Pelatessa peli jäätyy

Liittynyt
05.11.2018
Viestejä
16
Mistä voisi johtua jäätyminen? Kuva jäätyy mutta äänet kuuluu, yleensä tekee ensinmäisessä tai toisessa pelissä, näyttis kellotettu mutta ei vaikutusta vaikka laittaa vakio kellot, tätä tekee pubgissa ja dota 2 muissa peleissä ei jäädy. kone kasattu noin 5kk, ongelma esiintyy ainoastaan pelatessa
i5-8600K
ROG STRIX Z370-F GAMING
Ripjaws V, DDR4 3200MHz, CL16
Asus GTX 1060 6gb
250GB 970 EVO + ssd
 
Liittynyt
05.11.2018
Viestejä
16
Oletan että olet myös ylikellottanut prosessoria, koitappa laskea 100mhz sen kelloja.
Prossua en ole kellottanut koska tuo näyttis on tälläkin hetkellä alitehonen, kunhan saan ostettua uuden näyttiksen niin ajattelin korkata prossun ja samalle kellotella
 
Liittynyt
05.11.2018
Viestejä
16
Aivan.
Muistelisin että oli aikoinaan vastaavanlaisia ongelmia vegaa kellottaessa että näyttö pimeni ja tuulettimet jäivät huutamaan.
Minun veikkaukseni on että ongelma kohdistuu näytönohjaimeen.
Oliko tätä vikaa havaittavissa heti kasauksen jälkeen? Minkälainen virtalähde sinulla on?
Itekkin miettinyt että se vois olla tuo näyttis mutta ei ole mahollisuutta testata toisella, windowsinkin olen kertaalleen asennellu uudelleen, se on jännä kun jäätyy yleensä just ensinmäisessä tai toisessa pelissä sitten saattaa toimia vaikka 5 tuntia ilman ongelmia ja yhtäkkiä jäätyy ja ei muutako käyttää pelin kiini niin taas pelittää
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
2 023
Ja virtalähde oli?

Koitapa iskeä prossulle p95 pörisemään ja näyttikselle samaan aikaan Furmark, kippaako tällöin koko kone?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
2 023
Mulla nimittäin tuli vastaan ihan samanlainen ongelma kun iskin toisen näyttiksen kiinni koneeseen, vanha virtalähde ei aluksi jaksanut pyörittää molempia vaan sammutti itsensä heti pelin alettua. Alikellotin sitten näyttiksiä jolloin kaikki tuntui toimivan ihan ok, mutta edelleen satunnaisesti peleissä kone "kaatui" (näyttö sammui, äänet jäi taustalle) ja resetointi ainoa vaihtoehto. Nyt isommalla virtalähteellä ei enää temppuile tuolla tavalla.
 
Liittynyt
05.11.2018
Viestejä
16
Mulla se kaataa peli ainoastaan windowsiin pääsee ihan hyvin jne
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 489
Viestejä
4 270 737
Jäsenet
71 508
Uusin jäsen
mökkihessu

Hinta.fi

Ylös Bottom