peli jäätyy

Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
jos kopion nuo niin en saa kopioitua niitä sinne
Tuleeko siinä jokin ilmoitus, että ei toimi, vai mistä kiikastaa? Maalaat hiirellä kummatkin komennot ja kopioit ne, sen jälkeen klikkaat hiiren oikealla komentokehotetta, niin ne komennot liittyy automaattisesti. Lopuksi painat enteriä. Alla vielä esimerkkikuva siitä miltä pitäisi näyttää kun homma on valmis. Voit muuten kopioida ja liittää hiirellä kummatkin komennot samaan aikaan.

crashfilestextesimerkki.jpg
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Tuleeko siinä jokin ilmoitus, että ei toimi, vai mistä kiikastaa? Maalaat hiirellä kummatkin komennot ja kopioit ne, sen jälkeen klikkaat hiiren oikealla komentokehotetta, niin ne komennot liittyy automaattisesti. Lopuksi painat enteriä. Alla vielä esimerkkikuva siitä miltä pitäisi näyttää kun homma on valmis. Voit muuten kopioida ja liittää hiirellä kummatkin komennot samaan aikaan.

sain viimein tehtyä ja sinne tulee teksti että käyttö estetty
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
sain viimein tehtyä ja sinne tulee teksti että käyttö estetty
Eli et käynnistänyt komentokehoitetta järjestelmänvalvojana, kuten sinua ohjeistettiin.
Nyt kannattaa rauhassa lukea annettuja ohjeita, toimia niiden mukaan ja sitten rauhassa kirjoittaa omat viestit, jotka olisi helpompi ymmärtää taasen auttajien.
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Tuleeko siinä jokin ilmoitus, että ei toimi, vai mistä kiikastaa? Maalaat hiirellä kummatkin komennot ja kopioit ne, sen jälkeen klikkaat hiiren oikealla komentokehotetta, niin ne komennot liittyy automaattisesti. Lopuksi painat enteriä. Alla vielä esimerkkikuva siitä miltä pitäisi näyttää kun homma on valmis. Voit muuten kopioida ja liittää hiirellä kummatkin komennot samaan aikaan.

Volume in drive C has no label.
Volume Serial Number is 324A-EC09

Directory of c:\ProgramData\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\All Users\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-2A13304A46845852EDBA949DCE3304DF_0000

23.06.2022 19.42 817ÿ634 UEMinidump.dmp
1 File(s) 817ÿ634 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-36116F5F4CC4382DD0D3ED98E776EA4E_0000

30.06.2022 18.28 711ÿ849 UEMinidump.dmp
1 File(s) 711ÿ849 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-42F482FD4909D458A4EE1FBFF91818A3_0000

01.07.2022 12.10 871ÿ460 UEMinidump.dmp
1 File(s) 871ÿ460 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-6DC2EFA643422FD0A5C6D383711D6733_0000

30.06.2022 17.53 788ÿ864 UEMinidump.dmp
1 File(s) 788ÿ864 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-9298958044BCBDA13EC3E8B4C47A9FCE_0000

23.06.2022 00.59 725ÿ748 UEMinidump.dmp
1 File(s) 725ÿ748 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Crashpad\reports

07.07.2022 22.00 4ÿ875ÿ272 0237b8a3-e271-41fa-96d1-4e312ff0bf96.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ835ÿ245 04545e33-155c-4574-9021-7eee09eb3eeb.dmp
07.07.2022 22.00 4ÿ931ÿ449 0a708172-723f-479b-b212-745ebded3c99.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ782ÿ818 256a558d-b52a-4690-bf3e-878dc3612d4a.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ922 2602dc2a-f60e-4a82-ac9b-da8260fed964.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ887ÿ029 37c095dc-3f10-49f2-8afe-2d9fec85efb0.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ864ÿ734 3973596b-bc03-4c04-bf91-4309cae4aa74.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ830ÿ171 4384e886-67a4-403a-9e28-7c07268fb3fc.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ873ÿ290 452b6427-3d55-4146-ab97-495a2e33b25b.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ241 475047e3-bcb6-47b4-9ce8-5f8ee5207290.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ759 5b05b632-e333-42ee-904b-bbbf0570a183.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ868ÿ122 5fb331ad-164f-4a47-aa18-63f48a8f0b49.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ855ÿ771 60935719-fe2d-453a-8fb5-940a6787121a.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ855ÿ886 7a872c79-d8f0-4467-b354-eea353eeafaa.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ911ÿ395 840bc0c4-f72a-4381-881d-4880ecf7197b.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ966ÿ736 a884b4f9-1c5e-453a-b624-d50638ef5594.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ838ÿ439 af179f5a-2b60-4040-b584-5bf577e212dd.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ817 b801f002-d671-43d8-b8c9-460195c62b76.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ894ÿ486 b8bb6e65-93f6-49a6-b0bc-b1142f143f52.dmp
07.07.2022 21.56 5ÿ024ÿ643 bd977669-9ed5-47b3-9d2b-981edd329f72.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ923ÿ645 c07a6a29-d1a2-4d5b-9935-f432973e1932.dmp
07.07.2022 21.59 4ÿ846ÿ692 dbdbc0c8-6c83-41dd-811b-ba27ac95826b.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ858ÿ689 de69f22b-dfe2-417f-a86f-35e2bc40aa19.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ938ÿ340 f3f088b0-6eaa-4b13-874f-7ee765f37a07.dmp
24 File(s) 117ÿ045ÿ591 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\LocalLow\Mediatonic\FallGuys_client\FGBacktraceDB

21.06.2022 22.32 0 702b2514-3f91-48d6-b37c-d4a8156b7f23-dump.dmp
22.06.2022 13.58 0 c44ea957-86b2-4b35-8fd3-8564b8e4320a-dump.dmp
2 File(s) 0 bytes

Total Files Listed:
35 File(s) 120ÿ961ÿ146 bytes
0 Dir(s) 36ÿ766ÿ683ÿ136 bytes free
Volume in drive C has no label.
Volume Serial Number is 324A-EC09

Directory of c:\ProgramData\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\All Users\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-2A13304A46845852EDBA949DCE3304DF_0000

23.06.2022 19.42 817ÿ634 UEMinidump.dmp
1 File(s) 817ÿ634 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-36116F5F4CC4382DD0D3ED98E776EA4E_0000

30.06.2022 18.28 711ÿ849 UEMinidump.dmp
1 File(s) 711ÿ849 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-42F482FD4909D458A4EE1FBFF91818A3_0000

01.07.2022 12.10 871ÿ460 UEMinidump.dmp
1 File(s) 871ÿ460 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-6DC2EFA643422FD0A5C6D383711D6733_0000

30.06.2022 17.53 788ÿ864 UEMinidump.dmp
1 File(s) 788ÿ864 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-9298958044BCBDA13EC3E8B4C47A9FCE_0000

23.06.2022 00.59 725ÿ748 UEMinidump.dmp
1 File(s) 725ÿ748 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Crashpad\reports

07.07.2022 22.00 4ÿ875ÿ272 0237b8a3-e271-41fa-96d1-4e312ff0bf96.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ835ÿ245 04545e33-155c-4574-9021-7eee09eb3eeb.dmp
07.07.2022 22.00 4ÿ931ÿ449 0a708172-723f-479b-b212-745ebded3c99.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ782ÿ818 256a558d-b52a-4690-bf3e-878dc3612d4a.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ922 2602dc2a-f60e-4a82-ac9b-da8260fed964.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ887ÿ029 37c095dc-3f10-49f2-8afe-2d9fec85efb0.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ864ÿ734 3973596b-bc03-4c04-bf91-4309cae4aa74.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ830ÿ171 4384e886-67a4-403a-9e28-7c07268fb3fc.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ873ÿ290 452b6427-3d55-4146-ab97-495a2e33b25b.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ241 475047e3-bcb6-47b4-9ce8-5f8ee5207290.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ759 5b05b632-e333-42ee-904b-bbbf0570a183.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ868ÿ122 5fb331ad-164f-4a47-aa18-63f48a8f0b49.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ855ÿ771 60935719-fe2d-453a-8fb5-940a6787121a.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ855ÿ886 7a872c79-d8f0-4467-b354-eea353eeafaa.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ911ÿ395 840bc0c4-f72a-4381-881d-4880ecf7197b.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ966ÿ736 a884b4f9-1c5e-453a-b624-d50638ef5594.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ838ÿ439 af179f5a-2b60-4040-b584-5bf577e212dd.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ817 b801f002-d671-43d8-b8c9-460195c62b76.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ894ÿ486 b8bb6e65-93f6-49a6-b0bc-b1142f143f52.dmp
07.07.2022 21.56 5ÿ024ÿ643 bd977669-9ed5-47b3-9d2b-981edd329f72.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ923ÿ645 c07a6a29-d1a2-4d5b-9935-f432973e1932.dmp
07.07.2022 21.59 4ÿ846ÿ692 dbdbc0c8-6c83-41dd-811b-ba27ac95826b.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ858ÿ689 de69f22b-dfe2-417f-a86f-35e2bc40aa19.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ938ÿ340 f3f088b0-6eaa-4b13-874f-7ee765f37a07.dmp
24 File(s) 117ÿ045ÿ591 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\LocalLow\Mediatonic\FallGuys_client\FGBacktraceDB

21.06.2022 22.32 0 702b2514-3f91-48d6-b37c-d4a8156b7f23-dump.dmp
22.06.2022 13.58 0 c44ea957-86b2-4b35-8fd3-8564b8e4320a-dump.dmp
2 File(s) 0 bytes

Total Files Listed:
35 File(s) 120ÿ961ÿ146 bytes
0 Dir(s) 36ÿ205ÿ162ÿ496 bytes free
Volume in drive C has no label.
Volume Serial Number is 324A-EC09

Directory of c:\ProgramData\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\All Users\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-2A13304A46845852EDBA949DCE3304DF_0000

23.06.2022 19.42 817ÿ634 UEMinidump.dmp
1 File(s) 817ÿ634 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-36116F5F4CC4382DD0D3ED98E776EA4E_0000

30.06.2022 18.28 711ÿ849 UEMinidump.dmp
1 File(s) 711ÿ849 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-42F482FD4909D458A4EE1FBFF91818A3_0000

01.07.2022 12.10 871ÿ460 UEMinidump.dmp
1 File(s) 871ÿ460 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-6DC2EFA643422FD0A5C6D383711D6733_0000

30.06.2022 17.53 788ÿ864 UEMinidump.dmp
1 File(s) 788ÿ864 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-9298958044BCBDA13EC3E8B4C47A9FCE_0000

23.06.2022 00.59 725ÿ748 UEMinidump.dmp
1 File(s) 725ÿ748 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Crashpad\reports

07.07.2022 22.00 4ÿ875ÿ272 0237b8a3-e271-41fa-96d1-4e312ff0bf96.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ835ÿ245 04545e33-155c-4574-9021-7eee09eb3eeb.dmp
07.07.2022 22.00 4ÿ931ÿ449 0a708172-723f-479b-b212-745ebded3c99.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ782ÿ818 256a558d-b52a-4690-bf3e-878dc3612d4a.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ922 2602dc2a-f60e-4a82-ac9b-da8260fed964.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ887ÿ029 37c095dc-3f10-49f2-8afe-2d9fec85efb0.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ864ÿ734 3973596b-bc03-4c04-bf91-4309cae4aa74.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ830ÿ171 4384e886-67a4-403a-9e28-7c07268fb3fc.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ873ÿ290 452b6427-3d55-4146-ab97-495a2e33b25b.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ241 475047e3-bcb6-47b4-9ce8-5f8ee5207290.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ759 5b05b632-e333-42ee-904b-bbbf0570a183.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ868ÿ122 5fb331ad-164f-4a47-aa18-63f48a8f0b49.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ855ÿ771 60935719-fe2d-453a-8fb5-940a6787121a.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ855ÿ886 7a872c79-d8f0-4467-b354-eea353eeafaa.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ911ÿ395 840bc0c4-f72a-4381-881d-4880ecf7197b.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ966ÿ736 a884b4f9-1c5e-453a-b624-d50638ef5594.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ838ÿ439 af179f5a-2b60-4040-b584-5bf577e212dd.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ817 b801f002-d671-43d8-b8c9-460195c62b76.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ894ÿ486 b8bb6e65-93f6-49a6-b0bc-b1142f143f52.dmp
07.07.2022 21.56 5ÿ024ÿ643 bd977669-9ed5-47b3-9d2b-981edd329f72.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ923ÿ645 c07a6a29-d1a2-4d5b-9935-f432973e1932.dmp
07.07.2022 21.59 4ÿ846ÿ692 dbdbc0c8-6c83-41dd-811b-ba27ac95826b.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ858ÿ689 de69f22b-dfe2-417f-a86f-35e2bc40aa19.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ938ÿ340 f3f088b0-6eaa-4b13-874f-7ee765f37a07.dmp
24 File(s) 117ÿ045ÿ591 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\LocalLow\Mediatonic\FallGuys_client\FGBacktraceDB

21.06.2022 22.32 0 702b2514-3f91-48d6-b37c-d4a8156b7f23-dump.dmp
22.06.2022 13.58 0 c44ea957-86b2-4b35-8fd3-8564b8e4320a-dump.dmp
2 File(s) 0 bytes

Total Files Listed:
35 File(s) 120ÿ961ÿ146 bytes
0 Dir(s) 36ÿ203ÿ773ÿ952 bytes free
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
Volume in drive C has no label.
Volume Serial Number is 324A-EC09

Directory of c:\ProgramData\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\All Users\Razer\RazerCortex\Log\Dump

17.06.2022 19.23 0 2022_6_17_19_23_47_FpsManager.dmp
18.06.2022 10.13 0 2022_6_18_10_13_14_FpsManager.dmp
2 File(s) 0 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-2A13304A46845852EDBA949DCE3304DF_0000

23.06.2022 19.42 817ÿ634 UEMinidump.dmp
1 File(s) 817ÿ634 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-36116F5F4CC4382DD0D3ED98E776EA4E_0000

30.06.2022 18.28 711ÿ849 UEMinidump.dmp
1 File(s) 711ÿ849 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-42F482FD4909D458A4EE1FBFF91818A3_0000

01.07.2022 12.10 871ÿ460 UEMinidump.dmp
1 File(s) 871ÿ460 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-6DC2EFA643422FD0A5C6D383711D6733_0000

30.06.2022 17.53 788ÿ864 UEMinidump.dmp
1 File(s) 788ÿ864 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\FortniteGame\Saved\Crashes\UECC-Windows-9298958044BCBDA13EC3E8B4C47A9FCE_0000

23.06.2022 00.59 725ÿ748 UEMinidump.dmp
1 File(s) 725ÿ748 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Crashpad\reports

07.07.2022 22.00 4ÿ875ÿ272 0237b8a3-e271-41fa-96d1-4e312ff0bf96.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ835ÿ245 04545e33-155c-4574-9021-7eee09eb3eeb.dmp
07.07.2022 22.00 4ÿ931ÿ449 0a708172-723f-479b-b212-745ebded3c99.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ782ÿ818 256a558d-b52a-4690-bf3e-878dc3612d4a.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ922 2602dc2a-f60e-4a82-ac9b-da8260fed964.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ887ÿ029 37c095dc-3f10-49f2-8afe-2d9fec85efb0.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ864ÿ734 3973596b-bc03-4c04-bf91-4309cae4aa74.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ830ÿ171 4384e886-67a4-403a-9e28-7c07268fb3fc.dmp
07.07.2022 22.35 4ÿ873ÿ290 452b6427-3d55-4146-ab97-495a2e33b25b.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ832ÿ241 475047e3-bcb6-47b4-9ce8-5f8ee5207290.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ759 5b05b632-e333-42ee-904b-bbbf0570a183.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ868ÿ122 5fb331ad-164f-4a47-aa18-63f48a8f0b49.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ855ÿ771 60935719-fe2d-453a-8fb5-940a6787121a.dmp
07.07.2022 21.58 4ÿ855ÿ886 7a872c79-d8f0-4467-b354-eea353eeafaa.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ911ÿ395 840bc0c4-f72a-4381-881d-4880ecf7197b.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ966ÿ736 a884b4f9-1c5e-453a-b624-d50638ef5594.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ838ÿ439 af179f5a-2b60-4040-b584-5bf577e212dd.dmp
07.07.2022 21.55 4ÿ858ÿ817 b801f002-d671-43d8-b8c9-460195c62b76.dmp
07.07.2022 21.57 4ÿ894ÿ486 b8bb6e65-93f6-49a6-b0bc-b1142f143f52.dmp
07.07.2022 21.56 5ÿ024ÿ643 bd977669-9ed5-47b3-9d2b-981edd329f72.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ923ÿ645 c07a6a29-d1a2-4d5b-9935-f432973e1932.dmp
07.07.2022 21.59 4ÿ846ÿ692 dbdbc0c8-6c83-41dd-811b-ba27ac95826b.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ858ÿ689 de69f22b-dfe2-417f-a86f-35e2bc40aa19.dmp
07.07.2022 21.56 4ÿ938ÿ340 f3f088b0-6eaa-4b13-874f-7ee765f37a07.dmp
24 File(s) 117ÿ045ÿ591 bytes

Directory of c:\Users\xdhen\AppData\LocalLow\Mediatonic\FallGuys_client\FGBacktraceDB

21.06.2022 22.32 0 702b2514-3f91-48d6-b37c-d4a8156b7f23-dump.dmp
22.06.2022 13.58 0 c44ea957-86b2-4b35-8fd3-8564b8e4320a-dump.dmp
2 File(s) 0 bytes

Total Files Listed:
35 File(s) 120ÿ961ÿ146 bytes
0 Dir(s) 36ÿ766ÿ683ÿ136 bytes free
Volume in drive C has no label.
Volume Serial Number is 324A-EC09
Hyvä uutinen on se, että mikään windowsin puolelta ei vaikuta kaatuvan. Huono puoli on se, etä se tekee luultavasti vain vaikeampaa asian ratkaisemisesta. Käytätkö Windows 10:a vai Windows 11:a?

Ihan aluksi poistaisin Razer cortexin. Windowsit osaa nykyään sulkea tarvittavat palvelut ja prosessit taustalta. Eikä noi ohjelmat voi repiä mistään tehoja lisää. Siihen ei auta kuin paremmat osat. Vaikka sitten haluaisitkin käyttää sitä, niin poista se ainakin väliaikaisesti.

Edgessä näyttäisi olevan ongelmia. Onko Edge pääselain jota käytät? Käytän itse Windows 11:a Joten en ole varma onko Windows 10 samoin, jos sitä käytät. Mutta Katso silti jos käytät. Eli Klikkaa hiiren oikealla aloitusvalikkoa (Se windows kuvake siellä työpöydän vasemmassa alareunassa) ja valitse: Sovellukset ja ominaisuudet. Sen jälkeen etsi listalta Microsoft Edge, klikkaa kolmea pistettä, valitse Muokkaa - Valitse Kyllä, kun kysytään jatketaanko ja lopuksi korjaa.

Microsoft Edge.jpg


Sen jälkeen aukaise Edge: Klikkaa Edgen oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja valitse asetukset - Tietoja Microsoft Edgestä ja anna Edgen päivittää itsensä jos tarve on.

Edge päivitys.jpg

Tämän jälkeen, ellet jo ajanut tuota sfc /scannow komentoa jonka Härkönen mainitsi,, niin tee se. Avaat taas Komentokehotteen järjestelmänvalvojana ja kopioit siihen komennon sfc /scannow ja painat enteriä. Kun tarkistus on valmis pitäisi ilmestyä teksti "Windows Resource Protection did not find any integrity violations." Jos tulee jotain muuta, niin perehdytään siihen sitten. Tarkista myös, että windowsin päivitykset on ajan tasalla. Kysy jos on jotain kysyttävää
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Hyvä uutinen on se, että mikään windowsin puolelta ei vaikuta kaatuvan. Huono puoli on se, etä se tekee luultavasti vain vaikeampaa asian ratkaisemisesta. Käytätkö Windows 10:a vai Windows 11:a?

Ihan aluksi poistaisin Razer cortexin. Windowsit osaa nykyään sulkea tarvittavat palvelut ja prosessit taustalta. Eikä noi ohjelmat voi repiä mistään tehoja lisää. Siihen ei auta kuin paremmat osat. Vaikka sitten haluaisitkin käyttää sitä, niin poista se ainakin väliaikaisesti.

Edgessä näyttäisi olevan ongelmia. Onko Edge pääselain jota käytät? Käytän itse Windows 11:a Joten en ole varma onko Windows 10 samoin, jos sitä käytät. Mutta Katso silti jos käytät. Eli Klikkaa hiiren oikealla aloitusvalikkoa (Se windows kuvake siellä työpöydän vasemmassa alareunassa) ja valitse: Sovellukset ja ominaisuudet. Sen jälkeen etsi listalta Microsoft Edge, klikkaa kolmea pistettä, valitse Muokkaa - Valitse Kyllä, kun kysytään jatketaanko ja lopuksi korjaa.



Sen jälkeen aukaise Edge: Klikkaa Edgen oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja valitse asetukset - Tietoja Microsoft Edgestä ja anna Edgen päivittää itsensä jos tarve on.



Tämän jälkeen, ellet jo ajanut tuota sfc /scannow komentoa jonka Härkönen mainitsi,, niin tee se. Avaat taas Komentokehotteen järjestelmänvalvojana ja kopioit siihen komennon sfc /scannow ja painat enteriä. Kun tarkistus on valmis pitäisi ilmestyä teksti "Windows Resource Protection did not find any integrity violations." Jos tulee jotain muuta, niin perehdytään siihen sitten. Tarkista myös, että windowsin päivitykset on ajan tasalla. Kysy jos on jotain kysyttävää
siinä luki foud corrupt files and succesfully repaired them
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
Aja vielä kertaallen se, että näet onko siltä osin kaikki varmasti kunnossa. Seuraava ei ole pakollinen, mutta vaikka tulevaisuutta ajatellen. Alla olevalla komennolla on mahdollisuus saada tuon tarkistuksen tulos työpöydälle tekstitiedostoon. Se on kätevämpi tapa kuin käydä vilkaisemassa itse CBS tekstitiedostoa sen omassa sijainnissa.
Koodi:
findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt

Teitkö tuon Edgen korjauksen. Entä mikä Windows versio sinulla on?
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Aja vielä kertaallen se, että näet onko siltä osin kaikki varmasti kunnossa. Seuraava ei ole pakollinen, mutta vaikka tulevaisuutta ajatellen. Alla olevalla komennolla on mahdollisuus saada tuon tarkistuksen tulos työpöydälle tekstitiedostoon. Se on kätevämpi tapa kuin käydä vilkaisemassa itse CBS tekstitiedostoa sen omassa sijainnissa.
Koodi:
findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt
Teitkö tuon Edgen korjauksen. Entä mikä Windows versio sinulla on?
window
s10 on voiko tämmä testin tulos olla syy ongelmaan?
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Aja vielä kertaallen se, että näet onko siltä osin kaikki varmasti kunnossa. Seuraava ei ole pakollinen, mutta vaikka tulevaisuutta ajatellen. Alla olevalla komennolla on mahdollisuus saada tuon tarkistuksen tulos työpöydälle tekstitiedostoon. Se on kätevämpi tapa kuin käydä vilkaisemassa itse CBS tekstitiedostoa sen omassa sijainnissa.
Koodi:
findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt

Teitkö tuon Edgen korjauksen. Entä mikä Windows versio sinulla on?
tein sen testin uudelleen ei löytäny mitään
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
window
s10 on voiko tämmä testin tulos olla syy ongelmaan?
Se selviää kun käytät konetta. Kannattaa varmistaa vielä sen Fortniten tiedostot. Se onnistuu kun menet Epic Gamesin kirjastoon, klikkaat kolmea pistettä Fortniten kohdalla, ja valitset: Manage - Verify

Epic games verify files.jpg
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
Mikä tuo koneessa oleva SSD on malliltaan? Voisi ainakin vilaista mitä CrystalDiskInfo sanoo siitä: CrystalDiskInfo
Ja mahdollisesti päivittää myös uusin firmware sisälle.
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Se selviää kun käytät konetta. Kannattaa varmistaa vielä sen Fortniten tiedostot. Se onnistuu kun menet Epic Gamesin kirjastoon, klikkaat kolmea pistettä Fortniten kohdalla, ja valitset: Manage - Verify

kans uutta kotelo päivittäessä kahdesta emo levyn liitännästä meni yhteensä 2 tai 3 vinoon sain korjattua sitä vähän mutta ne eivät ole suorassa onko mitään tehtävissä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
kans uutta kotelo päivittäessä kahdesta emo levyn liitännästä meni yhteensä 2 tai 3 vinoon sain korjattua sitä vähän mutta ne eivät ole suorassa onko mitään tehtävissä?
Selvennätkö vähän? Eli mitä meni vinoon?
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 442
Minkä merkkinen se SSD on? Esimerkiksi Kingstonilla oli varsin yleinen ongelma A400 kanssa joka aiheutti tuota "jäätymistä".

Mikäli koneessasi tämä levy löytyy ja siinä kyseinen vika olisi ei tämä pelin siirtäminen sinne HDD:lle auta yhtään mitään. Vian pystyy korjaamaan SSD:n ohjelmistopäivityksellä.

Mikäli softapuolelta ei vikaa löydy niin vahva veikkaukseni on viallinen SSD tai prosessori.
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Se selviää kun käytät konetta. Kannattaa varmistaa vielä sen Fortniten tiedostot. Se onnistuu kun menet Epic Gamesin kirjastoon, klikkaat kolmea pistettä Fortniten kohdalla, ja valitset: Manage - Verify

oon tehny ton verify kone tekee vieläkin sitä jäätymistä valikossa valitsin pelimuotoa niiin jäätyy ja sitte 1 fps
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Se selviää kun käytät konetta. Kannattaa varmistaa vielä sen Fortniten tiedostot. Se onnistuu kun menet Epic Gamesin kirjastoon, klikkaat kolmea pistettä Fortniten kohdalla, ja valitset: Manage - Verify

myös kun nvidian näytönh ohjaimella painat alt z niin tuleee se valikko sieltä näkee miten näytön ohjaimella menee jossain vaiheessa ne vain pysähtyy ja se latailee vaan jotain
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Se selviää kun käytät konetta. Kannattaa varmistaa vielä sen Fortniten tiedostot. Se onnistuu kun menet Epic Gamesin kirjastoon, klikkaat kolmea pistettä Fortniten kohdalla, ja valitset: Manage - Verify

Se selviää kun käytät konetta. Kannattaa varmistaa vielä sen Fortniten tiedostot. Se onnistuu kun menet Epic Gamesin kirjastoon, klikkaat kolmea pistettä Fortniten kohdalla, ja valitset: Manage - Verify

menin myös fortniteen ja peli kaatui jankuttaa että ei vastaa pelin kuva on vain taustalla
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
387
Onko tuo Windows käyttöjärjestelmä asennettuna tuolle 120Gt SSD:llä ja onko sen levytila mahdollisesti aivan tapissa? Et kertonut sen levytilaa tällä hetkellä vaikka sitä edellisellä sivulla kyseltiin.

Jos tuo Epic Game software on asennettu tuonne 120Gt levylle jonka kapasiteetti aivan tapissa niin saattaa aiheuttaa suuria ongelmia.
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Onko tuo Windows käyttöjärjestelmä asennettuna tuolle 120Gt SSD:llä ja onko sen levytila mahdollisesti aivan tapissa? Et kertonut sen levytilaa tällä hetkellä vaikka sitä edellisellä sivulla kyseltiin.

Jos tuo Epic Game software on asennettu tuonne 120Gt levylle jonka kapasiteetti aivan tapissa niin saattaa aiheuttaa suuria ongelmia.
eei oo tapissa ja sil ei oo väliä testattu
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
Poista se peli ja asenna uudelleen. Poista myös nvidian ajurit. Käytän itse AMD:n näytönohjainta, niin en osaa tarkemmin antaa ohjeita, mutta ilmeisesti nvidiallakin on mahdollisuus palauttaa tehdasasetuksen asennuksen aikana? Jos on, niin tee se.

Sen lisäksi haluan saada varmuuden tuosta levystä. Aukaise komentokehote taasen järjestelmänvalvojana ja kopioi seuraava komento.

chkdsk C: /F
Paina enteriä. Valitse Y kun kysytään ajoitetaanko seuraavan käynnistyksen yhteyteen. Käynnistä kone uudelleen. Älä painele näppäimiä ennen kuin olet takaisin työpöydällä. Sen jälkeen haluan nähdä tulokset. Näin päästään eteenpäin asian kanssa. Tulokset löydät seuraavasti.

Klikkaa hiiren oikealla aloitusvalikkoa ja valitse tapahtumienvalvonta.
Tapahtumienvalvonta saattaa ladata hetken aikaa joten odota tarvittaessa, mutta ei pitäisi viedä kuin muutaman sekunnin korkeintaan.
Tapahtumienvalvonnassa valitset: Windows-lokit - Application ja etsit viereiseltä tapahtumalistalta tapahtuman jonka lähde on nimeltään Wininit. Sen jälkeen kopioit sen sisällön tänne, tai otat kuvankaappauksen ja liität sen tänne. Alla kuva esimerkkinä minne mennä ja mitä tietoja kopioida. Huom: Vaikka tuossa alemassa kuvassa ei näykään koko teksti nuolen osoittamassa paikassa. Kopioi sieltä sisältö kokonaan.

Windows aloitusvalikko.jpg
chkdsk.jpg


Pahoittelut pitkästä viestistä, mutta jotta päästäisiin asiassa eteenpäin, niin pitää nähdä lisää tuloksia, ettei mene vain arvuutteluksi. :)

Niin joo. Se unhotu vielä. Että paljonko sitä tilaa on siellä levyllä. Siis paljonko se "tarpeeksi tilaa" on käytännössä. Lukuja kiitos! Ja kysy ihmeessä jos mun sönkötyksistä ei saa selvää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Lokinimi: Application
Lähde: Microsoft-Windows-Wininit
Päivä: 10.7.2022 11.24.10
Tapahtumatunnus:1001
Tehtäväluokka: Ei mitään
Taso: Tietoja
Avainsanat: Perinteinen
Käyttäjä: -
Tietokone: DESKTOP-A4J0URT
Kuvaus:


Checking file system on C:
The type of the file system is NTFS.


A disk check has been scheduled.
Windows will now check the disk.

Stage 1: Examining basic file system structure ...
657920 file records processed.


File verification completed.
Phase duration (File record verification): 4.22 seconds.
6213 large file records processed.


Phase duration (Orphan file record recovery): 0.00 milliseconds.
0 bad file records processed.


Phase duration (Bad file record checking): 1.20 milliseconds.

Stage 2: Examining file name linkage ...
5783 reparse records processed.


831224 index entries processed.


Index verification completed.
Phase duration (Index verification): 6.28 seconds.
0 unindexed files scanned.


Phase duration (Orphan reconnection): 386.93 milliseconds.
0 unindexed files recovered to lost and found.


Phase duration (Orphan recovery to lost and found): 599.62 milliseconds.
5783 reparse records processed.


Phase duration (Reparse point and Object ID verification): 10.14 milliseconds.

Stage 3: Examining security descriptors ...
Cleaning up 6331 unused index entries from index $SII of file 0x9.
Cleaning up 6331 unused index entries from index $SDH of file 0x9.
Cleaning up 6331 unused security descriptors.
Security descriptor verification completed.
Phase duration (Security descriptor verification): 47.02 milliseconds.
86653 data files processed.


Phase duration (Data attribute verification): 1.26 milliseconds.
CHKDSK is verifying Usn Journal...
33750512 USN bytes processed.


Usn Journal verification completed.
Phase duration (USN journal verification): 137.76 milliseconds.

Windows has scanned the file system and found no problems.
No further action is required.

124234772 KB total disk space.
84713664 KB in 284319 files.
147412 KB in 86654 indexes.
0 KB in bad sectors.
768444 KB in use by the system.
65536 KB occupied by the log file.
38605252 KB available on disk.

4096 bytes in each allocation unit.
31058693 total allocation units on disk.
9651313 allocation units available on disk.
Total duration: 11.81 seconds (11817 ms).

Internal Info:
00 0a 0a 00 20 a9 05 00 5f 3c 07 00 00 00 00 00 .... ..._<......
62 00 00 00 35 16 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 b...5...........

Tapahtuman Xml:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Microsoft-Windows-Wininit" Guid="{206f6dea-d3c5-4d10-bc72-989f03c8b84b}" EventSourceName="Wininit" />
<EventID Qualifiers="16384">1001</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>4</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2022-07-10T08:24:10.9792960Z" />
<EventRecordID>7804</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="0" ThreadID="0" />
<Channel>Application</Channel>
<Computer>DESKTOP-A4J0URT</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>

Checking file system on C:
The type of the file system is NTFS.


A disk check has been scheduled.
Windows will now check the disk.

Stage 1: Examining basic file system structure ...
657920 file records processed.


File verification completed.
Phase duration (File record verification): 4.22 seconds.
6213 large file records processed.


Phase duration (Orphan file record recovery): 0.00 milliseconds.
0 bad file records processed.


Phase duration (Bad file record checking): 1.20 milliseconds.

Stage 2: Examining file name linkage ...
5783 reparse records processed.


831224 index entries processed.


Index verification completed.
Phase duration (Index verification): 6.28 seconds.
0 unindexed files scanned.


Phase duration (Orphan reconnection): 386.93 milliseconds.
0 unindexed files recovered to lost and found.


Phase duration (Orphan recovery to lost and found): 599.62 milliseconds.
5783 reparse records processed.


Phase duration (Reparse point and Object ID verification): 10.14 milliseconds.

Stage 3: Examining security descriptors ...
Cleaning up 6331 unused index entries from index $SII of file 0x9.
Cleaning up 6331 unused index entries from index $SDH of file 0x9.
Cleaning up 6331 unused security descriptors.
Security descriptor verification completed.
Phase duration (Security descriptor verification): 47.02 milliseconds.
86653 data files processed.


Phase duration (Data attribute verification): 1.26 milliseconds.
CHKDSK is verifying Usn Journal...
33750512 USN bytes processed.


Usn Journal verification completed.
Phase duration (USN journal verification): 137.76 milliseconds.

Windows has scanned the file system and found no problems.
No further action is required.

124234772 KB total disk space.
84713664 KB in 284319 files.
147412 KB in 86654 indexes.
0 KB in bad sectors.
768444 KB in use by the system.
65536 KB occupied by the log file.
38605252 KB available on disk.

4096 bytes in each allocation unit.
31058693 total allocation units on disk.
9651313 allocation units available on disk.
Total duration: 11.81 seconds (11817 ms).

Internal Info:
00 0a 0a 00 20 a9 05 00 5f 3c 07 00 00 00 00 00 .... ..._&lt;......
62 00 00 00 35 16 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 b...5...........
</Data>
</EventData>
</Event>
 

Liitteet

Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
No se tulikin sitten kolmeen kertaan.:) Levy näyttäisi olevan kunnossa. Mutta mitenkäs se oli sen vapaan tilan määrä. Klikkaa sitä C-asemaa hiiren oikealla ja valitse ominaisuudet, niin näet sen. Entä asensitko ja näytönohjaimen ajurin uudelleen?
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
No se tulikin sitten kolmeen kertaan.:) Levy näyttäisi olevan kunnossa. Mutta mitenkäs se oli sen vapaan tilan määrä. Klikkaa sitä C-asemaa hiiren oikealla ja valitse ominaisuudet, niin näet sen. Entä asensitko ja näytönohjaimen ajurin uudelleen?
asensi eilen uudet ajurit ei muutosta levyllä on tilaa 30gb mutta se ei ole muuttunut oli se sitten isolla hdd la tai pienellä ssd lä
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
Vaikka peli olisikin eri levyllä, pitää windowsilla ja ohjelmilla olla tarpeeksi tilaa. Vähänlaisestihan tuota on jäljellä, mutta se tuskin kuitenkaan vielä aiheuttaa noita ongelmia. Pitääpä tuumia mitä sitä sitten keksisi vielä kokeilla.
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Vaikka peli olisikin eri levyllä, pitää windowsilla ja ohjelmilla olla tarpeeksi tilaa. Vähänlaisestihan tuota on jäljellä, mutta se tuskin kuitenkaan vielä aiheuttaa noita ongelmia. Pitääpä tuumia mitä sitä sitten keksisi vielä kokeilla.
Vaikka peli olisikin eri levyllä, pitää windowsilla ja ohjelmilla olla tarpeeksi tilaa. Vähänlaisestihan tuota on jäljellä, mutta se tuskin kuitenkaan vielä aiheuttaa noita ongelmia. Pitääpä tuumia mitä sitä sitten keksisi vielä kokeilla.
niin pakko sen on jostain tulla vaikka melkeen kaikkea on kokeiltu kone melkeen kokonan uus niin ei voi siitä johtua en oo kellää muulla tätä ongelmaaa kuullu olevan
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 442
niin pakko sen on jostain tulla vaikka melkeen kaikkea on kokeiltu kone melkeen kokonan uus niin ei voi siitä johtua en oo kellää muulla tätä ongelmaaa kuullu olevan
Niin minkäs merkkinen se SSD oli? Et siihen vastannut koskaan mitään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
se on kingston mutta turha epäillä
Mikä Kingston? Miksi sitä olisi turha epäillä?

Päivitä nyt ainakin se firmware siihen tällä työkalulla. Näet samalla levyn kunnon.

Onko muistit muuten jo testattu? Ja onko nvidian sivuilta asennettu uusimmat näytönohjaimen ajurit? Tuo kannattaa tehdä valinnalla Mukautettu -> Puhdas asennus kohtaan rasti.

Laitan nyt vielä uudelleen tämän aiemman viestini:

Ihan vinkkinä, että kannattaa keskittyä siihen viestin kirjoittamiseen ja lukaista vaikka se vielä kirjoittamisen jälkeen, että kuulostaa selkeältä. Tietoakin kannattaa mielummin kertoa liikaa kuin liian vähän. Liiasta tiedosta ei ole mitään haittaa vaan päinvastoin. Tiedon tiristäminen pihalle taas ei ole kenellekään mukavaa ja pidentää vain ongelmanselvitystä.

Jos ei virtalähteen vaihto ratkaissut ongelmaa, niin päivittäisin ainakin emolevyn biosin. Prosessorin lämpöjä voisi myös seurata hwinfo64 nimisellä ohjelmalla. Tuon kun käynnistää, niin valitse Sensors only. Viallinen SSD voi periaatteessa myös vastaavia ongelmia aiheuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Mikä Kingston? Miksi sitä olisi turha epäillä?

Päivitä nyt ainakin se firmware siihen tällä työkalulla. Näet samalla levyn kunnon.

Onko muistit muuten jo testattu? Ja onko nvidian sivuilta asennettu uusimmat näytönohjaimen ajurit? Tuo kannattaa tehdä valinnalla Mukautettu -> Puhdas asennus kohtaan rasti.

Laitan nyt vielä uudelleen tämän aiemman viestini:
no en osaa päivittää sitää voisitko neuvoa niin katson sitten ennnen kun lähen uutta oostamaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
no en osaa päivittää sitää voisitko neuvoa niin katson sitten ennnen kun lähen uutta oostamaan?
Jos SSD:n firmwarea tarkoitat, niin asenna tuo SSD Manager ja käynnistä se. Sieltä sitten Firmware -välilehti ja sen alta näkyy onko firmware päivitettävissä. Jos on, niin painat Firmware update painiketta.

Ja vieläkään et kertonut mikä se SSD on malliltaan :hmm:
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
niin pakko sen on jostain tulla vaikka melkeen kaikkea on kokeiltu kone melkeen kokonan uus niin ei voi siitä johtua en oo kellää muulla tätä ongelmaaa kuullu olevan
Paha vain kun missään ei tunnu olevan mitään jälkeä ongelman aiheuttajasta. Jos tuo firmware on kunnossa. Niin kokeile seuraavaa. Aloita pelaaminen ja siinä vaiheessa kun peli taas jäätää, niin paina seuraava näppäinyhdistelmä. Shift+Control+Windowsnäppäin+B. Eli kaikkia neljää lähestulkoon yhtaikaa. Se käynnistää näytönohjaimen ajurin udelleen. Näytön pitäisi välähtää lyhyesti jos painat oikein. Tuo ei ole suoranaisesti tämänkaltaisia tilanteita varten, mutta mielenkiinnosta nähdä vaikuttaako se toimintaan mitenkään.

Niin joo. Vieläkö selain kaatuu myös. Ja käytäkö muita selaimia kuin Edgeä?
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Paha vain kun missään ei tunnu olevan mitään jälkeä ongelman aiheuttajasta. Jos tuo firmware on kunnossa. Niin kokeile seuraavaa. Aloita pelaaminen ja siinä vaiheessa kun peli taas jäätää, niin paina seuraava näppäinyhdistelmä. Shift+Control+Windowsnäppäin+B. Eli kaikkia neljää lähestulkoon yhtaikaa. Se käynnistää näytönohjaimen ajurin udelleen. Näytön pitäisi välähtää lyhyesti jos painat oikein. Tuo ei ole suoranaisesti tämänkaltaisia tilanteita varten, mutta mielenkiinnosta nähdä vaikuttaako se toimintaan mitenkään.

Niin joo. Vieläkö selain kaatuu myös. Ja käytäkö muita selaimia kuin Edgeä?
käytän crome ja ei ole toistaiseksi kaatunut oon tehnyt tuon näppäinyhdistelmän mmutta en heti sen jäätymisen jälkeeen juuri käynnistyksen yhteydessä taas kaatui fortnite vaikka tänään oli toiminut mainiosti käynnnistin koneen uudelleen niin peli kaatui eka yrityksellä käynnistää mutta jos se yhdistelmä pitää tehdä heti jäätymisen jälkeen pitää testata mutta kummallista kun tämän päivän oli mainiosti palvellut ja sitten taas alkoi.
 
Liittynyt
22.06.2022
Viestejä
67
Jos SSD:n firmwarea tarkoitat, niin asenna tuo SSD Manager ja käynnistä se. Sieltä sitten Firmware -välilehti ja sen alta näkyy onko firmware päivitettävissä. Jos on, niin painat Firmware update painiketta.

Ja vieläkään et kertonut mikä se SSD on malliltaan :hmm:
Name: KINGSTON RBU-SC152S37128GG2
Capacity: 119,2 GB
Firmware: SAFM01.R latasin jonku kingston ssd manager se ei näytä yhtän mitään tietoja siellä sovelluksessa
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
Name: KINGSTON RBU-SC152S37128GG2
Capacity: 119,2 GB
Firmware: SAFM01.R latasin jonku kingston ssd manager se ei näytä yhtän mitään tietoja siellä sovelluksessa
Tuo lienee pakettikoneen/läppärin OEM SSD, niin siksi tuo SSD manager ei toimi kunnolla sen kanssa.
 
Liittynyt
16.06.2022
Viestejä
383
käytän crome ja ei ole toistaiseksi kaatunut oon tehnyt tuon näppäinyhdistelmän mmutta en heti sen jäätymisen jälkeeen juuri käynnistyksen yhteydessä taas kaatui fortnite vaikka tänään oli toiminut mainiosti käynnnistin koneen uudelleen niin peli kaatui eka yrityksellä käynnistää mutta jos se yhdistelmä pitää tehdä heti jäätymisen jälkeen pitää testata mutta kummallista kun tämän päivän oli mainiosti palvellut ja sitten taas alkoi.
Se ei korjaa mitään, eikä kerro miksi ongelma ilmaantuu, mutta jos sen jälkeen peli toimisi normaalisti, niin voisi olettaa, että kyseessä olisi ongelma ajurin/ näytönohjaimen kanssa. Kannattaa myös niitä aikaisemmin mainittuja lämpöjä seurata. Alla linkkiä hwinfon lataukseen. Kysy jos tarvitset neuvoja itse ohjelman käyttöön.

HWiNFO - Portable
HWiNFO - exe

Kummastakin linkistä pitäisi alkaa lataus heti. Ei ole väliä käytäkö portablea vai asennettavaa (EXE) versiota.

Vaikka aikaisemmin tuolla loki näytti, että windowsin puolelta ei ole kaatumisia, niin tarkista silti seuraava asia.
Mene C-asemalla windows kansioon ja etsi sieltä LiveKernelReports niminen kansio, jos sellainen on, aukaise se ja katso sisältääkö se kansioita tai tiedostoja. Eli i: C:\Windows\LiveKernelReports
 
Liittynyt
12.07.2022
Viestejä
138
Tarkista biosista että sieltä on AHCI valittuna. Ettei siellä vaan ole IDE. Joko vaihdoit virtalähteen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 576
Viestejä
4 166 854
Jäsenet
70 426
Uusin jäsen
t-uomo

Hinta.fi

Ylös Bottom