Pelikone (Valkoinen teema) ~2600 euroa

Liittynyt
28.11.2023
Viestejä
2
Hei!

Noin 8 vuoden välein tulee tilattua uusi kone. Uskollinen 6700K + 980 GTX ti combo potkii edelleen hyvin, mutta on aika päivittää.

Olen selaillut muita postauksia, mitkä ovat olleet erittäin hyödyllisiä (kiitos siis niistä!). En kuitenkaan heti törmännyt valkoiseen teemaan, joten tällä hetkellä ehkä kotelo tuottaa eniten pulmaa? Mikä niistä on paras. Jossain yhteydessä törmäsin Lian Li O11 dynamic evo XL-koteloon, mutta ehdotuksia otetaan vastaan.

Pitkän linjan Intelistinä olen nyt hyppäämässä AMD:n leiriin ja oletettu prosessori on 7800x3d ja sen kanssa GPU 7900 xtx.

Voisiko joku auttaa vauhtiin muun setupin kanssa? Koneet ovat aina olleet ulkoasultaan mustia ja nyt kerrankin olisi kiva saada pöydän reunalle hieman valkoista ja erilaisia sävyjä.

Hinta pyörii noin 2600 euron maastossa, mutta se joustaa kyllä.

Kiitos etukäteen ajastanne.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 830
Tuossa. Budjetti alitetaan n.250 €


Tuossa kaksi hieman toisen näköistä koteloa



Tuossa toinen valkoinen jäähy paremmalla saatavuudella.

Tuossa ehkä vähän valkoisempi emolevy

 
Liittynyt
24.08.2023
Viestejä
78
Itselläni olisi tämmöinen ehdotus, hieman menee yli budjetin kun sanoit että joustoa on. Valitsin vesijäähyn ulkonäkö syistä ja omaa myös hyvän jäähdytys tehon vaikka kyseiselle prosulle riitäisikin ilmajäähy. tuulettimet ja ramit voi myös vaihtaa perus valkoisiin jos RGB ei napostele, kuten myös emolevynki. Itselläni vähän saman typpinen kokoonpano ja olen kyllä tykännyt.

 
Liittynyt
28.11.2023
Viestejä
2
Kiitoksia valtavasti avustanne! Pääsen tällä hyvin eteenpäin ja vauhtiin! Minä kiitän. Mielenkiintoista tuon Lancoolin kohdalla, että RGB voi laskea pyörimisnopeuksia?
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
914
NV5:stä ei kyllä kaunista saa siristelemälläkään. Kokonaan silmät sulkemalla paranee vähäsen.
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
550
Tuossa ehkä vähän valkoisempi emolevy
Hymähdin tälle hieman, mutta eihän siinä valkoinen on se erikoisempi ja kalliimpi kuin se toinen eli musta.

Vielä kun saisi muitakin värejä ja customointimahdollisuuksia, ettei kaikki olisi sitä samaa massaa.

Joskus miettinyt kuinka hyvin joku merkki, joka uskaltaisi tehdä omalla tyylillä menestyisi alalla.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 830
Hymähdin tälle hieman, mutta eihän siinä valkoinen on se erikoisempi ja kalliimpi kuin se toinen eli musta.
Noh, minkäs teet kun ei valkoisia ole oikein saatavilla. Tässä olisi yksi, mutta on loppu, eikä voi tilata.

Eikä oikein viitsinyt tätä 750 € emoa linkata

Niin vaihtoehdot on aika vähissä.

Vielä kun saisi muitakin värejä ja customointimahdollisuuksia, ettei kaikki olisi sitä samaa massaa.
Jotain 20 vuotta sitten noita emoja oli eri väreissä. Sininen, punainen ja vihreä taisi olla yleisimmät.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 210
Viestejä
4 330 594
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom