Pelikonetta AMD:n julkaisun jälkeen

Jjf

Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
2
Eli tosiaankin olen lueskellut monia eri viestiketjuja jo varsin pitkään ja odotellut 3. sukupolven ryzen prossujen ilmestymistä. Tarkoituksenani olisi hankkia kone noin 1000e budjetilla (+-100e). Tosiaankin tuo tonnin budjetti sisältää vain koneen, sillä hiiri, näppis ja näyttö on jo omasta takaa. Kyseessä olisi ensimmäinen pelaamiseen tarkoitettu kone, joten en ole hirveän perillä komponenttien yhteensopivuuksista yms. Kone olisi tarkoitus tilata ja kasauttaa JIMMS:llä. Ylikellottamista en ole näillä näkymin suorittamassa ja käyttiksen hommaan varmaankin ebaysta. Tällä hetkellä CSGO on peli jota tulen eniten pelaamaan, mutta haluan koneen pystyvän myös mahdollisesti raskaampiinkin peleihin. Jos joku asioista enemmän perillä oleva suostuisi käyttämään hiukan omaa aikaansa ja tekemään minulle ostoskorin olisin ikikiitollinen.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 262
Tervetuloa foorumille.

Onko tarvetta esim. Wifille, vai onko lankaverkko?
Tuo vaikuttaa siihen mikä emolevy on järkevä.

Entä mikä on näyttönä?
Tosin et varmaan halua tehdä koneelle hankalampia päivityksiä. Niin prossussa tinkimisen sijaan olisi varmasti varmempi tinkiä helposti parissa vuodessa vaihdettavassa näytönohjaimessa ja ottaa sellainen prossu joka paremmin kestää aikaa.


Palkattomaksi beta-testaajaksi joutumisen takia en paljoa lämpene Microsoftin hintojen maksamisesta, niin itse käyttiksen hankkimalla saisi rahaa laitettua parempaan rautaan.
 

Jjf

Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
2
Kiitos,

Näyttönä multa löytyy asuksen 1920x1080 144hz. Pelaamiseen löytyy langallinen verkko.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 330
Viestejä
4 330 172
Jäsenet
72 198
Uusin jäsen
Ludichrist

Hinta.fi

Ylös Bottom