Rakentelen ihan mitä tykkään. Mua ei muuten haittaa laisinkaan, jos sua ei kiinnosta minun kanssa keskustella. En pane ollenkaan pahakseni, jos pidättäydytään siitä jatkossa, koska tässä voi varmaan jo melko varmasti näin useamman vuoden kokemuksella sanoa, että eihän se mihinkään johda. Sen verran on erilaiset maailmankuvat ja käsitys valitsevasta todellisuudesta.
Sinä voit jatkaa haaveiluasi kauppapaikkojen tuomisen, linuxien asentelun sun muiden härpäkkeiden ymppäämisestä konsoleille (en toki ymmärrä miksi, kun olet henkeen ja vereen PC-mies). Itse puolestaan tahollani toivon, että sitä päivää ei koskaan nähdä. Eikä tuota nyt aktiivisesti tarvitse edes pelätä, kun eihän tuossa liiketaloudellisesti mitään järkeä olisi.
Sinä voit jatkaa haaveiluasi kauppapaikkojen tuomisen, linuxien asentelun sun muiden härpäkkeiden ymppäämisestä konsoleille (en toki ymmärrä miksi, kun olet henkeen ja vereen PC-mies). Itse puolestaan tahollani toivon, että sitä päivää ei koskaan nähdä. Eikä tuota nyt aktiivisesti tarvitse edes pelätä, kun eihän tuossa liiketaloudellisesti mitään järkeä olisi.