Pelikannettava erikoisominaisuuksilla (kestävyys+vakuutus+viileä) ja suosituksia, neuvoja ja linkkejä otetaan vastaan
Haluan kaakos pelitietokoneen ja sen pitää olla kannettava tietokone. Ykkös pelitietokoneeni
on pöytäkone ja se ei kuulu tähän keskusteluun.
Otan mielellä suosituksia vastaan. Seuraavat asiat eniten tärkeintä:
A. Kestävyys olen valmis maksamaan jopa 300 euroa lisää iskunkestävä vakuutus
siis fyysinen vaurio.
B. Ok viileä kannettava siis jäädytys. Suurin ongelma peli läppareissa on että arvostelut kehuvat ne taivaisiin mutta
useimmiten unohtuu mainita että CPU siis prosessori käy siinä 90-100 astetta.
C. Tehokas takuu huolto ja ei niin että tuote pitää lähettää Kiinaan asti huoltoon.
D. Ok peliteho FULL HD resoluution ainakin.
E. WIFI ja RJ 45 tuki molemmat.
F. Ok näyttö.
G. Vähintäin FULL HD ja minimi näytönohjain on Nvidia 1060 6GB DDR5 tai parempi. Nvidia 1060 3GB DDR5 ei kelpaa
minulle. AMD 580 on mahdollista. Nvidia 1070, Nvidia 1070 Ti jne mutta ongelma on mitä tehokkaampi sen kuumempi.
CPU: Intel I5-8400 tai AMD 2600x tai 2600 ja en kellota kannettavaa. I7-8700k käy lian kuumana ei sellaista minulle
kiitos. 16 GB RAM. Kiintolevy tilaa rittävästi ei mitään yksi SSD 250 GB.
Windows 10 (Home kelpaa) englanninksi.
Vähemmän tärkeitä:
Akun kestävyys. Ei tarvitse olla palomuuri ja virustorjunta ohjelma koska sellaiset asennan
ilmaiseksi Internetistä. Ei tarvita Office pakettia. Windows 10 koneessa.
Haluan kaakos pelitietokoneen ja sen pitää olla kannettava tietokone. Ykkös pelitietokoneeni
on pöytäkone ja se ei kuulu tähän keskusteluun.
Otan mielellä suosituksia vastaan. Seuraavat asiat eniten tärkeintä:
A. Kestävyys olen valmis maksamaan jopa 300 euroa lisää iskunkestävä vakuutus
siis fyysinen vaurio.
B. Ok viileä kannettava siis jäädytys. Suurin ongelma peli läppareissa on että arvostelut kehuvat ne taivaisiin mutta
useimmiten unohtuu mainita että CPU siis prosessori käy siinä 90-100 astetta.
C. Tehokas takuu huolto ja ei niin että tuote pitää lähettää Kiinaan asti huoltoon.
D. Ok peliteho FULL HD resoluution ainakin.
E. WIFI ja RJ 45 tuki molemmat.
F. Ok näyttö.
G. Vähintäin FULL HD ja minimi näytönohjain on Nvidia 1060 6GB DDR5 tai parempi. Nvidia 1060 3GB DDR5 ei kelpaa
minulle. AMD 580 on mahdollista. Nvidia 1070, Nvidia 1070 Ti jne mutta ongelma on mitä tehokkaampi sen kuumempi.
CPU: Intel I5-8400 tai AMD 2600x tai 2600 ja en kellota kannettavaa. I7-8700k käy lian kuumana ei sellaista minulle
kiitos. 16 GB RAM. Kiintolevy tilaa rittävästi ei mitään yksi SSD 250 GB.
Windows 10 (Home kelpaa) englanninksi.
Vähemmän tärkeitä:
Akun kestävyys. Ei tarvitse olla palomuuri ja virustorjunta ohjelma koska sellaiset asennan
ilmaiseksi Internetistä. Ei tarvita Office pakettia. Windows 10 koneessa.