Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarttet vielä kotelon ja jäähyn.
Vaikka:
SilentiumPC Fera 5 -prosessorijäähdytin - 31,90€
io-tech toimituksen valinta 3/22 ! Ominaisuudet :Synergy Cooling -teknologia Korkean suorituskyvyn tarjoava, pitkäikäinen Fluctus 120 PWM-tuuletin Erwww.jimms.fiLian Li LANCOOL II Mesh RGB, ikkunallinen miditornikotelo, valkoinen - 104,90€
Äärimmäinen koteloratkaisu niin aloittelijoille kuin alan vannoutuneille harrastelijoillekin! Tekniset tiedot : Malli : LANCOOL II MESH RGB Väri : Valkoinen Mitat (SxLxK) :www.jimms.fi
Ja virtalähteen voit vaihtaa halvempaan:
Corsair 650W RM650x (2018), modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta - 99,90€
Tekniset tiedot : Mitat : 150 x 86 x 160 mm Form Factor : ATX12V v2.4 / EPS 2.92 Modulaarinen kaapelinhallinta : Kyllä, täysin Tuuletin : 140mm Hyötysuhde : 80 Plus Gold Teho : 650W +3.3V: 25A +5V: 25www.jimms.fi
Jos pakettikonetta miettii mutta osaa kuitenkin kasata itse koneen, niin kierrä Acerit mahdollisimman kaukaa. Nuo ovat poropietaria läpikotaisin, virtalähde+kotelo+emolevy on naitettu yhteen siten että mitään niistä ei voi vaihtaa uuteen/parempaan ilman että kaikki muut osista menee mukana SER-lavalle.Joo ne on kyllä tiedossa, mutta olisiko sittenkin järkevämpi ostaa pakettikone näillä näyttis hinnoilla vai kasata itse?
Acer Predator Orion 3000-620 pelitietokone i7/16/1024/3070 - Pelitietokoneet
Kompaktiin koteloon rakennettu Acer Predator Orion -pelitietokone on varustettu suorituskykyisillä komponenteilla, joihin lukeutuu muun muassa uuden sukupolven NVIDIA-näytönohjain ja 11. sukupolven Intel®-prosessori.www.gigantti.fi
Joo ne on kyllä tiedossa, mutta olisiko sittenkin järkevämpi ostaa pakettikone näillä näyttis hinnoilla vai kasata itse?
Acer Predator Orion 3000-620 pelitietokone i7/16/1024/3070 - Pelitietokoneet
Kompaktiin koteloon rakennettu Acer Predator Orion -pelitietokone on varustettu suorituskykyisillä komponenteilla, joihin lukeutuu muun muassa uuden sukupolven NVIDIA-näytönohjain ja 11. sukupolven Intel®-prosessori.www.gigantti.fi
Onko järkevämpi valita 5600x + 3060 Ti vai ottaa i5 + 3070 combo? Käyttö on hyvin pitkälti 1080p pelaamista (CSGO, PUBG, F1, ylipäätänsä Esport pelit) sekä jonkun verran "workstation"-käyttöä.