PÌÎUW®[ªøËrhl¾Ç̰1¿¼
MurottajaSince2004
Niin että poliisia ei kiinnosta jos varastat kaupasta? Anteeksi mitä?!Ja eihän se, että joku asia ei jotain perähikiän poliisia kiinnosta (ei ole ymmärrystä), tee siitä hyväksyttävää. Samalla logiikalla voisi alkaa rajoja venyttämään lähes asiassa kun asiassa, kun "eihän se nyt niin vakavaa ole" ja aina löytyy joku, ketä ei kiinnosta. Voi olla, että samaista perähikiän poliisia ei kinnostaisi myöskään, jos otan tavakseni aina aamuisin kusaista naapurin tontin puolelle tai varastan silloin tällöin Siwasta yhden tölkin keskiolutta.
Jokatapauksessa en tainnut puhua mitään hyväksyttävästä toiminnasta vai puhuinko. Sanoin että moni ei siitä välitä. Kuten ei välitä virkavaltakaan tai edes Hedman&Partners koska jos ei synny kenellekkään laskettavaa rahallista vahinkoa niin ei voi vaatia vahingonkorvauksia.
Itsehän dumppasin kaiken omasta PS3:sta, mutta vain moraalisen aspektin vuoksi, koska laillisesti ketään ei kiinnosta miten tein sen. Nyt on PS3 ollut hyllyn päällä aika paksun pölykerroksen alla ja mitä jos laite on pimeänä?
Ei mitään todisteita että minulla on lisenssit siellä kovalevyllä (digiostokset ja niiden certti/lisenssi filut dumpattu) niin käytännössä lain edessähän muutuin nyt rikolliseksi. Eli tavallaan olen schrödingerin rikollinen nyt. Ehkä warastin tai ehkä en. Jos jotakuta asia kiinnostaisi niin joutuisin todennäköisesti häkkiin koska en voi todistaa että dumppasin pelit itse ostamista vehkeistä.Mutta kun ketään ei kiinnosta. Täten sanoinkin että moni ei välitä joten hyppäävät suoraan maali-ruutuun ja lataavat pelit netistä. Valitettavaa mutta totta.