Peli/editti kone. Mutta minkä mallinen?

Liittynyt
02.11.2023
Viestejä
1
Pohjatiedot:
Mulla o sellainen tilanne, että työni ja seurustelu suhteeni takia kuljen kolmen eri paikan väliä. Olisi kiva kodin ulkopuolellakin pystyisin pelaamaan ja video-editointia tekemään. Olen useita viikkoja jokaisessa lokaatiossa ja kotona oon noin puolet ajasta. Kuljen autolla. Kotona on noin 1,5k arvonen iso pöytäkone.

Helpoin olisi varmaan ostaa läppäri, mutta työn puolesta kantelen jo näppäimistöä, hiirtä ja 2 erillistä näyttöä mukanani niin joku kompakti mini itx pöytäkonekkin voisi toimia?

Kysynkin mikä olisi teidän mielestä paras vaihtoehto minun tilanteessa?
Myydä oma pöytäkone ja laittaa isommalla rahalla mini itx kone?
Ostaa joku perus pieni valmiskone/halvempi mini-itx kone tuon koti-pcn rinnalle ja kannella sitä mukana? Vai sit ihan läppäri?
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
322
Lähdetään nyt vaikka siitä liikkeelle, että kuinka paljon sitä euroa on mahdollista sijoittaa?

Ei vinoilua, vaan joillekin tuo 1,5k€ on iso raha, joillekin se on taas semmonen helposti irrotettava raha hankintaa varten.

Milloin tuo 1.5k€ arvoinen pöytäkone on hankittu? (muista, että raudan hinnalle käy vähän kuten auton arvolle)

Tuletko läppärillä toimeen, miten raskasta editointia ja pelaamista tahdot tehdä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 957
Viestejä
4 207 436
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom