Pelikone 1500 euroa

Liittynyt
22.11.2023
Viestejä
4
Moro.

Olen uutta konetta hankkimassa tässä Black Fridayn kynnyksellä kun vanha, jo 7 vuotta vanha masiina alkaa käydä liian vanhaksi.

Kone tulee pelikäyttöön. Tällä hetkellä tulee eniten pelattua Apex Legendsiä ja CS2:ta sekä varmasti tulevaa Tekken 8:a. Tavoitteena olisi kuitenkin saada rautaa joka sen muutaman vuoden kestää. Budjettina on tosiaan n. 1500 euroa jonka olen alla olevassa ostoskorissa venyttänyt 1550:n. Enempää venymistä en kuitenkaan tässä tapauksessa haluaisi hirveästi tehdä.

Onkohan tuohon pakettiin korjailtavaa / ehdotuksia vai näyttääkö hyvältä?

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 830
Virtalähteeksi toinen näistä, niin säästäät pikkasen. Tuo c850 on sama kuin tuo focus 850 mutta tehty pikkuviilauksia. 115,90 € | NZXT C850 Gold virtalähdeyksikkö 850 W 24-pin ATX ATX Musta


Cs2 nvidia on ymmärtääkseni parempi, toisalta apexissa 7800xt on reilu 10 % nopeampi kuin rtx 4070


Joten sen mukaan joko tuo radeon tai geforce.

Lisäksi tuolle prossulle riittäisi tämäkin jäähyksi
 
Liittynyt
22.11.2023
Viestejä
4
Kiitos vastauksesta. Ajatus oli päätyä Radeoniin ja virtalähteen kohdalla tuohon ensimmäiseen mitä ehdotit. Kaikki osat tulee samalla hankittua Datatronicilta koska myös kasaus hoituu sen kautta (tuon unohdin alkuperäisessä postauksessa mainita).

Prossujäähyssä tuli vielä huomattua että tuo alk.peräinen mitä kaavailin on ilmeisesti tällä hetkellä lopussa joten ei taas tiedä kuinka kauan uusien saapumiseen olisi kestänyt.

Koneen ajattelin laittaa perjantaina tilaukseen Black Fridayn takia eli voi olla että noilla muutoksilla lähtee tilaukseen.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
10
Tervehdys!

BlackFriday tosiaan puskee päälle ja vanha kone alkaa tosissaan antautumaan ja pelaamaan tekisi vanhalla mieli. Tässä selannut ja katsonut kokoonpanoja ja muita niistä mitään ymmärtämättä (olen aina ollut valmiin tietokoneen ihmisiä) ja nyt tuli TYHMÄ kysymys mieleen.
Teette tuollaisen konepaketin silmää hivelevillä osilla ja muuten mutta miten käyttöjärjestelmä wintoosa? Eihän se pakeettiin kuulu ja eikös se maksa hunajata ostaa erikseen vai miten olette asian kanssa toimineet? Kiitos ja anteeksi!
Niko
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 830
Teette tuollaisen konepaketin silmää hivelevillä osilla ja muuten mutta miten käyttöjärjestelmä wintoosa? Eihän se pakeettiin kuulu ja eikös se maksa hunajata ostaa erikseen vai miten olette asian kanssa toimineet? Kiitos ja anteeksi!
Niko
Windows pitää asentaa itse, tai maksaa 44 € että datatronic asentaa sen. Itse lisenssin saa n.5 € huuto.netistä ja tämä on täysin laillinen lisenssi.


Näistä lisenseistä voi lukea lisää tuolta ja siellä voi keskustella näistä lisensseistä.
 
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
10
Terve!

Ensinnäkin miljoona kiitosta vastauksesta! Enpä olisi uskonut näin nopeaan toimintaan! Saatikka sitten tuohon että sen voi ostaa vaikka huuto.netistä! Mutta sitten, jos ostan winkkarin lisenssiavaimen huuto.netistä niin miten saan windoosin asennettua uudella tilatulle koneelle? Ja ei hätää, en ole itse kokoamassa konetta sentään että sen jätän kyllä ammattilaisille!
Niko
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 830
Terve!

Ensinnäkin miljoona kiitosta vastauksesta! Enpä olisi uskonut näin nopeaan toimintaan! Saatikka sitten tuohon että sen voi ostaa vaikka huuto.netistä! Mutta sitten, jos ostan winkkarin lisenssiavaimen huuto.netistä niin miten saan windoosin asennettua uudella tilatulle koneelle? Ja ei hätää, en ole itse kokoamassa konetta sentään että sen jätän kyllä ammattilaisille!
Niko
Sä luot sen asennustietovälineen mikrosoftin ohjelmalla ja sen jälkeen boottaat siltä muistitikulta, josta teit sen asennustietovälineen.

Ja tuossa sulle kattava ohje asentamiseen
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 208
Viestejä
4 330 588
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom