Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on msi z270-a pro emo ja sitte intel pentium g4560 3.5Ghz ja asus strix 960 näytönohjain. lämmöt ei nouse korkeisiin lukemiin vaan ne pysyy siinä 50 asteen korkeudessa ja ylikellotuksia ei pitäis ollaKerro ensin koneen osat. Lämmöt kannattaa myös tsekata ja mahdolliset ylikellot poistaa.
Mikä virtalähde?Mulla on msi z270-a pro emo ja sitte intel pentium g4560 3.5Ghz ja asus strix 960 näytönohjain. lämmöt ei nouse korkeisiin lukemiin vaan ne pysyy siinä 50 asteen korkeudessa ja ylikellotuksia ei pitäis olla
Mulla on corsair cx500 se on ostettu ihan uutena ja se on ollut alle vuoden käytössäMikä virtalähde?
Windowsin tapahtumavalvonnasta (event viewer) kannattaa katsoa, onko tullut mitään virheilmoitusta. Esimerkiksi näytönohjaimen kaatumiset näkee hyvin tuolta. Näyttiksen ajurit voi myös yrittää poistaa esim. DDU:lla ja sitten lataa uudet tilalle.
Melko vähävirtainen kokoonpano tuo on, eli pitäisi riittää. Toki virtalähde voi aina olla viallinen ja aiheuttaa ongelmia. Itse lähtisin ensimmäisenä poistamaan vanhat näyttiksen ajurit DDU:lla ja sitten uudet tilalle.Mulla on corsair cx500 se on ostettu ihan uutena ja se on ollut alle vuoden käytössä
Oon tehny jo tuon mutta ei auttanuMelko vähävirtainen kokoonpano tuo on, eli pitäisi riittää. Toki virtalähde voi aina olla viallinen ja aiheuttaa ongelmia. Itse lähtisin ensimmäisenä poistamaan vanhat näyttiksen ajurit DDU:lla ja sitten uudet tilalle.
Ei mulla oo toista poweria ja kavereilkaa ei oo ku läppäreitä[/QUOTE]Kyllä mä lähtisin syyttelee edelleen tuota kuudenkympin poweria? Onko mahdollista testata uudella powerilla?