä nopeaa SSD:tä verrattuna tuohon pakettipaskeeseen, tuplamäärä nopeaa DDR4:ää verrattuna tuohon pakettipaskeeseen, laadukas tehokkaampi virtalähde, suht asiallinen budjettikotelo joka sekin 10x tuota acerin romua parempi jne. Foorumilta se windows10 muutamalla eurolla. Kumpi ennemmin, acer nitro 50 vai tämä setti? Tämä nyt vaan ehdotuksena ja nopeaa kateltuna kahdesta kotimaisesta liikkeestä nuo osat.
En ollut alkupostaaja ja offtopiciksi menee tämä. Tottahan se että komponenteistakin yritetään saada maksimaalinen kate. Olet siis oikeassa, sama argumentti pätee molempiin. Ehkä pakettikoneeseen kuitenkin helpompi ”piilottaa” halvempia (eli usein heikompia) komponentteja. Täällä porukka tuntuu olevan aika hyvin perillä hintatasosta, tarjouksista ja komponenttien sopivuudesta keskenään. Oma paketti meni reippaasti yli tämän ketjun budjetista, joten ei kelpaa tähän vaihtoehdoksi. Kuitenkin, täältä foorumita löytyy paljon hyviä vinkkejä myös alle tonnin koneisiin. Jos siis rakentelu yhtään kiinnostaa niin mielestäni paremmat ominaisuudet saa kokoamalla itse käyttämällä hyväksi foorumilaisten ehdotuksia ja pakettiesimerkkejä. Jos rakentelu ja yksittäisten osien ihmettely ei herätä mitään mielenkiintoa niin siinä tapauksessa esim. ehdotettu Acer voisi olla varteenotettava vaihtoehto.onnittelut hyvästä valinnasta! et ollut alkupostaaja? halutessasi voisit ottaa kuvan laitteesta ja ajaa testiajot ja julkaista muidenkin nähtäväksi. varmasti voi kiinnostaa muitakin.
kaikkien komponenttien että markettien tehtävä on ottaa se marginaali tehdystä työstä, joten yhden toimiaan kohdistuva kate kritiikki on vähintäänkin kyseenalaista. volyymi ostot pitäisi olla se yksiavaintekiä muiden joukossa miksi pakettikone on varteenotettava vaihtoehto.
kukin ajattelee tyylillään. erilaisuus rikastuttaa..
jos ahdistaa voi muistia laittaa helposti lisää myös tähän aceriin. ja 8gigaa ram muistia HD näyttö pelaamisessa ei pitäisi ahdistaa menoa siis oikeesti!. Et voi vaatia kaikkea herkkua, jos hinta on 999e sis kaiken. ja sen sinun insinöörinä tulisi ymmärtää!
999e acer versus 999e omakasaus sis kaiken.. miten on 3d pisteet? show me and i show you! näet kyllä 3d pisteet gigantin sivuiltakin ne osuu justiinsa.. ;D
massamuistia on aloituspostauksessakin vain sama 250g ssd, joten ei pitäisi olla ongelma.
käyttöjärjestelmä on tärkein saada ssd.lle muutoin ei kyllä huomattavaa eroa ole päivittäisessä peli / viihde käytössä.
OT:
jännä miten pakettikone ehdotuksesta saa foorumeilla tietynlaisen vastaanoton. Teidän pitäisi raivoo kaikille tablet,puhelin, kannettavien ostajille myös että kootkaa ite tai antakaa marketin koota tuote osista. emmä ilmalämpöpumppuakaan lähde osista rakentaa. Vaan luotan valmiiseen tuotteeseen. lopetan väittelyn tähän tämä oli puolustuspuhe, jossa teilattiin/haastettiin avoin pakettikone ehdotukseni. voin jatkaa privaviesteillä herrojen kanssa vääntöä, jos keskustelua paremmuudesta kiinnostaa jatkaa. popparit on sylissäni
Ei ole mitenkään kyseenalaista tehdä vertailua. Perustelut miksi ei markettikonetta on jo moneen kertaan tässäkin thredissa käsitelty. Se että sun markettikone saisi marginaalisesti paremman benchmarkin jolla ei ole käytännön vaikutusta havaittavaan suorituskykyyn on tarpeeton vertailu. Lue ajatuksella mitä tässä threadissa yritetään sanoa. Jos et jaksa niin summaroin: Itse kasatun koneen elinkaaren pituus, päivitettävyys ja hinta on niin suuri etu verrattuna markettikoneisiin ettei mikään puolla markettikoneen hankkimista.kaikkien komponenttien että markettien tehtävä on ottaa se marginaali tehdystä työstä, joten yhden toimiaan kohdistuva kate kritiikki on vähintäänkin kyseenalaista.
tässä huomaa hyvin koulukunta ajattelun. itse en koe kuuluvani kumpaakaan olen liberaali omakasaus v valmis.. sanavalinnat on toista puolta alentavia. mikä markettikone? onko nokian puhelinkin markettipuhelin nykyään?? minusta markettikone on kone joka on marketin kasaama ja pakettina myyty ulos. eikös??
voi väitellä vastaan helposti, koska kestävyydestä ei ole aitoa fakatietoa.. sun kone voi mennä paskaksi siinä missä omani, tämä väittely on turha! de fakto.
uskallatko ostaa käytetyn viritetyn omakasauksen versus valmistajan stokki? väittely on turha.
valmiskoneeseen puoltaa helppous ja mahdollinen hintalappu en ole missään vaiheessa puhunut valmiskoneiden puolesta yleisesti. vaan juuri kyseisen mallin hinta/teho kohdillaan eli 999eurolla se on mahdollisuus. tämän on myös muutkin tässä ketjussa todenneet että potentiaalinen tapaus. itse 6kk jo nauttinut 999hintaisesta .ei tietenkään ole just nyt se optimaalisin vaan 899olisi nyt take my money hintalappu. ovh hinnalla ei tietenkään
Eikös noita ”valmiskoneita” saa esim. Jimssiltä ihan kunnollisiakin, jos ei halua/osaa rakennella?
Jimm's Gamer Patton 1060, pelitietokone - 1 169,00€
Jimm's Gamer Leopard 1070, pelitietokone - 1 279,00€
Jimm's Pro Gamer Panzer 2080, pelitietokone - 2 599,00€
Ei tarvii tyytyä tuollaisiin Anttilan acer rimpuloihin.
ei oo todellista. siis juuri noi jimmsit on markettikoneita ja huomaatko erot että hinnat??
ps anttila ei liity tähän millään tavalla. ja päivittely ei oo se mitä haetaan. osta laite ja käytä sitä! osta uus kun meno ahdistaa. 2v päästä kukaa ei haluu sun ser jätettä sillä hinnalla millä nyt kuvittelet!
Voisin veikata että kukaan ei jaksa sun kanssa jankata tätä samaa paskaa privana.siirrytään privaviesteille.
ei oo todellista. siis juuri noi jimmsit on markettikoneita ja huomaatko erot että hinnat??
mun ser jäte v sun jäte ei kyllä kiinnosta vertailla. mut ahdistaisko, jos sun ser jäte on vähemmän arvokas kun omani? mua ei kiinnosta.
sulla ehkä ryzen mutta istelläni on INTEL! joten elä vie keskustelua näin järein ottein sivuun. tai huomaat että itsekkin osaan ja siirrytään privaviesteille.
laadukkaan emolevysi kannat muuttuu tod näk tässä 1-2v päästä, joten päivitä sekin! sit muistit ja poweri ja huomaat että päivitit koko roskasi!
2v päästä mulla taas voi olla sellainen kone mistä sä voit vaan uneksia, (uusimmat ominaisuudet,piuhat,johdot,konkat) sun vanhan kotelon/raudan ympärille rakennetulla ser jätteellä, josta sisimmissäsi haluat päästä eroon, mutta et viitsi/voi koska elvytetty.
Väität, että kahden vuoden päästä laadukkaalla itse kootulla tietokoneella on samassa tilanteessa kuin markettikoneella? Esimerkiksi omassa koneessa on sen verran laadukas emolevy 10+2 virransyötöllä, että kahden vuoden päästä voi heittää vaikka 8-ytimisen i7:n kiinni. AMD:n prossujen kohdalla päivitettävyys onnistuu vieläkin pidemmälle. Tuon Acerin emolevyn virransyöttö on luultavasti mitoitettu niin, että kestää juuri ja juuri tuon lukitun i5:n kanssa takuun ajan ja järeämmällä prossulla varmasti tulisi savut, jos bios ylipäätään suostuu toimimaan muiden prossujen kanssa. Lisäksi virtalähteen kohdalla sama juttu. Omassa on 10 vuoden takuu, semipassiivinen tuuletin, modulaariset kaapelit ja niin laadukkaat komponentit, että varmasti myös uskaltaa käyttää tuon takuun ajan, kun taas Acerin virtalähde saattaa olla jo uutena turvallisuusriski. Itse kootuilla koneilla jälleenmyyntiarvo pysyy selvästi korkeampana ja veikkaan, että tuossa Acerissa 2 vuoden jälkeen rahallista arvoa on kunnolla enää prossulla ja näyttiksellä.2v päästä meillä molemmilla voi olla sama tilanne. mun ser jäte v sun jäte ei kyllä kiinnosta vertailla. mut ahdistaisko, jos sun ser jäte on vähemmän arvokas kun omani? mua ei kiinnosta.
Täysin uuden koneen hankkiminen kahden vuoden päästä onkin todella hyvä argumentti paskan koneen puolusteluun. Kuka tahansa voi sanoa, että kahden vuoden päästä hankkii 5000€ koneen, joka pyyhkii lattiaa tuolla Acerilla. Ja edelleenkään laadukkaan kootun koneen kohdalla ei tarvitse uusia kaikkea, vaan riittää että hiljalleen parantelee. Vuosi sitten vaihtui omaan koneeseen näyttis ja Black Fridayn aikaan ostin uuden emon ja prossun ja myin vanhat kaverille, kun niillä oli vielä hyvin jälleenmyyntiarvoa. Nyt vähän himottaisi uuden näyttiksen hankinta ja ei tarvitse pelätä, että virtalähde ei riittäisi tai kotelossa ei riittäisi tila ja ilmanvaihto.2v päästä mulla taas voi olla sellainen kone mistä sä voit vaan uneksia, (uusimmat ominaisuudet,piuhat,johdot,konkat) sun vanhan kotelon/raudan ympärille rakennetulla ser jätteellä, josta sisimmissäsi haluat päästä eroon, mutta et viitsi/voi koska elvytetty.
Näitä joskus katsonut ja mieleen tullut se että mikäköhän emo näissä sitten on?Eikös noita ”valmiskoneita” saa esim. Jimssiltä ihan kunnollisiakin, jos ei halua/osaa rakennella?
Jimm's Gamer Patton 1060, pelitietokone - 1 169,00€
Jimm's Gamer Leopard 1070, pelitietokone - 1 279,00€
Jimm's Pro Gamer Panzer 2080, pelitietokone - 2 599,00€
Ei tarvii tyytyä tuollaisiin Anttilan acer rimpuloihin.
Juu varmasti. Silti pidän vähän outona noita Gamer koneita kun ei ole ilmoitettu toisin kuin muissa näyttää olevan ilmoitettu tarkalleen.Kysäistään, sillähän se selviää.
Toinen käyttää 1000€ huonoon markettikoneeseen ja toinen 1000€ laadukkaampaan itsekasattuun koneeseen. Mikä argumentti se on markettikoneen eduksi että voit 2 vuoden päästä ostaa uuden? Ihan samalla lailla kasatun koneen tilalle voi 2 vuoden päästä ostaa uuden koneen Sillä erotuksella, että itse kasatusta koneesta voi todennäköisesti säilyttää esim kovon, virtalähteen, kotelon ja vaikka muistit, joten rahaa seuraavaan säästyy satoja euroja. Lisäksi vanhasta koneesta voi myydä yli jääneet osat huomattavasti helpommin ja paremmalla katteella, kuin markettikoneesta. Parhaimmassa tapauksessa voit säilyttää myös emon, jolloin voitkin koko seuraavan 1000€ käyttää vaikka näyttikseen ja pronssuun huonolaatuinen markettikoneen sijaan.niin paljon asia virheitä että pakko puuttua.
Acer on taiwanilainen tietotekniikka- ja elektroniikkateollisuusyritys, joka kasvoi vuonna 2004 maailman viiden johtavan PC-valmistajan joukkoon.Wikipedia
sun rauta on mutu tuntumalla yhtä kiinapaskaa kun omani! sulla ehkä ryzen mutta istelläni on INTEL! joten elä vie keskustelua näin järein ottein sivuun. tai huomaat että itsekkin osaan ja siirrytään privaviesteille.
laadukkaan emolevysi kannat muuttuu tod näk tässä 1-2v päästä, joten päivitä sekin! sit muistit ja poweri ja huomaat että päivitit koko roskasi!
2v päästä mulla taas voi olla sellainen kone mistä sä voit vaan uneksia, (uusimmat ominaisuudet,piuhat,johdot,konkat) sun vanhan kotelon/raudan ympärille rakennetulla ser jätteellä, josta sisimmissäsi haluat päästä eroon, mutta et viitsi/voi koska elvytetty.