Pelinäytöt

Mitenkäs tuon uusimman firmiksen helpoiten pystyy asentaa? neuvot ois tarpeen
Lataa se firmis niin asennustiedoston mukana tulee ohjetiedosto jossa kyllä hyvät ohjeet. Itselläni ei aiempaa päivitystä jostain syystä suostunut ajamaan tikulta niin vedin tämän sitten piuhalla suoraan joka viimeksikin toimi.
 
Lataa se firmis niin asennustiedoston mukana tulee ohjetiedosto jossa kyllä hyvät ohjeet. Itselläni ei aiempaa päivitystä jostain syystä suostunut ajamaan tikulta niin vedin tämän sitten piuhalla suoraan joka viimeksikin toimi.

Itsellä ei ensin alkanu asentaa ja syynä oli se että vain toinen niistä usb porteista toimii ilmeisesti firmiksen päivityksessä ja olin laittanut väärään. Tikku formatoitu fat32 muotoon.
 
Itsellä ollut testissä Asus ROG Strix OLED XG34WCDG 34" QD-OLED (829 €) näyttö. Näyttäis olevan hyvä yksilö, ei kuolleita pikseleitä, bandingia, coil whinea ja mitään muutakaan. Nyt vaan huomasin Alienwaren AW3425DW 34" joka olis samoissa hinnoissa (805€). Eikös tuossa ole parempi/uudempi paneeli kun Asus 175 Hz ja tuo 240 Hz? Mut onko niin paljon parempi tuo, että kannattaa palauttaa tuo hyvä Asuksen yksilö ja ottaa riski et tulee joku heikompi yksilö tilalle (Alienware). :D
 
Muoks: Täällä olikin kyselyketju erikseen :D
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
309 358
Viestejä
5 248 648
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom