Pelikone noin 800e

Liittynyt
26.02.2024
Viestejä
2
Moro!

Tarvis vähän halvemman uuden pelikoneen, millä vois lähinnä CS2 hakata. :)
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499

muista pyytää vakiojäähyn asennus mikäli tuohon päädyt. Koodilla iotech-kasaus saa kasaamisen 0€. Käyttis täytyy asentaa itse.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
785

muista pyytää vakiojäähyn asennus mikäli tuohon päädyt. Koodilla iotech-kasaus saa kasaamisen 0€. Käyttis täytyy asentaa itse.
Kiitos! Onko tässä yhtään päivitys varaa jos siltä joskus tuntuu?
Kotelo on laajennuksien kannalta hyvä tuohon hintaan, virtalähteessäkin on pelivaraa.

Jotta tuohon on saatu uudempi AM5-alusta, mikä sinänsä on hyvä, niin muissa komponenteissa on ehkä jouduttu tinkimään liikaa.

Vain yksi, hidas muistikampa rampauttaa uutta ja nopeaa Ryzeniä etenkin FPS-minimien osalta. Eli kannattaa ostaa suoraan sille toinen pariksi.

Myöskin vähintään terainen SSD olisi paikallaan, kun M.2-paikkoja on säästöemolevyssä vain yksi.

Tuota ohjetta noudattaen näytönohjaimen ja SSD:n voisi hankkia erikseen sieltä, mistä edullisimmin saa ja asentaa itse:
Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Proshopissa nuo olisivat ihan kivassa tarjouksessa:
ASUS DUAL-RTX3060-O12G-V2, halvin hinta 290€
Western Digital Blue SN580, halvin hinta 65€
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 499
Kotelo on laajennuksien kannalta hyvä tuohon hintaan, virtalähteessäkin on pelivaraa.

Jotta tuohon on saatu uudempi AM5-alusta, mikä sinänsä on hyvä, niin muissa komponenteissa on ehkä jouduttu tinkimään liikaa.

Vain yksi, hidas muistikampa rampauttaa uutta ja nopeaa Ryzeniä etenkin FPS-minimien osalta. Eli kannattaa ostaa suoraan sille toinen pariksi.

Myöskin vähintään terainen SSD olisi paikallaan, kun M.2-paikkoja on säästöemolevyssä vain yksi.

Tuota ohjetta noudattaen näytönohjaimen ja SSD:n voisi hankkia erikseen sieltä, mistä edullisimmin saa ja asentaa itse:
Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Proshopissa nuo olisivat ihan kivassa tarjouksessa:
ASUS DUAL-RTX3060-O12G-V2, halvin hinta 290€
Western Digital Blue SN580, halvin hinta 65€
Näinhän se on :) 800€ katto vaan tuli vastaan ja läpi mentiin komeasti.

Uskon, että 7500F puskee freimejä ruudulle enemmän kuin vanha 5000-sarja. Hintaeroahan näille ei montaa kymppiä jää ja nyt se tehtiin muistin kustannuksella.

pelikoneeseen, jossa CS2 on pääpeli. Riittää 500GB SSD ja normaaleja SATA levyjä saa lisättyä.

RTX4060 on aavistuksen parempi kynäriin kuin RTX3060.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 219 494
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom