Pelien remasterit/remaket

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 969
Eikös PC versiossa ole jo kaikki nämä mitä lisätään vasta nyt konsoleille ?
Tuolla pelaajalehden artikkelissa mainittiin visuaaliset parannukset, joita tietokoneversiokin todella tarvitsisi. Ikä painaa selvästi, eli esim. tekstuurit ovat suttua ja 30 FPS lukitus ei enää nykyaikaa ole. Itse ainakin käsitin niin, että tuo remastered parantaa grafiikoita sen verran, että nykykonsolit menevät niissä helposti vanhan tietokoneversion ohi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 232
Tuolla pelaajalehden artikkelissa mainittiin visuaaliset parannukset, joita tietokoneversiokin todella tarvitsisi. Ikä painaa selvästi, eli esim. tekstuurit ovat suttua ja 30 FPS lukitus ei enää nykyaikaa ole. Itse ainakin käsitin niin, että tuo remastered parantaa grafiikoita sen verran, että nykykonsolit menevät niissä helposti vanhan tietokoneversion ohi.
Olisi tosiaan kiva tietää että mistä versiosta ne tekee ton remasterin ja enginen takia epäilen että 30 fps säilyy vielä
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Eikö tuohon käytetty aika paljon aikaa noiden animaatioiden säätämiseen/motion cappaamiseen, oisko yks syy fps30 lockille?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Eikö tuohon käytetty aika paljon aikaa noiden animaatioiden säätämiseen/motion cappaamiseen, oisko yks syy fps30 lockille?
Siinähän PC versiota yhtä tehtävää ei voinut suorittaa koska se kohta meni pipariski 60fps jutun takia.

Sen käsityksen sain että fps lukema vaikuttaa auton ohjattavuuteen kiihdyts/jarrutus matkoihin elikkä fysiikkaa rikkoo.

Edit: Vähän kuin tässä:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
443
Ei Noiren kaltainen peli tarvitse olla 60 fps.
Ei minkään pelin tarvitse. Sen on jo Ubisoft osoittanut. Tähän mennessä kaikki pelaamani pelit jotka tukevat oikeasti 60 FPS tilaa, ovat olleet miellyttävämpiä pelata 60 FPS ruudunpäivitysnopeudella kuin 30 FPS.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
En halua välttämättä remasteria tai remakea, mutta olisin valmis maksamaan vaikka täydet 60 euroa, jos tulisi hyvä henkinen jatko Microprosen vuoden 1995 Magic: The Gathering (Shandalar) pc-pelille. Eli yksinpelaajalle suunnattu roolipelii, jossa peli ei pyöri 100% pelkän korttipelin ympärillä, vaan rakentaa toimivan korttitaistelun päälle hyvän seikkailun joka on selvästi kuitenkin sidottu kortteihin.

Shandalar teki (lähes) kaiken oikein, minkä ProJared hyvin tiivistää videossaan:



Pidän suhteellisen aneemisena, että kaikki modernit tietokonekorttipelit noudattavat nykyään miltei samaa kaavaa: Ne ovat hidastempoisia (pl. ehkä Hearthstone), ja koreilevat kauniilla ulkoasulla ja efekteillä. Ne ovat aina pelkkiä nettimoninpelejä, yksinpeli on lähinnä tutoriaali botteja vastaan. Ja kaikki ne perustuvat mmikromaksuihin tai/ja hyvin vahvaan grindaamiseen, jolla oikeutetaan mikromaksumalli. Esimerkiksi hearthstonessa itseäni kiinnosti eniten areena, mutta en ole valmis maksamaan jokaisesta areenaosallistumisesta erikseen, joten peli pakottaa minut grindaamaan pari muuta matsia päivittäin areenahinnan kustantamiseen. Jaksoin tätä kolmesti, minkä jälkeen into lopahti, vaikka esimerkiksi muutaman euron kertamaksulla olisin mieluusti pelannut loppuun asti vain areenaa säilyttämättä koskaan saatuja kortteja.

Shandalarissa oli yksi isompi ongelma: Se ei tehokkaasti pakottanut useamman pakan tai korttistrategian käyttöön koskaan. Tämän ongelman olisi voinut hyvin helposti korjata sillä, että tietyt luolastot tai viholliset olisivat vaatineet pelaajalta esimerkiksi tietyn värisen pakan tai tietyn kortin/voittokeinon ympärille rakennetun pakan. Mitä jos et vaikka voisi suorittaa tehtävää, ellei kaikki pakkasi creaturet ole goblineja? Tai pakan on oltava vihermusta? Hyvinkin helposti koodattavat rajoitukset olisivat tuoneet runsaasti sopivaa vaihtelua pakanrakennukseen. Jos nykyään mtg:n ympärille tekisi yksinpelin, olisi 12k korttia josta valita sopivan setin virtuaalipeliin.

Toinen pienempi ongelma Shandalarissa oli luonnollisesti se, ettei se tarjonnut mitään magicin draftia/limitediä tai hearthstonen areenaa muistuttavaa pelimuotoa. Tässäkin olisi seikkailuun hyvä sivujuonne, kun jostakin tarinallisesta syystä rakennettu korttipakka ei olisikaan käytössä, vaan pitäisi hetkellisesti käyttää dräftättyä pakkaa selvitäkseen.

Magicin kohdalle haluamani peli olisi sikäli luonnollisin, että se on todistetusti toimiva systeemi ja tarjoaa korteillaan monta erilaista voittotapaa suoraviivaisen murjomisen sijaan. Kun korttipeliä ei tarvitsisi keksiä uudelleen ja pelin korttivalintoja, vihollisten pakkoja ja itse korttipelillistä sisältöä olisivat kuratoimassa turnauspelaajat/tunnetut veikeitä ideoita esittelevät pakanrakentajat (joita mtg:n piireistä löytyy jo ihan Wizardsiltakin), niin kaikki aika ei pitäisi mennä vain korttipelin suunnitteluun, vaan paukkuja olisi rakentaa sitä roolipeliä siihen ympärille.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
139
Esimerkiksi hearthstonessa itseäni kiinnosti eniten areena, mutta en ole valmis maksamaan jokaisesta areenaosallistumisesta erikseen, joten peli pakottaa minut grindaamaan pari muuta matsia päivittäin areenahinnan kustantamiseen. Jaksoin tätä kolmesti, minkä jälkeen into lopahti, vaikka esimerkiksi muutaman euron kertamaksulla olisin mieluusti pelannut loppuun asti vain areenaa säilyttämättä koskaan saatuja kortteja.
Jos areenaan olisi vain kertamaksu niin areenan pelaaminen menisi sen täydellisen deckin kalasteluun - miksi pelata huonolla kun voi ilmaiseksi tehdä uuden. Sitten ne jotka eivät käytä kertamaksua saavat älyttömiä vastuksia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Jos areenaan olisi vain kertamaksu niin areenan pelaaminen menisi sen täydellisen deckin kalasteluun - miksi pelata huonolla kun voi ilmaiseksi tehdä uuden. Sitten ne jotka eivät käytä kertamaksua saavat älyttömiä vastuksia.
Hyvä pointti. En huomioinut pelaajien "käyttäytymisvammaa" tai mihin kaikkeen ollaan valmiita mahdollisimman kilpailullisessa ympäristössä, joka perustuu osin onneen ja uusintayrityksiä ei rajoiteta. Ajattelin vain mikä ajaa itseni pois muuten varsin erinomaisen pelimuodon parista.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 560
Hyvä pointti. En huomioinut pelaajien "käyttäytymisvammaa" tai mihin kaikkeen ollaan valmiita mahdollisimman kilpailullisessa ympäristössä, joka perustuu osin onneen ja uusintayrityksiä ei rajoiteta. Ajattelin vain mikä ajaa itseni pois muuten varsin erinomaisen pelimuodon parista.
Hyvä pelisuunnittelu on vaikeaa. Aina pitää huomioida kaikki tavat, joilla pelaajat voivat rikkoa systeemin, koska ennemmin tai myöhemmin joku tekee niin, ja muut voivat seurata perässä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
877
Tulispa Medievileistä (1-2) remaket :drool:
Tai tulis edes PSN:ään ne alkuperäset ostettavaksi, ostaisin!¨

E: Googletin ja ei hitto, onhan ne PS3:lle. Täytyypä käydä ostamassa joku päivä kun ei keksi muuta pelattavaa. Lapsuuteni suurimpia suosikkeja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
877
Ja sit se että orkkiksen tiettyjä ongelmia ilmeisesti oli vieläkin läsnä täsä remasterissa, kontrolleista lueskellu juttua, että ne jäivät kankeiksi ja että edge detection on viilattu aivan liian tiukaksi/tarkaksi verrattuna orkkikseen (mikä luo mielenkiintoisen yhdistelmän).
:tup:

Höpötystä nämä, itsekin vanhana Crash-veteraanina olin kuin kotonani. Toki pelasin peliä silmät auki enkä vetänyt silmät kiinni kelloa katsoen että ennenkin hyppäsin tällä freimillä ja miks se ei nyt toimi. Pelit olleet helpompia kuin alkuperäiset, sillä pelit ovat sulavampia. Jotain bugeja kuten Crash 3:n moottoripyöräkenttien joku kääntymisen hirttäminen (pari kertaa kävi) sekä Crash 1:n lopparin ampumien luotien osumien rekisteröinti on täysin perseestä, sillä osuma rekisteröityy crashiin vaikka ei todellakaan ole edes lähellä oikeaa osumaa.

Hyviä pelejä, ja todella uskollisia alkuperäiselle kuten kuuluukin. Muutoksista plussaa, kuten sarjaomppulaatikoiden muuttaminen 5x2wumbaksi sen 10x1 sijaan.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Itse odottelen Blood 1:stä ja Outlaws (lucasartsin 1997 tekemä peli) uudelleenpäivitettynä nykyaikaan. Superfrog HD-versio on jotenkin huima parannus Amiga-versioon nähden.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747


Voi pojat että näyttää upealta. :):geek: Tosin tuohan on remake eikä vaan remaster.

Kauankohan vielä kestää että Resident Evil 2 remakesta tulee videota tai kuvia. :itku:

Olisi kiva jos Fable 1-3 tulisi Remasterina Xbox Onelle. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 767
Jeh. :(:itku: Ei edes alkuperäistä versiota saada kun ei kellään oikeuksia tai jotain ihme sekoilua. :tdown:
Jep Blade runneri on kova!
Ne on vissiin hukanneet lähdekoodit, joten remaster olisi liian isotöinen. Eli vaatisi remaikin. Mutta ehdottomasti omalla toivelistalla yhtenä parhaimmista salapoliisi tutkii ja tonkii peleistä. Tunnelmaltaan älyttömän onnistunut tuotos. Ja buginen jollen ihan väärin muista :)
Wanhoja ultimoja voisi hangata samoin Dungeon keeperiä. Ne yritti remake versiota josta tuli ihan susi... huokaus. Sehän se on ongelmana näissä remake versioissa että joskus menevät pahasti metsään.
Tykkäsin aikoinaan myös Knights of leged roolipelistä, mutta kyseinen Roope jäi pahasti kesken. Siihen piti julkaista jatko-osa mutta sitä ei koskaan tullut. Remaster ei siis piisaisi vaan pitäisi olla remake ja nykypelaajat eivät noin raskasta Ropea luultavasti sulattaisi. Siellä oli kaikki väsymyksestä taakkahaittaa mallinnettuna. Eli platuäijä kaatui väsymykseen muutaman iskun jälkeen siinä missä nahkapanssarissa olisi jaksanut kymmenkuntakierrosta jne...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
2015 sai vihreää valoa rojetki... Veikkaisin että ensi E3 messuilla olisi jotain ilmoitusta.
Koska jos varsinkin tehdään samalla tavalla remake kuin camegube ja muut saivat ykkösestä.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 628
No huhhuh, .hack//G.U. trilogia saa näköjään remasteroinnin noin tunnin päästä .hack//G.U. Last Recode muodossa.

Saa nähdä että mikä on Steamissä hinta paketilla, itsellä jäi trilogia kesken vuosia sitten. Jos hinta kohdillaan niin pitää varmaan ostohousut vetää jalkaan.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
214
GMDX Ei nyt varsinaisesti Remake. Mutta huippumodi huippupeliin. Parempi ratkaisu kuin Revision. Alkuperäisestä olisi kyllä aika tehdä Remake vaikka HR/Mankind dividedin moottorilla.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 263
No huhhuh, .hack//G.U. trilogia saa näköjään remasteroinnin noin tunnin päästä .hack//G.U. Last Recode muodossa.

Saa nähdä että mikä on Steamissä hinta paketilla, itsellä jäi trilogia kesken vuosia sitten. Jos hinta kohdillaan niin pitää varmaan ostohousut vetää jalkaan.
Enpä ollut kuullutkaan koko pelistä, mutta pelin nimi ja juonen lähtökohta oli niin hämärä että rupesi kiinnostamaan. Harmittavasti interwebsin epämääräisissä avainkaupoissa pelin hinta oli kova, joten prässäsin ostohousut ja ostin Steamista.

GMDX Ei nyt varsinaisesti Remake. Mutta huippumodi huippupeliin. Parempi ratkaisu kuin Revision. Alkuperäisestä olisi kyllä aika tehdä Remake vaikka HR/Mankind dividedin moottorilla.
#Klikinsäästäjä
Deus Ex modi. Ei kestä kiittää.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Videoon lisätty liikesumeus (motion blur) oli kyllä iso virhe. Aivan järkyttävän näköinen liikkeessä.

:sfacepalm:
Mutta tuo muutenkin melkoisen tökkivä liike ja muu selvä keskeneräisyys ei haitannut? Pre-alpha mikä pre-alpha. Ei sitä mitään gameplay demona kannata pitää, kunhan näyttivät backereille että kyllä siellä töitä tehdään.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Tänään näyttäisi olevan julkkari Outcast: Second Contactista.

Save 15% on Outcast - Second Contact on Steam
Jos joku tämän nappaa niin tuntoja otetaan mielellään vastaan. Kyllä tämä tulee ostettua viimeistään reilusta alesta kunhan ei ole mitään teknisiä ongelmia tms, mutta käytännössä nollan luokkaa ollut näkyvyys on jättänyt pienen pelon ettei ole mikään huipputuote kyseessä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 931
Jos joku tämän nappaa niin tuntoja otetaan mielellään vastaan. Kyllä tämä tulee ostettua viimeistään reilusta alesta kunhan ei ole mitään teknisiä ongelmia tms, mutta käytännössä nollan luokkaa ollut näkyvyys on jättänyt pienen pelon ettei ole mikään huipputuote kyseessä.
Itellä ollut vähän aina haaveena pelata tuo läpi, mutta jo vuonna 1999 iski liikaa silmille se 512x384 reso. Siinä 1.1 versiossa sai vähän hilattua grafiikoita ylöspäin, mutta sitten oli ehkä hitusen jo tekninen toteutus liian luotaantyöntävä. Ehkä jos tätä ei ole pahemmin muuten ryssitty ja grafiikoita paranneltu, niin kyllä kai tuon läpi pelaa.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Itellä ollut vähän aina haaveena pelata tuo läpi, mutta jo vuonna 1999 iski liikaa silmille se 512x384 reso. Siinä 1.1 versiossa sai vähän hilattua grafiikoita ylöspäin, mutta sitten oli ehkä hitusen jo tekninen toteutus liian luotaantyöntävä. Ehkä jos tätä ei ole pahemmin muuten ryssitty ja grafiikoita paranneltu, niin kyllä kai tuon läpi pelaa.
Sama juttu, törmäsin peliin vasta joskus 2000-luvun alkupuolella eikä sitä enää silmät kestäneet. Aina kuitenkin halunnut tuota testata ja rahoitin sitä pieleen mennyttä kickstarttiakin, joten pitäähän tämä testata jossain vaiheessa.

Vielä kun joku tekisi remasterin/remaken Alpha Centaurista niin aikoinaan missaamani klassikot olisi siinä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 452
Tekisipä joku GTA: Vice Cityn päivitettynä GTA V:sen moottorille ja grafiikoille. :drool: Ainakaan omasta puolestani mitään tehtäviä tai juonta ei edes tarvitsisi päivittää/muuttaa sillä kyseisen pelin läpäisystä on itselläni kuitenkin jo sen verran aikaa, etten niistä edes hirveästi muista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Kiinnostaa kyllä oikeat arvostelut tuolle Outcastille kunhan tulee...Steamista löytyykin jo lauma urpoja kuten yksi tyyppi jonka arvostelu on pitkä kuin nälkävuosi ja pelattu 0.3 tuntia ja ei voi jatkaa kun ei ole tarpeeksi sound optioneita :facepalm:

Pelasin kyllä pelejä alkuperäisen Outcastin aikaan ja maine on tuttu, mutta...enpä tiedä miksi jäi ostamatta. Kiinnostaa miten hyvä tuossa on immersio ja mistä se syntyy.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 931
Näyttää ainakin first person poistettaneen tästä. Hyvän näköiset grafiikat IMO, mikäli on pelannut sitä ihan alkuperäistä. Muusta vähän vaikeeta vielä sanoa. Konttaamistakaan en löytänyt, kyykyn vain. :O

Edit. ehkä tästä voisi ihan oman ketkunkin tehdä.

Pelasin eilen reilun tunnin tätä. En mikään alkuperäisen veteraani ole, joten tässä vaan jotain huomioita:

- Grafiikat ihan hyvät ja eläväisen näköinen maailma
- Peli pyörii aika kehnosti, 18c/36t prossulla prossunkäyttö jopa 28 % ja GPU-käyttö taas jotain 30 % 1080TI:llä FPS pomppii jotain 40 ja 90 väliä. :O
- First person poistettu
- Konttaaminen poistettu
- Hyppiminen on ihan yhtä helvettiä
- Veikkaan että pelissä on mahdollista juuttua pahasti johonkin etenkin hyppiessä
- Twon-Ha upposi puoleenväliin kehoa kentän läpi kun vein sitä riisiveikolle
- Itsellä meni kuppi nurin aina alkuperäisenkin pelin paikkojen & asioiden nimien kanssa, eikä oikeastaan jossain välissä jaksanut enää kaikkia jorinoita lukea. Tässä noiden nimien perään on lisätty englanninkielinen vastine, joka on ihan hyvä juttu.
- Peli kaipaisi minusta kipeästi jotain GPS:n tyylistä quest/waypoint markkeria, koska alkuperäisessäkään ei niistä riisinviljelijöistä ottanut aina erkkikään selvää ketä sieltä etsittiin ja mihin oltiin menossa. Mutta ensimmäisessä se pahin ongelma oli grafiikka, josta ei saanut mitään selvää ajoittain.

Näillä sanoilla, vaikuttaa että remaster on verrattavissa alkuperäiseen, niin hyvässä kuin pahassa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 931
Hmm, kertokaas nyt mikä tässä Outcastissa pitäisi olla se koukku?

Pelaan tätä varmaan nyt turhan myöhään sen 1999 lisäksi kun vastaan tulevat hahmot tuppaavat lähinnä ärsyttämään jorinoillaan, liikkuminen on aivan kamalaa, tarina tuntuu olevan aika peruskauraa ja päähahmonkin asenne tuntuu olevan luokkaa "mitäs jäbät". :D Onko vaan aika ajanut tästä ohi jos ei pelaa nostalgialasit päässä? Suurimmat ongelmat tuntuvat olevan ainakin nyt tuo liikkuminen kun uudessa versiossa jos juoksee ja koittaa strafettaa niin äijä vetää kuperkeikkaa. Hyppimisestä ei tule yhtään mitään, joku 5 kertaa pitää koittaa hypätä johonkin kohtaan. Lisäksi lyhyt notepad jossa pidetään kirjaa luokkaa "mee sen luokse". Tällä hetkellä jotenkin vaikeeta puskee eteenpäin kun mielenkiinto alkaa loppua tuon tuosta. Oon siellä aavikkomaassa nyt. Ja pelikirjastossa odottelis Elex, ESO Morrowind, Dishonored lisäri ja AC Origins. :happy:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
443
Lähinnä nostalgiatrippihän tuo Outcast on ja taiteellisen scifi-maailman tutkimisen ilo taitaa olla ehkä se pointti. Jonkinlainen ihan OK juonikin siinä on, mutta ei mikään mullistava.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 931
No joo kyllähän tähän alkaa nyt tottua. Piti vähän vakoilla walktrough'sta mitä kannattaa tehdä missäkin ja missä vaiheessa niin ei tuu vaan pyörittyä ympäriinsä. Muutaman aseenkin sai jo hommattua niin eiköhän tämä tästä. Pikkasen jo imaisi questien suorittaminen jo mukaansa.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Tekisipä joku GTA: Vice Cityn päivitettynä GTA V:sen moottorille ja grafiikoille. :drool: Ainakaan omasta puolestani mitään tehtäviä tai juonta ei edes tarvitsisi päivittää/muuttaa sillä kyseisen pelin läpäisystä on itselläni kuitenkin jo sen verran aikaa, etten niistä edes hirveästi muista.
Sen PC versioon on melko paljon modeja saatavilla, joilla grafiikka ja draw distance jne saadaan aika huikeiksi. Ainut mikä tuossa versiossa jää itseä kaivamaan on kontrollit.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 272
Steam Community :: Group Announcements :: Outcast - Second Contact

Appeal sanoi:
Outcast - Second Contact - Patch 1 released

Outcast - Second Contact has been updated. The first patch brings performance enhancements, crash fixes, additional options, improvements to jumping and more.

You can find the full list of changes below:
  • Controls have been enhanced and inertia of movement lowered.
  • Constraints on jumping have been relaxed in some areas to avoid the occurrence of "invisible walls".
  • The responsiveness of jumps has been improved.
  • Slight adjustments to jumping behaviour when in air.
  • The triggering of dodge rolls has been adjusted in order to prevent interference with sprinting.
  • The contents of ammo boxes have been rebalanced.
  • A rare bug that could occur when purchasing the Magwa in Shamazaar has been fixed.
  • Fixed a bug that caused some characters (for example Zokrim) to get stuck in bodies of water, and sometimes blocking progression.
  • A display issue that caused Naarn to not properly display in some instances has been fixed.
  • Added a "vibrant colors" graphic mode. (Thanks to Dmity Andreev for this feature)
  • Implemented true full screen mode (as opposed to the default borderless windowed full screen) as an option in order to alleviate stuttering that appeared on some PC configurations.
  • A target frame rate option has been added.
  • Ultra-widescreen support (21:9) has been implemented.
  • Implemented automatic surround sound support, in cases where adequate hardware is detected.
  • Audio options with separate volume controls have been added to the options menu.
  • The audio mixing has been rebalanced.
  • Snowfall animation at high frame rates has been improved.
  • CPU usage has been optimized to allow for better frame rate when multiple characters appear on screen.
  • Multiple crash fixes, in particular when using Daokas, have been implemented.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 931
Outcastin ohjaus kyllä parani hitusen noilla säädöillä. Grafiikoista laitoin päälle tuon vibrant colors -tilan ja maailma näyttää vähän eläväisemmältä. Lisäksi ihmeelliset ~20 fps dipit näyttäis olevan nyt poissa. :tup: Tekisivät samaan syssyyn vielä sen first personin, auttais ehkä tossa tähtäilyssä jonninverran.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
GOGin sivuille näemmä ilmestynyt remasteri Battlezone 2: Combat Commanderista. En edes tiennyt moisen olevan tulossa enkä tätä jatko-osaa koskaan aikoinaan pelannutkaan. Alkuperäisen Battlezonen remasterin olisi minusta voitu tehdä vähän paremminkin joten täytynee katsella miten tämän kanssa käy ennen kun viskoo ostoskoriin.

Battlezone: Combat Commander
 
Viimeksi muokattu:

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Aikas kova juttu kyllä. Ostoon menee varmasti :tup:

Alkuperäistä tuli aikoinaan paljon pelattua ja siitä jäi hyvät muistot.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
682
Olihan tuo MediEvil mukava yllätys, toisaalta tämä innosti vielä enempi.



En omistanu Vitaa tai PS3:a ja kutkutti beat em uppien ystävänä niin helkutisti.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
PS4 Pro tuli jo Crashin julkkarissa ostettua, joten nyt vaan äkkiä kun tämänkin jo saisi. Ja Spyrot, aijai. Kaikki alkuperäiset on hyllyssä, mutta niistä uudet versiot, huh :tup: Todella hienoa nykyään kun näitä vanhoja klassikoita remasteroidaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 396
Miten lienee kuten Crashin tapauksessa kun oikeudet kuuluvat nykyisin activisionille ja miksiköhän Sony on noi oikeudet myynyt eteenpäin.

Medievlistä tehdään kyllä käsittääkseni ihan remake kun ei voi oikein PS1 peleistä enää remastereita tehdä kun ei paljoa reson nosto auta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 442
Viestejä
4 161 900
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom