Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikset laita sitä vain tuohon sun aiempaan koneeseen mistä oot hinta-arviota kysellyt? Siinähän olisi valmis paketti.Pelikonetta joka tulis pelaamiseen vaan. Ajateltuna että siihen tulis 7900xtx. itellä aika heikko toi osien tuntemus.
Siinä pitäs ainakin vissiin vaihtaa emo muuta en tiiä. Tietenkin jos siirtää saa päivittämällä vielä ihan hyvän koneen niin mikä ettei. Saa niitäkin ehotuksii laittaa.Mikset laita sitä vain tuohon sun aiempaan koneeseen mistä oot hinta-arviota kysellyt? Siinähän olisi valmis paketti.
Ei tarvitse vaihtaa emoa kun laittaa uuden näytönohjaimen.Siinä pitäs ainakin vissiin vaihtaa emo muuta en tiiä. Tietenkin jos siirtää saa päivittämällä vielä ihan hyvän koneen niin mikä ettei. Saa niitäkin ehotuksii laittaa.
1440p ja FPS ja ajopelit. Budjetti nyt varmaan joku 3k1. Mikä resoluutio näytössä/suunnitelmissa?
2. Minkä tyyppisiä pelejä pelaat?
3. Budjetti?
Saanko mä tuohon emoon kiinni tuon uuden xtx. Ku himottas se hommata ku on ihan hyvään hintaa 4090 verrattunaEi tarvitse vaihtaa emoa kun laittaa uuden näytönohjaimen.
Ihan minkä tahansa näytönohjaimen.Saanko mä tuohon emoon kiinni tuon uuden xtx. Ku himottas se hommata ku on ihan hyvään hintaa 4090 verrattuna
Jos pelaaminen tapahtuu 1440p resolla niin prossuakaan ei välttämättä tarvitse vaihtaa, 5800X3D on pelikäyttöön parasta mitä tuolle emolevylle ja tuolle AM4 kannalle on.Eli vaan Timon 5800x3d ja keveriks se 7900xt. Ja saan ihan suhkot tykin koneen. Tosiaan itellä nyt ei oo paljoo hajuun näistä osista että mitä kannattaa päivitellä .
Joo tuolla emolla PCIE rajoittuu 3.0 versioon, 4.0 sijasta, mutta vielä ollaan kaukana ylipäätään 3.0 kaistan rajoista. Puhutaan ehkä prosentin suorituskyky erosta 3.0 ja 4.0 välillä.Nyt tuli itselle uutta tietoa ihan sopivasti taidan sitten ehkä tehä silleen että mietin vaan sitä että vaihdan tuon paremman pronssin ja sen xtx. Itteä vaa hämäsi tuo pcie 3 ja 4 nelonen että se xtx on 4 ja mulla on tuossa 3 nii ei sovi yhteen
Tuli mieleen tuossa että kannattaako tuohon vaihtaa virtalähde jos homaan tuon 7900xtx ja tuon 5800x3d prossun. Kun jossain sanotaan että suosii 800watin ja mulla on tuossa 750w virtalähde. Vai riittääkö tuo 750w