Moi!
Hakusessa suorituskykyinen paketti erityisesti PC-pelailuun. Koneita on tullut joskus koottua itse, mutta tällä hetkellä en ole yhtään skenessä mukana eikä ole oikeen aikaa/intoa perehtyä aiheeseen. Mahdollisimman valmis paketti olisi siis hakusessa ja olen hyvin kiitollinen, jos pääseen hyödyntämään teidän kokeneempien ymmärrystä tähän hätään!
Tässä speksejä:
Hakusessa suorituskykyinen paketti erityisesti PC-pelailuun. Koneita on tullut joskus koottua itse, mutta tällä hetkellä en ole yhtään skenessä mukana eikä ole oikeen aikaa/intoa perehtyä aiheeseen. Mahdollisimman valmis paketti olisi siis hakusessa ja olen hyvin kiitollinen, jos pääseen hyödyntämään teidän kokeneempien ymmärrystä tähän hätään!
Tässä speksejä:
- Mahd. valmiiksi asennettu paketti mieluiten samasta paikasta tilattuna
- Budjetti: n.1500e, hinnassa joustoa. Saa ehdottaa kalliimpiakin ratkaisuja. Tärkeintä hyvä hinta-laatu suhde pitkällä tähtäimellä
- Kaikki oheistarvikkeet löytyy, näyttönä toimii: LG ultrawide 34GN850 QHD (3440 x 1440) 144Hz (O/C 160Hz), 1ms (GTG)
- Plussaa toimiva bluetooth-yhteys (tarkotus käyttää sohvalta langaton näppis/hiiri ohjailuun mediakäytössä)
- Päivitysvara: joskus 5v+ jälkeen mahdollisesti perehtymistä ja osien päivittelyä tarpeen mukan