PELIKUULOKKEITA ETSIMÄSSÄ

Liittynyt
03.03.2021
Viestejä
5
Moi,

Olen etsimässä uusia pelikuulokkeita (headset), joka täyttäisi seuraavat kriteerit (erityisesti ekat 2):
1. ei vastamelut tai avonaiset vaan ns perus, mutta silti mahd kevyet
2. vähäinen basso, siis huonompi kuin mitä esim musiikin kuunteluun ajattelisi sopivaksi. Tämä tärkeää, koska muuten peleissä askeleiden äänet sekoittuu basson taakse.
3. mikrofoni, jonka saa mutelle kuulokkeista, mieluiten niin, että kääntäessä mikin ylös se menee mutelle, mutta myös muu kytkin OK
4. kuulokkeissa oma volumisäätö

Jos johonkin haluaa vertailla, niin minulla oli aikaisemmin Sennheiserin PC320 kuulokkeet, joissa nämä vaatimukset täyttyivät täysin, mutta mikrofoni päätti lakata toimimasta. Miksen sitten hanki uusia sellaisia? Harmikseni näitä ei oikeasti niin laadukkaita kuulokkeita ei enää valmisteta. Ebaysta löytyi pari käytettyä, mutta toimitus Suomeen uupuu. Yhdeltä sivulta (justicemeasures.co.uk) toimitusta kyllä tulisi, mutta selain ilmoittaa sivun ei turvalliseksi, niin ei ole uskallusta ostaa. Tähän päälle suuret ja useat allennukset sekä yhteystietojen ja toimipaikan puutos saa epäilemään luotettavuutta.

Eli siis, jos joku tietää vastaavista/kriteereihin sopivista, niin mielellään ottaisin ehdotuksia vastaan. Myös jos joku löytää luotettavasta paikasta tai on itse valmis myymään nämä mainitsemani Sennheiserin PC320 kuulokkeet, niin saa mieluusti ilmoittaa.

Mainittakoon vielä loppuun, että en yleisesti hahmota foorumeita kovin hyvin (en osaa etsiä asioita), joten jos tämä nyt on omaksi langaksi aivan kauhea, niin voi vinkata myös parempaan suuntaan.

Kiitos jo etukäteen avusta ja vastauksista ja hyvää kevättä kaikille!

- AÅ
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 542
Viestejä
4 165 882
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom