Pelikonetta 1200€ hintaluokkaan

Liittynyt
08.12.2022
Viestejä
5
Aattelin päivittää vanhasta pakettikoneesta nyt parempaan, kun löysin ostajan tolle nykyselle. Budjetti on siinä 1200 ympärillä, ja etsin mielellään nvidian näytönohjainta.

En tarvitse myöskään ssd tai hdd mukaan, löytyy omasta takaa ylimääräsenä kummatkin. Käytän bluetoothia aika paljon, ja yhteys mulla on wifin kautta, jos sillä on hirveesti väliä, ja pelailu mulla tapahtuu yleensä 1440p näytöllä

Ei oo mitenkään pakollinen, mutta tykkäisin jos koppa olisi valkea, ja usb/3.5mm liitäntä löytyisi kopan päältä niin sais ehkä laitettua parempaan paikkaan pöydällä koneen :)

Hyvä ois myös jos ois datatronicilta ilmaisen kasauksen vuoksi, kun en itse oo ennen koskenut koneeseen kovalevyn vaihtoa enempää
 
Pikkasen päälle 1200 € ilman ssd:tä kasattuna.
Hei, kiitos pikaisesta vastauksesta! Kaveri sanoi että kannattaa ostaa ilman kasausta niin sais osat perille nopeammin (Lupasi auttaa kasaamaan) Osaatko ehdottaa vaihtoehtoja esim. tuulettimelle ja tuolle prosessorille niin sais kaikki osat perille mahd. nopeasti? Tuuletin oli ainut minkä kanssa oli toimituksessa viivästyksiä mutta prossu näköjään vaan konekasauksen yhteydessä :D
 
Jos ei haittaa vaihtaa kauppaa niin molemmat on juuri nyt proshopissa tarjouksessa:

Datatronicista:
tai
tai


Edit Onneksi Thermalright julkaisee joka viikko uuden jäähyn niin kaikki ei voi olla yhtäaikaa loppu DT:stä :D
 
Jos ei haittaa vaihtaa kauppaa niin molemmat on juuri nyt proshopissa tarjouksessa:

Datatronicista:
tai
tai


Edit Onneksi Thermalright julkaisee joka viikko uuden jäähyn niin kaikki ei voi olla yhtäaikaa loppu DT:stä :D
Moi! Oisko tää siis hyvä/toimiva yhdistelmä?


screenshot14102024.png
 
Tuosta vanhasta koneesta ja sen levyistä, jos se on vanha pakettikone niin siinä ei välttämäti ollut m.2 ssd levyjä, jotka huomattavasti nopeampia kuin ne perinteiset sata-levyt. Siksi suosittelisin kyllä tuohon koriin lisäämään m.2 aseman jos sellaista ei ole jo ennestään, esim:

Muutenhan tuossa Timon paketissa osaset on valittu mentaliteetillä riittävää laatua mahdollisimman halvalla eli jokainen euro puristettu pois suorituskykyä leikkaamatta.
 
Tuosta vanhasta koneesta ja sen levyistä, jos se on vanha pakettikone niin siinä ei välttämäti ollut m.2 ssd levyjä, jotka huomattavasti nopeampia kuin ne perinteiset sata-levyt. Siksi suosittelisin kyllä tuohon koriin lisäämään m.2 aseman jos sellaista ei ole jo ennestään, esim:

Muutenhan tuossa Timon paketissa osaset on valittu mentaliteetillä riittävää laatua mahdollisimman halvalla eli jokainen euro puristettu pois suorituskykyä leikkaamatta.
Vanhassa koneessa on 2tb hdd, ja sit myös 2tb m.2 ssd (jonka ostin siihen aikoinaan erikseen) ja otan sen m.2 ssdn tosiaan itselleni tohon uuteen koneeseen. Eli oletan et toi mun laittama screenshot on ihan ok laittaa nyt tilaukseen? ainut muutos oli se et vaihdoin ton suorittimen kun kasaan kaverin kans itse kotona :D
 
Vanhassa koneessa on 2tb hdd, ja sit myös 2tb m.2 ssd (jonka ostin siihen aikoinaan erikseen) ja otan sen m.2 ssdn tosiaan itselleni tohon uuteen koneeseen. Eli oletan et toi mun laittama screenshot on ihan ok laittaa nyt tilaukseen? ainut muutos oli se et vaihdoin ton suorittimen kun kasaan kaverin kans itse kotona :D
No sit kovo asia on kunnossa :)

Kuten sanoin yllä, osaset on valittu eurot mielessä, lähes kaikkiin löytyisi ns parempaa mutta ne myös maksaisivat lisää eli on ok laittaa kori tilaukseen. :)
Tuo phantom spiritti on inasen assassinia parempi jäähy myös.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
255 630
Viestejä
4 442 194
Jäsenet
73 585
Uusin jäsen
Jaakkokk

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom