Pelikone?

hahuu

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2020
Viestejä
211
Kyllähän tuolla ominaisuuksiensa puolesta pitäisi pystyä hyvin pelaamaan ihan mitä vaan. Hinta-laatusuhteeltaan parempiakin koneita kyllä löytyy. Itse myös mieluummin hankkisin Intelin 12000-sarjan prosessorin, paremmalla jäähdytyksellä olevan näytönohjaimen ja paremmin hengittävän kotelon, jos saisi valita.

Millaisia pelejä olisi aikomus pelata ja millaisella näytöllä?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Tuolla hintaa saa jo tehokkaammalla RTX3080 ohjaimella
Esim. DUTZO Deluxe Scale | Varastossa | Edullinen

paremmalla prossulla, mutta näyttiksessä kehnompi jäähy.


Jos käyttöjärjestelmän asennus onnistuu itse niin tuohon budjettiin myös kasauttaa Jimssillä i5-12400F/RX6900XT/32GB/850W/2TB koneen.
 
Liittynyt
14.02.2022
Viestejä
3
Kyllähän tuolla ominaisuuksiensa puolesta pitäisi pystyä hyvin pelaamaan ihan mitä vaan. Hinta-laatusuhteeltaan parempiakin koneita kyllä löytyy. Itse myös mieluummin hankkisin Intelin 12000-sarjan prosessorin, paremmalla jäähdytyksellä olevan näytönohjaimen ja paremmin hengittävän kotelon, jos saisi valita.

Millaisia pelejä olisi aikomus pelata ja millaisella näytöllä?

Oikeestaan kaikki pelit mitä tulee pelailtua on fps pelejä. Cod,battlefield,cs. Näyttö mulla on 240hz samsung
 
Liittynyt
14.02.2022
Viestejä
3
Tuolla hintaa saa jo tehokkaammalla RTX3080 ohjaimella
Esim. DUTZO Deluxe Scale | Varastossa | Edullinen

paremmalla prossulla, mutta näyttiksessä kehnompi jäähy.


Jos käyttöjärjestelmän asennus onnistuu itse niin tuohon budjettiin myös kasauttaa Jimssillä i5-12400F/RX6900XT/32GB/850W/2TB koneen.

Onnistuu itellä käyttiksen asennus. Ei vaan ymmärrys riitä valikoimaan nuita osia :D budjetti on tosiaan noin 2500e
 

Black Sheep

Tukijäsen
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
395
Itse suosittelisin käyttämään hetken aikaa näiden lyhyen ajan sisällä luotujen "konepaketit" threadien lukemiseen joissa kyselty/keskusteltu samalla budjetilla olevien koneisen hankinnasta.

Niistä saa erittäin hyvää infoa ja niiden pohjalta lähtee sit miettimään ja suunnittelemaan omaa konetta. Sen pohjalta heittää tänne sitten sen itse suunnitteleman koneen speksit ostoskorista ja kysyy arvoisalta raadilta onko osat yhteensopivat ja onko merkittäviä korjauksia joita kannattaisi tehdä. Pienellä vaivalla saa sit hinta/laatu suhteeltaan paremman kokonaosuuden ja samalla oppii sitten paljon tulevaisuutta varten.

Jos kokemus/uskallus/kiinnostus tai aika ei riitä itse koneen kasaamiselle niin esim Jimms saa kasauspalvelun 90€ hinnalla, mikä on jo murto-osa tuossa 2500€ budjetissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 398
Viestejä
4 236 025
Jäsenet
71 199
Uusin jäsen
John Doe1

Hinta.fi

Ylös Bottom