Pelien remasterit/remaket

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Nightdive Studios näyttää olevan toteuttamassa System Shockin uusioversion ohella myös Forsakenin henkiinherättämistä.

Forsaken oli todella hauska LANi-peli. Paljon hyviä muistoja.

 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 177
Forsakenia tuli N64:llä pelattua moninpelinä ihan helvetisti silloin joskus kauan sitten. Olisi mukava päästä verestämään taas vanhoja muistoja siitä. Loistava peli oli ainakin silloin :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Vahvin muisto Forsakenista on kun kuuli nurkan takaa "Titan", mikä tarkoitti jonkun juuri saaneen pelin tehokkaimman aseen. Silloin lähdettin vastakkaiseen suuntaan niin nopsaan kuin aluksesta lähti :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 924
Nightdive Studios näyttää olevan toteuttamassa System Shockin uusioversion ohella myös Forsakenin henkiinherättämistä.

Forsaken oli todella hauska LANi-peli. Paljon hyviä muistoja.

Forsaken olisi armottoman kova remaster. Serkun kanssa pelattiin varmaan yksi tuhat tuntia jaetulla ruudulla. Ja aina yhtä hauskaa veivaamista ja Titanin jahtaamista.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 318
Itse vasta ostin Forsakenin kun aikanaan se tuli waretettua. Nyt kun sais tuon retro kone projektin tehtyä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 924
Mä jostain joskus lueskelin, että Forsaken on vähän mielipiteitä jakava tuotos, mut näköjään sillekkin löytyy fanikuntansa. :D
Yksi syy varmasti oli ohjauksen vaikeus. Mutta kun ohjaimella siihen oppi niin olihan makea moninpeli. Selvästi parempi pelinä kuin Descent.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Etvai ? :eek: Mä taas en oo koskaan päässy niitä alkuperäisiä läpi niiden huonojen kontrollien takia.
Nyt en kyllä ymmärrä mitä huonoa noiden kontrolleissa oli, minusta ne oli erinomaisen tarkat. Sen kyllä ymmärtäisin jos ne tarkat ajoitukset hypyissä ja muissa liikkeissä ahdisti mutta kyllä se oli pelaajassa vika jos Abe ei tehnytkään sitä mitä piti.

En kyllä minäkään Oddyseeta koskaan läpi asti päässyt, vapaan tallentamisen puutteeseen kun lisää melko korkean vaikeustason niin minulta loppui aina motivaatio kesken. Exoddus onkin sitten minusta yksi pleikkarin parhaista peleistä ja tullut pelailtua läpi useaan kertaan.

Edit: Vai puhutko PC versioista? En ensin muistanut että sellaisetkin oli.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Ne oli huonot, reagoivat huonosti ja Abe liikkui portaallisesti kuvassa, jolloin esim. hyppyjen ajoitukset perustuivat siihen juuri oikeaan kohtaan siinä kuvassa, siihen oikeaan ''pykälään''. Jos sen pykälän kohalla missasit hyppynapin ajoituksen kohdan tyyliin millisekunnin verran, ni Abe hyppäsi pykälän liian aikaisin tai liian myöhään. Aivan sairaan turhauttavaa. Sama robleema vaivas New 'N' Tastyssä, mut se oli sentään vähän helpompi.
Noh, jos tuota pitää huonona asiana niin eihän siinä sitten mitään, ilmankos et pitänyt Tomb Raiderin kontrolleistakaan.

Ainahan tasoloikissa ja sen sellaisissa on se juuri oikea hetki hypätä, näissä se on vaan erittäin helppo havaita juuri tuon tarkan askelmitan seurauksena. Jos mokasit niin se johtui täysin pelaajasta eikä epätarkasta ohjauksesta. Et taida vaan pitää "liian" tarkasta ohjauksesta?
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Siis miten voit pitää tuota tarkkana ohjauksena, jos kerta esim. vanhemmissa Super Marioissa pystyis liu'uttelemaan itsesi aivan johki alustan rajalle ja hyppäämään siitä pikselintarkasti ? Tässä se ei taas onnistu, vaan hommassa on tietty kohta, jossa pitää painaa sitä hyppynappia ja se on viilattu millintarkaksi.
Juuri tuon askelmitan takia, se on vakio ja niin on hyppyjen pituuskin joten väitän että Oddworldeissa on helpompi hyppiä pikselintarkasti. Erohan näissä tosiaan on se, että Marioissa on "vapaa" liikkuminen joka antaa vapauksia liikkeissä ja Oddworldit taas vaatii tarkkaa ajoitusta mutta se on erittäin helppoa tehdä tuon tasaisen liikkeenmäärän seurauksena, tottakai sitä saa olla pitämättä Oddwordin kontrollitavasta mutta ei se ohjauksesta universaalisti huonoa tee :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Siin voi olla se ongelma, että jos on yhtään liikaa viivettä ohjaimessa ku yrittää pelailla, ni siitä pelaamisesta ei tuu yhtään mitään. Tämä saattaa olla se syy, miksi mielipiteet vaihtelee. Mutta kaikenkaikkiaan se pikselintarkka hypyn ajoitusaukko ei ollut fiksu idea omasta mielestä, koska siinä oli hyvin vahvasti lästä se trial & error-efekti, jatkuvasti sai yrittää uudestaan. Ja joskus jos piti juosta ja hypätä ja välittömästi pysäyttää hahmo tiettyyn kohtaan, ni eikös siinä jarruttaessa sit Abe kääntyny takaisinpäin juoksemaan ja taas kuoli. :dead:
Joo viivettä ei kyllä tuo kestä yhtään, mutta ei sitä aidolla pleikkarilla ollut. Jos sitä jostain syystä on emulaattorilla niin varmasti tulee sanomista, minulla oli raspilla pelatessa hirmuinen input lagi kunnes tajusin ottaa v-syncin pois päältä.

Tuo takaisinpäin lähteminen kyllä vaatii kyllä ihan sitä taaksepäin-napin painallusta, ei se sinne automaattisesti lähde sinkoilemaan.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 112
Jaahas tuleekohan tätäkään ollenkaan --> Update 39: Sometimes You Need To Take a Step Back In Order To Take Two Steps Forward · System Shock

Kickstarter Update from Stephen Kick, CEO of Nightdive Studios




In March of 2016, Nightdive Studios released our video of our vision of System Shock Remastered. Done in Unity it was an immediate hit with almost a half million views on YouTube. In June of 2016 we launched a Kickstarter campaign to make the vision into a reality. It was tremendously successful with over 21,000 backers contributing over $1.3 million to the campaign. We put together a development team and began working on the game. But along the way something happened.

Maybe we were too successful. Maybe we lost our focus. The vision began to change. We moved from a Remaster to a completely new game. We shifted engines from Unity to Unreal, a choice that we don’t regret and one that has worked out for us. With the switch we began envisioning doing more, but straying from the core concepts of the original title.

As our concept grew and as our team changed, so did the scope of what we were doing and with that the budget for the game. As the budget grew, we began a long series of conversations with potential publishing partners. The more that we worked on the game, the more that we wanted to do, and the further we got from the original concepts that made System Shock so great.

Ultimately the responsibility for the decisions rests with me. As the CEO and founder of Nightdive Studios, a company that was built on the restoration of the System Shock franchise, I let things get out of control. I can tell you that I did it for all the right reasons, that I was totally committed to making a great game, but it has become clear to me that we took the wrong path, that we turned our backs on the very people who made this possible, our Kickstarter backers.

I have put the team on a hiatus while we reassess our path so that we can return to our vision. We are taking a break, but NOT ending the project. Please accept my personal assurance that we will be back and stronger than ever. System Shock is going to be completed and all of our promises fulfilled.

Stephen Kick
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Niin tuttu tarina monessa Kickstarterissa. Luvataan tehdä jotain, mutta sitten tehdäänkin jotain ihan muuta. Nyt on varmaan rahat loppu ja ei tuotetta mitä on luvattu, joten pakkohan se on sa sanoa että otetaan taukoa sen sijaan että lopetettaisiin. Muuten vissiin pitäis palauttaa rahat.
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
237
Jahas, olisi eka perseelleen mennyt Kickstarter mihin sattunut osallistumaan. Harmi, tuota tuli oikeastikin odotettua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 100
Klassinen scam tuo System Shock remake.
  1. Valitaan hyvä peli jonka ympärillä ns. "scene" ja hyvät muistot.
  2. Imetään rahat
  3. Tehdään pikainen POC unity tutorialeiden pohjalta (maks 1/20 osa rahoista saa mennä tähän)
  4. Ryypätään loput
  5. Kerrotaan että focus paisui liian suureksi
  6. Kerrotaan että jatketaan projektia pienen hiatuksen jälkeen.
Toivottavasti kukaan ei luule että tämä peli joskus valmistuisi tai rahoja saisi takaisin.

ÄLKÄÄ LAITTAKO RAHAA KICKSTARTEREIHIN!

Itse näin tämän jo kaukaa vaikka himo oli suuri sijoittaa koska olen pelannut SS2:n varmaan 100 kertaa lävitse.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Mutta ilman kickstarteria ei olisi tullut Kingdom Come: Deliverance ja Wasteland 2 pelejä. :sori:
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Asian vierestä:

@BryciFani Wasteland 2 oli kyllä oikein hyvä peli!

Eihän joukkorahoituksessa mitään väärää ole, mutta aina on riskinsä että osa porukasta nappaa massit ja lähtee painelemaan, vaikka mukana olisikin intohimoisia kehittäjiä, jotka haluaisivat viedä homman loppuun. Star Citizen ja tämä System Shock nyt vaikuttavat ikäviltä tapauksilta. Uskon että jopa PUBG:in kohdalla on käynyt näin, että jossain välissä porukasta karkasi jotkin henkilöt ja veivät massia mukanaan. Tämän vuoksi peli kehittyy niin tirkuleen hitaasti.

Onneksi on tulossa Underworld: Ascendant ja System Shock 3. Itse rahoitin Underworldia jollain kahdella kympilläköhän? Muita pelejä en ole rahoittanutkaan.

Ei hirveän kaukana ole tuo Underworld ideologialtaan alkuperäisestä System Shockista, joten siitä tykänneille uskallan suositella varauksetta, paitsi jos luolataikateema ei kiinnosta. Moottorina on Unity ja julkaisu on kesän alussa tai keskikesällä.
 
Viimeksi muokattu:

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
237
Klassinen scam tuo System Shock remake.
  1. Valitaan hyvä peli jonka ympärillä ns. "scene" ja hyvät muistot.
  2. Imetään rahat
  3. Tehdään pikainen POC unity tutorialeiden pohjalta (maks 1/20 osa rahoista saa mennä tähän)
  4. Ryypätään loput
  5. Kerrotaan että focus paisui liian suureksi
  6. Kerrotaan että jatketaan projektia pienen hiatuksen jälkeen.
Toivottavasti kukaan ei luule että tämä peli joskus valmistuisi tai rahoja saisi takaisin.

ÄLKÄÄ LAITTAKO RAHAA KICKSTARTEREIHIN!

Itse näin tämän jo kaukaa vaikka himo oli suuri sijoittaa koska olen pelannut SS2:n varmaan 100 kertaa lävitse.
Aika vahvaa yleistämistä, kuten aiemmin mainitsin omalle kohdalle tämä oli nyt ensimmäinen jäihin lyöty tapaus joka vastaan tuli. Toki jos on esimerkkejä antaa vastaavista korkemamman profiilin tapauksista niin kerro ihmeessä.

Tokihan täytyy myös jo Kickstarteriin osallistuttaessa ymmärtää että projektista ei välttämättä tule mitään ja mikäli sellaista riskiä ei ole valmis ottamaan niin kannattanee miettiä osallistumistakin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 100
Aika vahvaa yleistämistä, kuten aiemmin mainitsin omalle kohdalle tämä oli nyt ensimmäinen jäihin lyöty tapaus joka vastaan tuli. Toki jos on esimerkkejä antaa vastaavista korkemamman profiilin tapauksista niin kerro ihmeessä.

Tokihan täytyy myös jo Kickstarteriin osallistuttaessa ymmärtää että projektista ei välttämättä tule mitään ja mikäli sellaista riskiä ei ole valmis ottamaan niin kannattanee miettiä osallistumistakin.
Sehän on totta että kickstarterissa annat vain rahaa tuntemattomille sillä perusteella että uskot heidän deliveraavan sen vision mitä mainostavat. Aika rajun inflaation kokenut koko crowdfunding alusta näiden scammien tai kohta-scammien vuoksi jotka ei tietenkään aina ole edes pelejä. Peli scammeista tulee ehkä ensimmäisenä mieleen Molyneuxen Godus, Star Citizen, Reset the Game (suomalais kaksikko), Ouya pelikonsoli, Ultima Underworld: ascendant.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
33
Sehän on totta että kickstarterissa annat vain rahaa tuntemattomille sillä perusteella että uskot heidän deliveraavan sen vision mitä mainostavat. Aika rajun inflaation kokenut koko crowdfunding alusta näiden scammien tai kohta-scammien vuoksi jotka ei tietenkään aina ole edes pelejä. Peli scammeista tulee ehkä ensimmäisenä mieleen Molyneuxen Godus, Star Citizen, Reset the Game (suomalais kaksikko), Ouya pelikonsoli, Ultima Underworld: ascendant.
Onko Ultima Underworld: Ascendantkin scammi? Toivottavasti ei, pitäisi tänä vuonna valmistua.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 474
Kannattaa toki muistaa, että crowfunding toimii näin vain niiden tuotteiden kohdalla, jossa raha annetaan kehitystyöhön. Pelit ovat tällaisia poikkeuksetta, muut harvemmin. Toki kaikenlaisia "meillä on tekninen idea, mutta rahat tarvitaan toteuttamiseen" tuotteita on nähty Kickstarterissa paljon, mutta yleensä lupaukset ovat mallia TV-shop ja lopputuote tasoa.... TV-shop. Eli idea ja lopputuote eivät vastaa juuri millään tavalla toisiaan.

Sitten taas on tuotteita, kuten lautapelit, joiden kohdalla Kickstarter ja crowdfunding ovat sitten ihan eri juttu. Käytännössä saat käteesi ohjeet, kuvat sisällöstä ja materiaaleista heti. Yleensä ainoa mikä tässä vaiheessa muuttuu on sisällön koko, materiaaliupgrade tai pienet viilaukset eri asioihin. Kickstarteriin viedessä tuote on jo täysin tai lähes täysin julkaisukunnossa. Syy joukkorahoitukseen on lautapelien kohdalla aivan eri: joukkorahoituksella maksetaan painatus, levitys ja käännökset. Samalla ne toimivat erinomaisena ennakkomarkkinointina ja tieto saadaan jo valmiiksi, onko pelille riittävästi ostajia vai ovatko ne vain varasto-/hyllytilan täytettä. Käytännössä ne vain korvaavat julkaisijan, joka huolehtisi samoista asioista, mutta tekisi julkaisun todennäköisesti paloissa pienemmille markkina-alueille ensin. Ainoa syy lautapelien kickstarterissa pettymiseen on se, jos pelikokemus ei vastaa sitä mitä sääntöjen pohjalta odotti - tai jos varsinainen sisältö (josta ei välttämättä ole nähnyt Kickstarter sivuilla kaikkea) on sääntöjen kanssa jotenkin pelillisesti rikki. Kickstarter on lautapeleille erinomainen alusta.

Videopelien kohdalla Kickstarteriin panostaminen on hieman sama asia kuin lautapelistä olisi valmiina teema ja ehkä jonkinlainen outline vuorojärjestykselle, eikä mitään muuta. Aivan täyttä arpanopan heittoa, mitä sieltä lopuksi tulee ulos. Tästä syystä en ole tähän asti pistänyt rahojani vielä yhteenkään Kickstarter-videopeliin, koska en pysty ostamaan vain lupauksia tai konseptia ilman minkäänlaista näyttöä.

Toisaalta arpanopallakin voi käydä hyvä tuuri, onhan Kickstarterista saatu ulos esimerkiksi Shovel Knight, FTL ja Divinityt.

Nämä remaket jättäisin silti mieluiten perinteisien julkaisijoiden haltuun, silläkin uhalla että joitan klassikoita ei nähdä. Julkaisijafirma kuitenkin tarkkailee, että scope pysyy jossain määrin järkevänä eikä joku vain juokse rahojen kanssa, jotka saatu nostalgiaan vetoamalla.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 106
Aika huonot esimerkit kickstarter 'scammeista', kun jokainen noista @PÌÎUW®[ªøËrhl¾ÇÌ°1¿¼ tullut kuitenkin ulos/löytyy jotain pelattavaa. Jos esimerkiksi yritystoimintaan vertaa kickstarteria mitä se kuitenkin on, niin onnistumis-% on huomattavan suuri.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 100
Aika huonot esimerkit kickstarter 'scammeista', kun jokainen noista @PÌÎUW®[ªøËrhl¾ÇÌ°1¿¼ tullut kuitenkin ulos/löytyy jotain pelattavaa. Jos esimerkiksi yritystoimintaan vertaa kickstarteria mitä se kuitenkin on, niin onnistumis-% on huomattavan suuri.
Toisaalta jos riittää että on jotain pelattavaa niin myös tämä surullisen kuuluisa System Shock remake on menestys. Löytyyhän siihen demo jossa voi kävellä pienellä alueella edes takaisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Peli scammeista tulee ehkä ensimmäisenä mieleen Molyneuxen Godus, Star Citizen, Reset the Game (suomalais kaksikko), Ouya pelikonsoli, Ultima Underworld: ascendant.
RESET ja Underworld: Ascendant eivät ole huijauksia. Siitä pistän vaikka pääni pantiksi.

Aiemmin mainittu Forsakenin entisöinti taas aika varmasti on sillä sen takana on sama pulju kuin System Shockinkin.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Onko Underworld : Ascendant julkaisupäivämääärästä mitään tietoa?
Tällä videolla minkä katsoin kokonaan kysyttiin jossain kohdassa julkaisusta ja puhuivat kesäkuusta muistaakseni, mutten millään nyt löydä kyseistä kohtaa. Video on kyllä muutenkin mielenkiintoinen, joten kannattaa katsoa jos paljon peli kiinnostaa.

Tästä en enempää, koska Underworld on täysin uusi peli eikä uusinta.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
445
SJW valitusta koko video. Yritetään oikein kannustaa nörttejä nousemaan kapinaan ja nostamaan asiasta melua. Eivät kumminkaan ehkä tajua, että kaikki projektia kannattajat tuskin asiasta pahoittavat mieltään, kunhan projekti vain pysyy elossa ja etenee johonkin suuntaan. Aina tämä pieni vähemmistö vain jaksaa meuhkata joka asiasta, ja vetää herneitä nenään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 100
Yhdistäen eri lähteitä ympäri nettiä asiaan liittyen näyttää tilanne seuraavalta:

1.35M$ on käytetty, rahaa siis oikeasti ei ole. Kaikki "freelancer" sopparilla on irtisanottu ja ainoastaan talossa kiinteänä olevilla henkilöillä on enää soppari. Eli ainoastaan toimarilla. Lupaus on että projekti deliveroi seuraavan 24kk aikana, mutta sitä ennen pitäs keksiä mistä rahat.

Näin. Eli uutta kickstartteria vain pystöön ja tällä kertaa ei varmana anneta rahoja freelancer kavereille.
 
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
102
Tein gamedeviin pacmanista "remastered" version: Pacmanjs by mystikkogames
Omasta mielestä paljon parempi kuin alkuperäinen.

- Skaalautuu kaikille ruuduille.
- Voi pelata millä tahansa laitteella jossa on jokin selain.
- Voi pelata tökkimällä ruutua(ei tarvitse näppistä).
- Pacman liikkuu sen mukaan mihin painaa sormella.
- 2 kenttää. Olisi helppoa lisätä lisää kenttiä. Jos viitsisi :p

Tein sen tätä skabaa varten: Multiplayer Pac-man Challenge
Pikkuisen liian suuritöinen. Ilman tuota gamedevin kilpailua en olisi viitsinyt Pacmanjs:ää tehdä. Vielä on viikko aikaa jos haluaa osallistua!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Näyttää kyllä taas harvinaisen turhalta tekeleeltä. Bloomia on tullut lisää mutta muuten näyttää enemmän tai vähemmän samalta kuin alkuperäinenkin. Sen sijaan tämä taisi olla hyvä tekosyy hinnan nostoon. Alkuperäinenhän taisi olla usein tarjolla hintaan 5€, mutta tällä on vain 10€. GOG-version tosin otan mielihyvin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 615
Se ois kiva, että jos tehdää vähän semmonen pakkelia-vanhan-päälle-remastered niin siihen ei samalla laitettais uusia bugeja.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
Näyttää kyllä taas harvinaisen turhalta tekeleeltä. Bloomia on tullut lisää mutta muuten näyttää enemmän tai vähemmän samalta kuin alkuperäinenkin. Sen sijaan tämä taisi olla hyvä tekosyy hinnan nostoon. Alkuperäinenhän taisi olla usein tarjolla hintaan 5€, mutta tällä on vain 10€. GOG-version tosin otan mielihyvin.
Tosiaan aika heikko esitys tämä remasteri. Onneksi sentään on ilmainen jo alkuperäisen pelin omistaville.

 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
576
Näyttää kyllä taas harvinaisen turhalta tekeleeltä. Bloomia on tullut lisää mutta muuten näyttää enemmän tai vähemmän samalta kuin alkuperäinenkin. Sen sijaan tämä taisi olla hyvä tekosyy hinnan nostoon. Alkuperäinenhän taisi olla usein tarjolla hintaan 5€, mutta tällä on vain 10€. GOG-version tosin otan mielihyvin.
Tämä tosin tuli tosin ilmaiseksi alkuperäisen pelin omistajille, joten Re-Marstered hyväksyttäköön.

edit. Desgorr sen näköjään tuossa ylempänä jo sanoikin. Mutta joo, mielestäni nämä alkuperäisen pelin omistajille ilmaiseksi jaettavat remasteredit on ihan ok.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 562
Mutta joo, mielestäni nämä alkuperäisen pelin omistajille ilmaiseksi jaettavat remasteredit on ihan ok.
Kieltämättä pienempi paha, mutta ei auta niitä, jotka eivät ole ehtineet alkuperäistä ostaa. Olisihan ostamiseen kyllä ollut aikaa, mutta pelaamiseen ei.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988
Minulta jäi tuo pelaamatta, mutta Hexen on minulla samassa asemassa. En missään FPS:ssä ole saanut samanlaista immersiota. En tiedä oliko teini-ikäisellä minulla sitten vain niin hyvä mielikuvitus, koska ei se kovin kummoiselta näytä jos kattelee youtubesta jotain let's playtä...
Jep. Hexsenia tuli pikkuveljen kanssa pelattua cooppina! Eli siinä pystyi jo siihen aikaan samassa lähiverkossa olevan pelaajan kanssa pelaamaan kimpassa. Hirvittävää mättöhän se oli mutta ne hajoavat ikkunat oli kova juttu siihen aikaan;) Ja lenetelevät lehdet myös. Grafiikka oli Woodoolla hienoa olevinaan;) Aika kuultaa muistot sen pelin suhteen...
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
988
Outcast - Second Contact

Vähän jäin kalseat fiilikset tuosta Outcastin resmasetroidusta pökkäleestä. Pelimekaniikat oli kustu aika huolella ja osa tehtävistä myös sen myötä myös. Pugeja niin vitusti että voi melkein sanoa pelikelvottomaksi. Välillä kun "tähtiportista" meni niin kaatui ja tallennukset samalla myös. Sinänsä hienon näköinenhän se on mutta jotenkin se vanha vaan toimi paremmin.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Tuttu juttu mutta ei se korjaa sitä kankeutta
Meinaaks että EA tekisi ne vanhemmat uudemalla moottorilla?
Taitaisi olla tässä tapauksessa että vanhemmat vaatisi jo remake käsittelyn vaikka MEA tutulla Frostbite enginillä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 664
Viestejä
4 187 981
Jäsenet
70 777
Uusin jäsen
juafuhe

Hinta.fi

Ylös Bottom