Peli aiheisia julisteita+muuta krääsää mistä tilata turvallisesti?

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 501
Hei,
Olen tässä pidemmän aikaan ajattellut alkaa omista lempipelisarjoista alkaa tekemään tauluja ja noita taulukehiyksiä saa Ikeasta jos oikein muistan mutta mistä noita postereita olisi turvallista tilata tai saako suomesta peräti?

Googlella tuli europoster vastaan mutta en ole ikinä tilanut sieltä.

Mitä etsin on:
-Witcher 3
-Cyberpunk 2077
-Skyrim
-Tomb Raider
-Assasins Creed Black Flag
-Resident Evil
-Wreckfest
-Mass Effect(Shep Trilogia)
-Metal Gear Solid
 
Tuli teetettyä julisteita muutama vuosi takaperin ja laitettua kehyksiin.

Kuollaksenikaan en muista sivua, mutta esim. ainakin ihan kotimaiselta iFolorilta saa tilattua myös nykyään näemmä: Sisustus - Tilaa laadukas kuvajuliste omasta kuvasta | ifolor

Sillon kun teetätin niin otin netistä Warhammer aiheisia kuvia ja ajoin ne kuvankäsittely ohjelman upscalerin kautta, kun tilasin sen verran isoja kuvia (50cmX70cm). Resoluutiot oli useampi tuhatta pikseliä per sivu, muutoin tulee suttuisa kuva eli se on hyvä ottaa huomioon, jos itse tilailee ja "suunnittelee".
 
Sillon kun teetätin niin otin netistä Warhammer aiheisia kuvia ja ajoin ne kuvankäsittely ohjelman upscalerin kautta, kun tilasin sen verran isoja kuvia (50cmX70cm). Resoluutiot oli useampi tuhatta pikseliä per sivu, muutoin tulee suttuisa kuva eli se on hyvä ottaa huomioon, jos itse tilailee ja "suunnittelee".
Tämän takia kyselinkin kun haluaisi valmiina pakettiina tai siis se juliste pelkästään, tauluosat saa iekasta tai vastaavasta ja tietääkseni ne eivät paljoa maksa.

Myös muutama Displate on tullut tilattua, mutta ne on toki suolaisen hintaisia eikä perinteisiä julisteita.
Kiitos, pitää laittaa korvan taakse, eihän näitä kaikkia tarvitse laittaa kerralla yhdessä kuussa.

Tajusimpa vain kerran että vaikka olen ollut kova videopeli harrastaja tässä varmaan jo 30v mutta minulla ei ole mitään "fanikrääsää" mistään minun lempipelisarjoistani. Taulut siinä mielessä helppo kun laittaa vain seinälle.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 826
Viestejä
4 411 053
Jäsenet
73 260
Uusin jäsen
Avaruuslapsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom