pelikoneen osto 1500-2000€

Liittynyt
05.07.2018
Viestejä
19
Okei hei taas! Kyselin tässä koneita pari viikkoa sitten ja nyt olisi sen aika kun vanhaan koneen kaupan purku on suoritettu huomenna niin olisiko täältä jotain settiä, alustavasti olen katsonut mitä minulle ehdotettiin mutta pääasiassa näitä kahta, Jimm's Powered by ASUS - Indestructible V1, pelitietokone - 1 899,00€ sekä Jimm's MSI Gaming - Grey Dragon, pelitietokone - 1 999,00€ niin olisiko näistä mihinkään, toinen vaihtoehto ihan osien osto jimmsiltä, mutta siihen vielä se kasaus niiden puolelta, mielellään tietysti se että koneen saisi mahdollisimman nopeasti kun joutunut tässä kitumaan jo tarpeeksi
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 518
Aika 1:1. AMD on tehokkaampi jossain peleissä, esim. CSGO, DOTA, LoL, F1 tulee nopeasti mieleen.
Tuossa datatronicin koneessa kuitenkin RTX3070ti, joka on ulkomuistista 10-15% tehokkaampi kuin normaali RTX3070 ja onhan tuo satasen halvempi.
 
Liittynyt
05.07.2018
Viestejä
19
Aika 1:1. AMD on tehokkaampi jossain peleissä, esim. CSGO, DOTA, LoL, F1 tulee nopeasti mieleen.
Tuossa datatronicin koneessa kuitenkin RTX3070ti, joka on ulkomuistista 10-15% tehokkaampi kuin normaali RTX3070 ja onhan tuo satasen halvempi.
okei, no just noita pelejä pelailen mut eipä se ero kovin iso ole niin ei väliä, toivottavasti on vielä tiistaina heillä siellä näytti 1 kpl vain olevan
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 518
okei, no just noita pelejä pelailen mut eipä se ero kovin iso ole niin ei väliä, toivottavasti on vielä tiistaina heillä siellä näytti 1 kpl vain olevan
F1:n muistin väärin, oli marginaalisesti Intelin eduksi. Ei siitä sen enempää, kuitenkin Ryzen on hieman jytympi, ei kuitenkaan satasen edestä mielestäni ja edelleen datatronicin koneessa parempi näyttis.

Tuota kahden tonnin konetta ei kannata ostaa. Reiluun kahteen tonniin kasauttaa Datatronicilla jo 5600X+RX6800XT koneen.
 
Liittynyt
05.07.2018
Viestejä
19
F1:n muistin väärin, oli marginaalisesti Intelin eduksi. Ei siitä sen enempää, kuitenkin Ryzen on hieman jytympi, ei kuitenkaan satasen edestä mielestäni ja edelleen datatronicin koneessa parempi näyttis.

Tuota kahden tonnin konetta ei kannata ostaa. Reiluun kahteen tonniin kasauttaa Datatronicilla jo 5600X+RX6800XT koneen.
Kiitoksia näistä! Katson vielä millaisen saisi about tuohon hintaan kasattuna osineen, Mutta tuo kyllä lähtee varmaaan ti ostoon jos ei muita löydy
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 518
Kiitoksia näistä! Katson vielä millaisen saisi about tuohon hintaan kasattuna osineen, Mutta tuo kyllä lähtee varmaaan ti ostoon jos ei muita löydy
Tässä joku nopea vetäsy, heikommalla emolevyllä ja Windowsin asentamalla itse säästänee kolmisen kymppiä.
 

Liitteet

Liittynyt
05.07.2018
Viestejä
19
Tässä joku nopea vetäsy, heikommalla emolevyllä ja Windowsin asentamalla itse säästänee kolmisen kymppiä.
Tästäkin iso kiitos! näillä on hyvä lähteä eteenpäin, tietysti jos jollain on vielä koneita tiedossa saa linkata, tiistaihin asti aikaa itsellä päättää
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 851
Viestejä
4 241 594
Jäsenet
71 261
Uusin jäsen
Dcode

Hinta.fi

Ylös Bottom