Pelikone hakusessa, budjetti 900€

Liittynyt
25.11.2020
Viestejä
14
Hei

Vanha koneeni kyykkään Fortissa niin ajattelin että voisin sen päivittää.
Tälläinen tuli vastaan: Jimm's Mach 1, pelitietokone - 869,00€

Olen joskus aikoinani (10v) sitten kasannut itse koneen. Nyt kyllä tekisi mieli ottaa palvelu esim. Jimmsiltä.
Kutkuttaa myös kokeilla Warhammer 40k: Space Marine 2 peliä.

Onko tuo kone teidän mielestä hintalaatu suhteeltaan ok? Toki mahdollista myös ostaa käytetty.
Olen genrestä tipahtanut aikoja sitten, tästä syystä kyselen täällä.

Kiitos kaikille avusta ja etukäteen.
 
Viimeksi muokattu:


Kyllä siinä budjetissa tuon verran varaa on. Miten tuo windows, esim. täältä Lataa Windows 11 latailen sen tikulle, lisenssi avain netistä ja sit kun kone saapuu niin tökkäsen vaan usb-tikun sisään?
 
https://www.proshop.fi/DUTZO-peliti...MIrZrz3-DJiAMVAlWRBR0UJTzkEAAYASAAEgKGl_D_BwE

En löytänyt tästä kalliimmasta tuota Windwos 11 is pre-installed, mut kai se on sitten siinäkin =D

No näköjään. Kopsasin varmaan tosta halvemmasta. Kyllä noissa pitäisi kuitenkin olla esi-asennettuna windows.

Jos ei jostain syystä ole. Niin lataa laittamastasi linkistä .ISO-tiedosto
Lataa Windows 11 -näköistiedosto (ISO) x64-laitteisiin

-> lataa esim. Rufus


Laita USB-tikku koneeseen ja avaa Rufus. Tee Rufuksella boottaava tikku valitsemalla lataamasi .ISO kuva (1) ja aloita (2).

1726587392554.png
 
No näköjään. Kopsasin varmaan tosta halvemmasta. Kyllä noissa pitäisi kuitenkin olla esi-asennettuna windows.

Jos ei jostain syystä ole. Niin lataa laittamastasi linkistä .ISO-tiedosto
Lataa Windows 11 -näköistiedosto (ISO) x64-laitteisiin

-> lataa esim. Rufus


Laita USB-tikku koneeseen ja avaa Rufus. Tee Rufuksella boottaava tikku valitsemalla lataamasi .ISO kuva (1) ja aloita (2).

1726587392554.png

Selvä homma, kiitoksia sinulle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 130
Viestejä
4 450 220
Jäsenet
73 665
Uusin jäsen
xjxoo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom