Pelaamiseen ja kevyeen Cad käyttöön 1700€

Liittynyt
21.07.2024
Viestejä
2
Olen uuden koneen hankinnan tarpeessa. Budjettini on noin 1700€ ja kone tulisi käyttöön pääasiassa pelaamiseen (CS2 ja satunnaisesti muita pelejä), Creolla 3D-suunnitteluun sekä Photoshopin pyörittelyyn. Intelin prosessori olisi hyvä, koska Creo ei toimi AMD-prosessoreilla ilman kikkailua.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 828
Olen uuden koneen hankinnan tarpeessa. Budjettini on noin 1700€ ja kone tulisi käyttöön pääasiassa pelaamiseen (CS2 ja satunnaisesti muita pelejä), Creolla 3D-suunnitteluun sekä Photoshopin pyörittelyyn. Intelin prosessori olisi hyvä, koska Creo ei toimi AMD-prosessoreilla ilman kikkailua.
Itse yritin vähän googlettaa enkä löytänyt ettei toimi ryzeneillä. Kehuttiin threadrippereitä. Toisaalta sanottiin että on kevyttä kuormaa ja tykkää kellotaajuuksista. Joten ota siitä sitten selvää.

Löytyi myös viitteitä että geforce saattaisi olla parempi kuin radeon.

Tuolla ainakin on ryzenkokoonpanoja

Mutta en itse siis tunne aihetta enempää kuin googlesta löysin, joten jaksatko tarkistaa vielä mitä toi ohjelma haluaa ja mielellään ohjata lukemaan lisää oikeasta paikasta.
 
Liittynyt
21.07.2024
Viestejä
2
Mutta en itse siis tunne aihetta enempää kuin googlesta löysin, joten jaksatko tarkistaa vielä mitä toi ohjelma haluaa ja mielellään ohjata lukemaan lisää oikeasta paikasta.
Kiitos avusta!

En oikein tiedä paljoa asiasta, mutta vanhalla koneellani missä AMD Ryzen 5, Creolla tehdessäni Ansys simulaatiota se pysähtyi joka kerta 99%. Täältä löysin apua siihen ongelmaan. Voi olla että ongelmaa ei enään ole uudemman polven Ryzeneissä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 171
Viestejä
4 329 029
Jäsenet
72 147
Uusin jäsen
Cas100

Hinta.fi

Ylös Bottom