kylllä vaihdoin virtalähteenTarkista biosista että sieltä on AHCI valittuna. Ettei siellä vaan ole IDE. Joko vaihdoit virtalähteen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kylllä vaihdoin virtalähteenTarkista biosista että sieltä on AHCI valittuna. Ettei siellä vaan ole IDE. Joko vaihdoit virtalähteen?
kyllä sielt löytyi kolme tiedostoa joku WACHDOG4400 ja WACHDOG ja USBHUB3Se ei korjaa mitään, eikä kerro miksi ongelma ilmaantuu, mutta jos sen jälkeen peli toimisi normaalisti, niin voisi olettaa, että kyseessä olisi ongelma ajurin/ näytönohjaimen kanssa. Kannattaa myös niitä aikaisemmin mainittuja lämpöjä seurata. Alla linkkiä hwinfon lataukseen. Kysy jos tarvitset neuvoja itse ohjelman käyttöön.
HWiNFO - Portable
HWiNFO - exe
Kummastakin linkistä pitäisi alkaa lataus heti. Ei ole väliä käytäkö portablea vai asennettavaa (EXE) versiota.
Vaikka aikaisemmin tuolla loki näytti, että windowsin puolelta ei ole kaatumisia, niin tarkista silti seuraava asia.
Mene C-asemalla windows kansioon ja etsi sieltä LiveKernelReports niminen kansio, jos sellainen on, aukaise se ja katso sisältääkö se kansioita tai tiedostoja. Eli i: C:\Windows\LiveKernelReports
KYLLLä vaihdoin hyvään virtalähteeseenTarkista biosista että sieltä on AHCI valittuna. Ettei siellä vaan ole IDE. Joko vaihdoit virtalähteen?
kyllä sielt löytyi kolme tiedostoa joku WACHDOG4400 ja WACHDOG ja USBHUB3
Hetkinen muuten. Viisaammat kertokaas onko tossa core i5 11600k:sa integroitu näytönohjain? Jos on, ettei olisi se käytössä ja siksi peli ei toimi kunnolla.
on siiinä integroitu näytönohjain mutta sitä ei näy koneessa sieltä kansioista ei löytynyt kuin 2 kertaa ja sinä usb jutussa ei yhtään mitäänKatso jokaisen kansion sisältö. Kuinka monta dmp-tiedostoa niissä on. Se näytönohjaimen ajurin uudelleenkäynnistys luo dmp-tiedoston tuonne WATCHDOG kansioon, niin joudut nyt kaivelemaan hieman muistiasi, että koska sitä käytit. Niissä pitäisi näkyä nimen perässä päivämäärä. Pitää siis erottaa ne mitkä on itse luotu niistä jotka windows on luonut. Ne luultavasti on peräisin tuosta ajurin resetoinnista. Ellei sitten se aikaisemmin linkkaamasi crashfiles tiedoston sisältä ollut vajavainen syystä tai toisesta.
Tuon USBHUB3 kansion sisällön voinee luultavammin jättää huomiotta. Paitsi, jos se sisältää useita dmp-tiedostoja pidemmältä ajalta.
Hetkinen muuten. Viisaammat kertokaas onko tossa core i5 11600k:sa integroitu näytönohjain? Jos on, ettei olisi se käytössä ja siksi peli ei toimi kunnolla.
mikä vaikutttaa trollaukselta?Nyt tämä kyllä rupeaa jo vaikuttamaan trollaukselta
on siiinä integroitu näytönohjain mutta sitä ei näy koneessa sieltä kansioista ei löytynyt kuin 2 kertaa ja sinä usb jutussa ei yhtään mitään
se on ehkä poistettu käytöstä en tiedä kun oon nollannu koneen sen jälkeen niin voisihan se olla syypää mutta missään esim laitehalllinnassa tai tehtävien hallinnassa näyttää että sellaista ei koneessa olisikaanSitten ne on siitä ajurin resetoinnista. "Ei näy koneessa" Miten ei näy? Hieman nyt lihaa luiden ympärille vastauksiin.
Ihan vinkkinä, että kannattaa keskittyä siihen viestin kirjoittamiseen ja lukaista vaikka se vielä kirjoittamisen jälkeen, että kuulostaa selkeältä. Tietoakin kannattaa mielummin kertoa liikaa kuin liian vähän. Liiasta tiedosta ei ole mitään haittaa vaan päinvastoin. Tiedon tiristäminen pihalle taas ei ole kenellekään mukavaa ja pidentää vain ongelmanselvitystä.
Paitsi että: Windows asentaa / vaihtaa - toisinaan kysymättä esim. päivityksen yhteydessä - ajurit ja löytää hardwaren itse. Yleensä täytyy itse tehdä jotain (esim. BIOS:issa), ettei jokin kuten iGPU näy / löydy.se on ehkä poistettu käytöstä... ...mutta missään esim laitehalllinnassa tai tehtävien hallinnassa näyttää että sellaista ei koneessa olisikaan