Pelikone noin 800€

Liittynyt
31.12.2023
Viestejä
3
Tosiaan uutta konetta tarvis hankkia noin 800€ budjetilla pelaamiseen, mahdolliseen striimaamiseen ja kouluhommiin. Peleistä pelaan pääosin Fortnite, ow2, Rocket League, GTA sekä vr pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 900

Jos tarvii wifin niin:

Jos 800€ saa ylittyä vitosella niin:

Jos pitää olla nvidia niin tuohon budjettiin (pienellä ylityksellä) saa korkeintaan:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.12.2023
Viestejä
3
Pelaan Fortnitea kilpailullisesti ja oon lukenu että amd:lla on jotaki ongelmaa sen kanssa joten taidan ton setin nvidian kanssa ottaa
 
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
353
Pelaan Fortnitea kilpailullisesti ja oon lukenu että amd:lla on jotaki ongelmaa sen kanssa joten taidan ton setin nvidian kanssa ottaa
Kysytään ennemmin näin, jos pelaat öröistä. Sulla on jo varmaan vanha alusta olemassa? Pystyisikö sitä hyödyntää päivitystä ajatellen.
 
Liittynyt
05.08.2017
Viestejä
4 658
Pelaan Fortnitea kilpailullisesti ja oon lukenu että amd:lla on jotaki ongelmaa sen kanssa joten taidan ton setin nvidian kanssa ottaa
Kannattaa melkein ostaa käytetty näyttis jos tarvii olla nVidia ja budjetti on pieni. Uutena myytävät vaihtoehdot on... huonoja.
 
Liittynyt
28.01.2020
Viestejä
353
Eipä oikeen, ajattelin vaan myydä. Gigantin pakettikone kun on
Toi ei paljoa auta, eikä kerro onko näytönohjain otettavissa seuraavaan koneeseen.
Ehkä kannattaa harkita, kun am4 ja ddr4 on siirtymässä hiljalleen pois. Am5 ja ddr5 puskee budjetista yli. Käytettynä toki voisi katsella, tosin 5800x3d:tä ei löydy helpolla. Siis käytettynä.
Tosin jos haluaa menestyä. Se vaatii panostusta ja rahaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 973
Viestejä
4 208 132
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom