Olen kasannut koneeni noin 10 kertaa koteloni sisään, mutta koneessa ei ole mitään eloa kotelon sisällä (Ei edes yritä käynnistyä, ei näytä mitään valoja jne). Jos kuitenkin kasaan koneen pöydälle niin ei ole mitään ongelmaa. Testattu myös minimalistisillä komponenteillä kotelon sisällä. Yhden kerran sain eilen toimimaan kotelon sisällä, asennuksessa oli kaikki kiinni paitsi yksi lisätuuletin. Laitoin tuulettimen eikä enää näyttänyt mitään eloa. Otin tuulettimen pois eikä vieläkään mitään eloa. Otin kaiken muun (taas) pois paitsi pakolliset osat käynnistämistä varten eikä mitään eloa. Onko vika siis kotelossa, vai missä? Viikon ajan jo yrittänyt asiaa selvittää ja monta kymmentä tuntia yrittänyt konetta kasata. Pöydällä ollessa kaikki kotelonkin johdot kiinni, virtalähde kotelon sisällä toimii ongelmitta. Kertaakaan ei ole jättänyt toimimatta kotelon ulkopuolella, tai muutenkaan näyttänyt mitään ongelmia. Jokainen koneen osa on viikon vanha, myös kotelo. Ostettu uutena proshopista. Ainut mahdollisuus minkä itse keksin on, että kone ottaa oikosulkua jotenkin kotelosta. Olen tarkistanut myös ettei emolevyn pohjasta mikään ota kiinni koteloon (muutakuin standoffit tietysti).