Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
i5 12400fMitä osia koneesta löytyy? Onko kyseessä uusi kone vai onko joskus toiminut?
Olen ladannut ei auttanut sekäänOletko asentanut kaikki emolevyn ajurit valmistajan sivuilta?
Kunhan varmistelen, että painoit myöskin sitä "Show all" tekstiä jokaisessa kohdassa, joka näyttää enempi ajureita (myöskin vanhempia versioita samoista, eli tarkkana sen osalta). Eli siellä saattaa olla lisää ajureita tarjolla...Olen ladannut ei auttanut sekään
Kyllä vain, laitehallinnan kautta yritin myös etsiä ajureita, mutta ei tuottanut tulosta.Kunhan varmistelen, että painoit myöskin sitä "Show all" tekstiä jokaisessa kohdassa, joka näyttää enempi ajureita (myöskin vanhempia versioita samoista, eli tarkkana sen osalta). Eli siellä saattaa olla lisää ajureita tarjolla...
Osaatko auttaa miten ne sais asennettua oikein ja mistä?Näyttäis kovasti siltä ettei piirisarjan ajurit ole asentuneet oikein
Osaatko auttaa miten ne sais asennettua oikein ja mistä?
Yritin katsoa, mutta joudun tällä hetkellä puhelimella katsomaan ja noi sivut on aika painajaismaiset selata. Jos joku muu täältä voisi laittaa b660 piirisarjan ajureille linkkiä? Itse pääsen myöhemmin vasta koneelle.Osaatko auttaa miten ne sais asennettua oikein ja mistä?
Kiitoksia ja virtalähde on Fractal Desing 650W Ion gold modulaarinenTästä: https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/...tel_TSD_SZ_W11_64_V101191998340_20220928R.zip
Mikä virtalähde koneessa muuten on?