Moikka!
Olisi aika päivittää tietokone, nykyisen peliläppärin rajat on saavutettu (ajaa asian vanhojen pelien ja LoL:n kanssa). Olen lueskellut näitä vastaavia aloituksia läpi, mutta vielä olen vähän hukassa. Kone tulisi pitkälti peli- ja arkikäyttöön. Budjetti n. 1500 € ja kasaus mielellään mukaan, käyttöjärjestelmästä ja ajureista uskon selviäväni.
Joitakin pointteja:
Kiitos jo etukäteen avusta!
Olisi aika päivittää tietokone, nykyisen peliläppärin rajat on saavutettu (ajaa asian vanhojen pelien ja LoL:n kanssa). Olen lueskellut näitä vastaavia aloituksia läpi, mutta vielä olen vähän hukassa. Kone tulisi pitkälti peli- ja arkikäyttöön. Budjetti n. 1500 € ja kasaus mielellään mukaan, käyttöjärjestelmästä ja ajureista uskon selviäväni.
Joitakin pointteja:
- Näyttönä UWQHD-pelinäyttö, 144 Hz virkistystaajuudella (pelikäyttö toistaiseksi ollut aika vähällä)
- Pelejä, joiden toivoisin pyörivän, jos näiden nimeämisestä apua: luokkaa Witcher 3, RDR 2, League of Legends, Baldur's Gate 3, tuleva Cities: Skylines II.
- Käytössä tällä hetkellä ainoastaan langaton verkko, joten langattomasta plussaa.
Kiitos jo etukäteen avusta!