Pelikonetta max 1800€

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
42
Vanha kone alkaa olla palvellut jo 10 vuotta, joten uutta konetta pitäisi kasailla. Olen hieman lukenut foorumeita ja koittanut hahmotella pakettia. Onkohan tämä paketti yhteensopiva ja järkevä tuohon hintaan? Poweri pitäisi myös vielä pakettiin lisäillä. Mikähän tuohon settiin olisi sopivin?
Ostoskori
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 875

Tuolle kokoonpanolle ensimmäinenkin on riittävä, alemmat jättää ns kasvunvaraa :D
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 176
Kajakkivajakki listasikin hyvin virtalähteitä. Itse ottaisin tuon alimman.

Lisäksi jos onnistuu windowsin asennus, niin kannattaa se hoitaa itse, niin voi hyödyntää ilmaista kasausta. Koodilla iotech-kasaus


jos näytönohjaimen pystyy itse kiinnittää, niin harkitsisin tätä


Mutta muuten ihan hyviä osia ja nämä ehdotukseni on vähän makukysymyksiä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
42
Kiitokset vastauksista. Kyllähän nuo varmaan onnistuisi. Ajattelin kuitenkin ottaa kasattuna minimoidakseni mahdolliset yllätykset kasauksen ja yhteensopivuuden kanssa. Päivitetty Ostoskori
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 875
Tuolle halutulle hellhoundille datatronicilla toimitusaika-arvio on olettevasti ihan hatusta laitettu ilman eksaktia tietoa, mielestäni siirtynyt jo useamman kerran.

Tuolle ns seuraavaksi parhaalle ~600€ 7800xt:lle proshop sentäs lupailee suht pikaista saatavuutta:

Jos siis kiirus koneen kans, muutoin kai sama odotella 7800xt-korttien saatavuuden parantumista.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 176
Tuolle halutulle hellhoundille datatronicilla toimitusaika-arvio on olettevasti ihan hatusta laitettu ilman eksaktia tietoa, mielestäni siirtynyt jo useamman kerran.

Tuolle ns seuraavaksi parhaalle ~600€ 7800xt:lle proshop sentäs lupailee suht pikaista saatavuutta:

Jos siis kiirus koneen kans, muutoin kai sama odotella 7800xt-korttien saatavuuden parantumista.
Tuosta myös. Vk väittää että 4-5 päivää ja tuote on lähetettävissä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 852
Viestejä
4 211 284
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom