Pelin jäätyminen

Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
22
Eli siis minun koneellani on semmoinen ongelma että useammat pelit jäätyvät kesken pelin ja se on ihan jäätävän ärsyttävää. Oletteko te törmänneet samaan ongelmaan vai johtuuko se vaan mun koneen osista. Jos tiedätte ratkaisun niin pliis kertokaa mullekki :)
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Kerro ensin koneen osat. Lämmöt kannattaa myös tsekata ja mahdolliset ylikellot poistaa.
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
22
Kerro ensin koneen osat. Lämmöt kannattaa myös tsekata ja mahdolliset ylikellot poistaa.
Mulla on msi z270-a pro emo ja sitte intel pentium g4560 3.5Ghz ja asus strix 960 näytönohjain. lämmöt ei nouse korkeisiin lukemiin vaan ne pysyy siinä 50 asteen korkeudessa ja ylikellotuksia ei pitäis olla
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Mulla on msi z270-a pro emo ja sitte intel pentium g4560 3.5Ghz ja asus strix 960 näytönohjain. lämmöt ei nouse korkeisiin lukemiin vaan ne pysyy siinä 50 asteen korkeudessa ja ylikellotuksia ei pitäis olla
Mikä virtalähde?

Windowsin tapahtumavalvonnasta (event viewer) kannattaa katsoa, onko tullut mitään virheilmoitusta. Esimerkiksi näytönohjaimen kaatumiset näkee hyvin tuolta. Näyttiksen ajurit voi myös yrittää poistaa esim. DDU:lla ja sitten lataa uudet tilalle.
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Myöskin poweri voi olla syypää tällaisiin. Esim. vanhassa powerissa voi olla kondensaattorit kuivuneet, mutta toimii kevyellä kuormalla aivan hyvin. Jäätyy sitten vasta kun pitäs saada enemmän virtaa kehiin. Eli jos mahdollista, testaa uudella powerilla, lienee helpointa testailla..
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
22
Mikä virtalähde?

Windowsin tapahtumavalvonnasta (event viewer) kannattaa katsoa, onko tullut mitään virheilmoitusta. Esimerkiksi näytönohjaimen kaatumiset näkee hyvin tuolta. Näyttiksen ajurit voi myös yrittää poistaa esim. DDU:lla ja sitten lataa uudet tilalle.
Mulla on corsair cx500 se on ostettu ihan uutena ja se on ollut alle vuoden käytössä
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 998
Mulla on corsair cx500 se on ostettu ihan uutena ja se on ollut alle vuoden käytössä
Melko vähävirtainen kokoonpano tuo on, eli pitäisi riittää. Toki virtalähde voi aina olla viallinen ja aiheuttaa ongelmia. Itse lähtisin ensimmäisenä poistamaan vanhat näyttiksen ajurit DDU:lla ja sitten uudet tilalle.
 
Liittynyt
02.12.2017
Viestejä
22
Melko vähävirtainen kokoonpano tuo on, eli pitäisi riittää. Toki virtalähde voi aina olla viallinen ja aiheuttaa ongelmia. Itse lähtisin ensimmäisenä poistamaan vanhat näyttiksen ajurit DDU:lla ja sitten uudet tilalle.
Oon tehny jo tuon mutta ei auttanu :(
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 178
Kyllä mä lähtisin syyttelee edelleen tuota kuudenkympin poweria? Onko mahdollista testata uudella powerilla?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 652
Viestejä
4 197 379
Jäsenet
70 762
Uusin jäsen
JaffaTheNeste

Hinta.fi

Ylös Bottom