Pelikone 1000€

Liittynyt
28.06.2023
Viestejä
29
Moi, minkäslaista konetta kannattaa kasata jos pelailee Iracingiä, Dirt rallyä sekä Assetto Corsaa?
Budjetti on tuossa 1000€ pinnassa...
 
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
29
Mä täältä kanssa vinkkejä keräsin tossa about 6vk sitten ja sain hyviä ehdotuksia, josta sitten valitsin omaan budjettiin sopivan. Mulla oli budjetti pari sataa korkeampi kuin tuo sun, mutta tässä ois nyt mun ehdotus (ja kyllä, saa kivittää olen täysin amatööri).


Tonniin pitää vähän supistella ja näytönohjaimesta saa olla mitä mieltä vain.
Toivotaan että saadaan viisaammat miehet tänne ketjuun antamaan omia ehdotuksia

edit. linkki aiempaan ketjuun iracig ym ketjuun: ~1200€ kasattu kone (iRacing ym.)
 
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
29
En taida muokata aiempaa vastaustani joten, jos käyttiksen asentaminen onnistuu itseltään niin tässä ois vaihtoehto mihin mahtui vielä se 6800xt lähelle budjettia. Muistit vaihdon 10€ edullisempiin. wintoosa sit torista tai huuto netistä tohon päälle, se maksaa about 5-6€. Budjetti meni yli tonnin, näyttää olevan n.1160€, näyttistä halventamalla takas siihen 6700xt/6750xt puolelle pääset taas takas siihen noin tonniin --> Silmäkarkkia joudut varmaan vähän karsimaan, mutta tuskin liiaksi.


mutta kuten sanoin, mä olen amatööri ja syvästi toivon että asioista oikeasti tietävät tulis auttamaan sua tässä :)
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 000
Jos 3060ti kiinnostaa ja osaa itse naksauttaa näyttiksen kiinni niin proshopis on tarkan markan ostajalle 3060ti hyvään hintaan:

Edit:
Hirveän kaukana ei ole enää että am5 pelikoneen alemman keskitason näyttiksellä kasaa tonniin. Kelpo osasilla menee vielä noin 1100€:

Näyttökuva 2023-06-29 160937.png
+
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2022
Viestejä
29
Edit. Hsalonen oli jo kerennyt vastaamaan, mutta siis älä maksa kirjaimista turhaan tuossa prossussa. se kipittää ihan jees ilman aakkosiakin. :) Mun mielestä näyttää hyvältä tolla budjetilla, odotetaan jos saadaan raatiin muitakin. Tarkista vielä että osia on hyllyssä, en tiedä miten tukkurit toimii kesällä (koska lomat, terassikelit, etc).
 
Liittynyt
28.06.2023
Viestejä
29
Onko tässä tarpeeksi jytyä pyörittää mahdollisesti myös Vr pelailua? Toki vaihtoehtona on myös 6750xt ottaa näytönohjaimeksi. Tuo 4070 on kyllä aika suolaisen hintainen
 
Liittynyt
13.08.2021
Viestejä
65
Onko tässä tarpeeksi jytyä pyörittää mahdollisesti myös Vr pelailua? Toki vaihtoehtona on myös 6750xt ottaa näytönohjaimeksi. Tuo 4070 on kyllä aika suolaisen hintainen
Oon kuullut juttua että AMD:n VR ajurit on vähän kysymysmerkillä, kannattaa tehdä omaa tutkimusta aiheesta. Myös AMD:n näyttis vähän rajoittaa sitten VR lasien käyttöä joihin pitää se kuva enkoodata, kuten meta/oculus lasit. Eli nvidialla kannattaa mennä jos suunnittelee VR ihan varmuuden varalta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 417
Viestejä
4 236 666
Jäsenet
71 207
Uusin jäsen
kooper

Hinta.fi

Ylös Bottom