Olen aina haaveillut PC-pelaamisesta. Mutta olen niin idiootti, etten osaa kasata sellaista. Pelkään, että jotakin meniso hajalle kun mulla on nolla kokemusta minkään tekniikan parissa. Lisäksi PC komponentit on myös huomattavasti kalliita. Siksi olen miettinyt, että mitä jos vaan hankkisin valmiin ratkaisun? Eli ottaisin vaikka peliläppärin. Peliläppärit lienee tehokkaimpia läppäreitä mitä on tarjolla, koska ne on suunniteltu pelejä varten joten niiden täytyy olla aika tehokkaita? Niillä voisi tehdä myös muita kiinnostavia ja hyödyllisiä harrastuksia, kuten videonkäsittelyä. Onko peliläppärit vuonna 2024 edistyneet sen verran, että niillä voi pelata raskaimpia pelejä? Mikä olisi niiden arvioitu käyttöikä? Mikä on paras peliläppäri? Tai mitä merkkejä kannattaa suosia? Mitkä on peliläppärin tärkeimmät speksit? En tiiä mikä on nykyajan mittapuulla raskas peli, mutta ennen muinoin yleensä puhuttiin Crysis 3. Oisko se nykyään vaikkapa Cyberpunk 2077?
Omistan jo pelikonsolit, mutta tietokoneella pelaaminen on hyväksi, koska sieltä löytyy paljon pelejä ja nettipelaaminen on ilmaista.
Omistan jo pelikonsolit, mutta tietokoneella pelaaminen on hyväksi, koska sieltä löytyy paljon pelejä ja nettipelaaminen on ilmaista.