PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Rakentelen ihan mitä tykkään. Mua ei muuten haittaa laisinkaan, jos sua ei kiinnosta minun kanssa keskustella. En pane ollenkaan pahakseni, jos pidättäydytään siitä jatkossa, koska tässä voi varmaan jo melko varmasti näin useamman vuoden kokemuksella sanoa, että eihän se mihinkään johda. Sen verran on erilaiset maailmankuvat ja käsitys valitsevasta todellisuudesta.

Sinä voit jatkaa haaveiluasi kauppapaikkojen tuomisen, linuxien asentelun sun muiden härpäkkeiden ymppäämisestä konsoleille (en toki ymmärrä miksi, kun olet henkeen ja vereen PC-mies). Itse puolestaan tahollani toivon, että sitä päivää ei koskaan nähdä. Eikä tuota nyt aktiivisesti tarvitse edes pelätä, kun eihän tuossa liiketaloudellisesti mitään järkeä olisi.

Videolla hyvä katsaus xboxin alamäestä 2013->. Ei mitään uutta mutta hyvin paketoitu tarina xbox360 vs ps3 piikkiajasta nykytilanteeseen. Mitä, miksi, milloin. Oli kyllä xboxin kulta-aikaa xbox360 kun live, indie yms. oli voimissaan ja kilpailijat monella tavalla jäljessä.

Olispa joku tiennyt ja kertonut, että microsoft ei tule rahoittamaan xboxia, pelikehitystä ja gamepassia maailmanloppuun asti toisten bisnesten voitoilla.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=wfJ8qreLv8k

Alkaa varmaan olemaan jo selvää että tämä xboxin uusi johtaja on ns. muutosjohtaja. Naispuolinen Elop Nokia ajoilta. Pari vuotta kestää ennen kuin koko muutos (mikä se ikinä onkaan) on selvillä.

E: Digital Foundry on aika möksöllään xboxin tilanteesta ja toivovat että Microsoft lakkaisi mismanageroimasta xboxia spinnaamalla xboxin omaksi yhtiökseen pois Microsoftista.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=RfpsUXuNTc0

Viimeksi muokattu:
Eiköhän microsoft jatkossakin tee hiiriä ja näppäimistöjä. Kenties jonkun surface läppärinkin.

Mitään turhia konsoleita ei tarvita.
En tiiä et onko aikoinaan jääny joku konsoli saamatta joulupukilta, mutta kovat on antipatiat konsoleita kohtaan.

En tiiä et onko aikoinaan jääny joku konsoli saamatta joulupukilta, mutta kovat on antipatiat konsoleita kohtaan.
Päin vastoin. Konsolit on oikein kivoja laitteita. Ne voisivat olla paljon parempiakin kyllä.

Microsoftin toki toivoisin pysyvän ihan helvetin kaukana peleistä, pelaamisesta ja konsoleista.

Päin vastoin. Konsolit on oikein kivoja laitteita. Ne voisivat olla paljon parempiakin kyllä.

Microsoftin toki toivoisin pysyvän ihan helvetin kaukana peleistä, pelaamisesta ja konsoleista.
Mikä niissä vois olla parempaa?
Joo MS teki ikävästi symbianille, mutta jollahan on pysynyt hyvin pinnalla👌

Ei konsoliantipatioihin vaadita mitään muuta kuin sen ymmärtäminen, että suljetut järjestelmät johtavat monopoliin/kartelliin ja tämä on aina kuluttajalta pois
Jaa, omasta mielestäni pelaamisen kulta-aikaa oli, kun valmistajat tekivät oikeasti hyviä pelejä omille konsoleilleen. Nyt kaikki on kädenlämpöistä multiplattaria. Toki tässä on nyt se hyvä puoli, että pelit voi jättää ostamatta kaikilla alustoilla.

Mikä niissä vois olla parempaa?
Firman johto. Bonuksena eivät pilaa aivan kaikkea mihin koskevat.
Jaa, omasta mielestäni pelaamisen kulta-aikaa oli, kun valmistajat tekivät oikeasti hyviä pelejä omille konsoleilleen. Nyt kaikki on kädenlämpöistä multiplattaria. Toki tässä on nyt se hyvä puoli, että pelit voi jättää ostamatta kaikilla alustoilla.
Tällöin pelit oli hyviä sen takia että niitä teki inspiroituneet tyypit budjeteilla jotka eivät lainajärjestelyjen takia tuoneet pöytään jotain ääliötä esim. microsoftilta vaatimaan mitä peliin laitetaan. Nykyäänkin hyviä pelejä tulee muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aika pieniltä studioilta.

Ei konsoliantipatioihin vaadita mitään muuta kuin sen ymmärtäminen, että suljetut järjestelmät johtavat monopoliin/kartelliin ja tämä on aina kuluttajalta pois

No onhan noita konsoleita valmistettu jo 70-luvulta lähtien eikä vielä monopolia / kartellia ole vastaan tullut. Toki se vaara on olemassa, jos yrityksiä häviää bisneksestä. Sitä ajatellen on vähän epäloogista, miten kovaa jotkut toivovat MS:n kuolemaa. Luulisi olevan itsestään selvää, että mitä enemmän alalla on tasaväkisiä kilpailijoita, niin sen parempi.

Aamen. Tätä olen itsekin sanonut, ja sillä kaipailisinkin takaisin vanhoihin aikoihin ja näkisin mielelläni entistä enemmän eksluja. Nyt aikuisena voi tietenkin hankkia kaikki mahdolliset laitteet, mutta toisin oli muksuna, kun oli pakko valita jokin. Se oli tavallaan siistiä sekin.

Aamen. Tätä olen itsekin sanonut, ja sillä kaipailisinkin takaisin vanhoihin aikoihin ja näkisin mielelläni entistä enemmän eksluja. Nyt aikuisena voi tietenkin hankkia kaikki mahdolliset laitteet, mutta toisin oli muksuna, kun oli pakko valita jokin. Se oli tavallaan siistiä sekin.

Pelien laadulla ei ole kyllä minkään valtakunnan yhteyttä exclusiivisuuteen. On aika outoa kuvitella, että pelin exdclusiivisuus jotenkin tekisi niistä peleistä taianaomaisesti parempia. Ihan yhtä hyviä pelejä voi osaava tiimi tehdä oli se exclu tai ei.

Edellee se vanhojen aikojen exclusiivisuus johtui 99% raudan eroista eri laitteiden välillä. Silloin toki sai pelitiimi hienompaa jälkeä aikaan, jos ja kun keskittyi hiomaan sen koodin yhdelle laitteistolle optimaaliseksi. Tätä ongelmaa ei enää ole ollut aikoihin olemassa.

Mun on ihan tosi vaikea uskoa, että vaikka jossain Marioissa tai Zeldoissa säilyisi sama "taika", jos niitä monistettaisiin kaikille mahdollisille alustoille. En sanokaan, että ekslusiivisuus tekee itsessään pelistä paremman aina ja kaikissa tapauksissa, mutta uskon, että se ajaa kehittämään mielenkiintoisempia ja parempia pelejä, kun peleillä on suora yhteys raudan myyntiin -"Only on Nintendo". Kummasti sitä on nähnyt monenkin sarjan muuttuvan tasapaksuksi tusinatavaraksi siinä vaiheessa, kun niistä on tullut multiplattareita. Ja tiedän, toki on olemassa poikkeuksia ja mahdotonta meidän kenenkään on sanoa, että mikä milloinkin on syy ja mikä seuraus, mutta itse näen asian näin. Varmaan moni muukin minua fiksumpi sen näin näkee, kun nyt kerran otetaan taas askelia takaisin eksluihin päin.

Pelistä katoaa "taika" vain siinä tapauksessa jos olet rakentanut identiteettisi sen tietyn firman tarran varaan. Et tunne enää olevasi "oma itsesi" jos tiedät että "perheeseen kuulumattomat" nauttivat samoista asioista mitä sinun "perheesi".

No ainakin omalla kohdallani olen todennut moneen kertaan, että en kuulu sen enempää Nintendon, MS:n kuin Sonynkaan "perheeseen", mutta identifioin kyllä tietyt pelisarjat vahvasti tiettyihin konsoleihin liittyviksi. Jos pelaisin esim. Gear of Waria, niin kyllä se tapahtuu Xboksilla. Tekken kuuluu itsestään selvästi Playstationille samoin kuin Crash Bandicoot jne.

Nintendo pisti juuri sopivasti äsken ulos tällaisen posterin. Juuri tällaista näkisin niin mielelläni jatkossa muiltakin.

1781778767417.png

Viimeksi muokattu:
No ainakin omalla kohdallani olen todennut moneen kertaan, että en kuulu sen enempää Nintendon, MS:n kuin Sonynkaan "perheeseen", mutta identifioin kyllä tietyt pelisarjat vahvasti tiettyihin konsoleihin liittyviksi. Jos pelaisin esim. Gear of Waria, niin kyllä se tapahtuu Xboksilla. Tekken kuuluu itsestään selvästi Playstationille samoin kuin Crash Bandicoot jne.

Nintendo pisti juuri sopivasti äsken ulos tällaisen posterin. Juuri tällaista näkisin niin mielelläni jatkossa muiltakin.

1781778767417.png
No aina voi todeta mitä ikinä haluaa mutta jos vetää veltoksi siinä kohtaa kun tietää developerin valinneen game dev studiosta deployment listalta jonkin toisenkin platformin jonka compiler tekee niin... ;)

Pelistä katoaa "taika" vain siinä tapauksessa jos olet rakentanut identiteettisi sen tietyn firman tarran varaan. Et tunne enää olevasi "oma itsesi" jos tiedät että "perheeseen kuulumattomat" nauttivat samoista asioista mitä sinun "perheesi".
Harvempi "konsolisti" täällä tuollaista harrastaa🤔
Ps. Viriteltiin vanha wii olkkariin, muksut pikkusen mielissään pelaa wii sportia. Eipä onnistuisi jos olisi orjallisesti vain yhden alustan pelaaja🤷

Ps. Viriteltiin vanha wii olkkariin, muksut pikkusen mielissään pelaa wii sportia. Eipä onnistuisi jos olisi orjallisesti vain yhden alustan pelaaja🤷

Siitä ei myöskään olisi kovinkaan helppo vääntää multiplattaria. Nintendo perinteisesti osaa innovoida ohjainlaitteiden kanssa.

Ja kiinnostuksesi lopahtaisi täysin jos julisteen toiseksi viimeinen rivi olisi jäänyt kirjoittamatta? Riippumatta siitä mitä itse peli on.
Siitä ei myöskään olisi kovinkaan helppo vääntää multiplattaria. Nintendo perinteisesti osaa innovoida ohjainlaitteiden kanssa.
Senkus laittaa ohjaimet kiinni tietokoneeseen ja kovaa ajoa.
Mun on ihan tosi vaikea uskoa, että vaikka jossain Marioissa tai Zeldoissa säilyisi sama "taika", jos niitä monistettaisiin kaikille mahdollisille alustoille.
Tunnetko vahvastikkin että mikä käyttis on pc johdannaisella raudalla milloinkin rullaamassa? Jos siis kerran taika katoaa käyttistä vaihtamalla.

Eli Wii Sports levy asemaan ja ohjaimet kiinni tietokoneeseen ja peli maagisesti on pelattavissa heti PC:llä? :kahvi:

Tätäpä täytyy heti kokeilla.
En toki moista väittänyt. Nintendo jos olisi pelinsä windowsille julkaissut niin tuolla tapaa se toimisi. Nyt kun ei ole, niin nintendo pakottaa asiakkaansa ensin säätämään erinäistä paskaa, mutta sen jälkeen toki toimii kuvatusti.

Pointti viestissäni oli että kyllä ne ohjaimet toimisi helposti muillakin laitteilla jos vaan olisi mitään tahtotilaa. Ts. kyse on taas vain ja ainoastaan keinotekoisesta rajoitteesta.

Odotan innolla tuloksia. Kerro sitten, mistä kohtaa löydät PC:stä sen portin joka ottaa vastaan Wiin ohjaimet.

Onhan se tietenkin huutava vääryys, että Nintendo panostaa ohjainlaitteiden ja pelien kehitykseen ja haluaa, että niitä käytetään heidän laitteilla eikä kilpailijoiden vermeillä. Miten ne kehtaa. 😂 Kyllä videopelihommissa pitäisi kaikkien olla Robin Hoodeja.

Viimeksi muokattu:
Odotan innolla tuloksia. Kerro sitten, mistä kohtaa löydät PC:stä sen portin joka ottaa vastaan Wiin ohjaimet.

Onhan se tietenkin huutava vääryys, että Nintendo panostaa ohjainlaitteiden ja pelien kehitykseen ja haluaa, että niitä käytetään heidän laitteilla eikä kilpailijoiden vermeillä. Miten ne kehtaa. 😂 Kyllä videopelihommissa pitäisi kaikkien olla Robin Hoodeja.
Surullista on että ihmiset fanittavat sitä että eivät voi käyttää omistamaansa rautaa ja softaa miten haluavat.

Portteja saa kaupasta.

Tuli tuossa äsken kuunneltua uusin jakso Konsolifin podcastista. Siinä herrat puhuivat yhdessä vaiheessa mm. eksluista eikä tuntunut haittaavan. Tuli mm. todetuksi, että ei siksikään mitään ongelmaa, kun hommaa kuitenkin kaikki konsolit. Siitäkin puhuivat, että ei ole vuosiin tarvetta uudelle raudalle. Aika samanlaisia ajatuksia sitä siis näkyy muillakin alan harrastajilla olevan.

No epäilemättä on askartelusta kiinnostuneille vaikka mitä olemassa.
Ei se mitään askertelua vaadi.
Dolphinissa voi myös suoraan laittaa wiimote tähtäyksen toimimaan vaikka dualshockin oikealla tatilla ja samoin voi määrittää vaikka moten huitaisun oikealle jonkun tietyn napin taa.
Mä pelasin driver san franciscon noin läpi ja vaikka kontrolleja tartti muuttaa pari kertaa pelin aikana niin se kuitenkin oli vaan se valikon avaaminen ja pari hiiren klikkausta.
Toki olisin tuonkin pelannut mieluummin ihan wiillä putkitelkkarin kautta, mutta tuo ei ollut tullut vastaan kun olen retro pelejä ostellut.
Nykyään se kyllä on hyllyssä kun sattui olemaan paikallisessa pelikaupassa ja omistajallekin mainitsin kuinka olin sitä etsinyt jo pidempään.

Lisäksihän pc:llä voi pelata esim metroid prime trilogian vr moodissa, mutta se prosessi vaikutti liian hankalalta mun makuun kun googletin.

Vai kävikö niin että tämä kulta-aika oli myös lapsuus/nuoruus, jolloin ei turhat vastuut mieltä häirinneet, eikä ollut muutenkaan kokemuksia erilaisista peleistä paljoa. Tätä kutsutaan nostalgiaksi.

Tuli tuossa äsken kuunneltua uusin jakso Konsolifin podcastista. Siinä herrat puhuivat yhdessä vaiheessa mm. eksluista eikä tuntunut haittaavan. Tuli mm. todetuksi, että ei siksikään mitään ongelmaa, kun hommaa kuitenkin kaikki konsolit. Siitäkin puhuivat, että ei ole vuosiin tarvetta uudelle raudalle. Aika samanlaisia ajatuksia sitä siis näkyy muillakin alan harrastajilla olevan.
Mikäs siinä elektroniikkajätevuorta kasvattaessa. Täysin järjetöntä resurssien haaskaamista pakottaa ihmiset ostamaan sama laite neljään kertaan eri käyttiksellä.

Jos ei maailman polttaminen ahdista, niin vaihtoehtoisesti resurssit jos keskittäis yhteen laitteeseen, niin pelikokemus olisi täysin ylivertainen nykyiseen verrattuna. Ei ihan PC tasoa, mutta lähellä.

Viimeksi muokattu:
Ei se mitään askertelua vaadi.
Dolphinissa voi myös suoraan laittaa wiimote tähtäyksen toimimaan vaikka dualshockin oikealla tatilla ja samoin voi määrittää vaikka moten huitaisun oikealle jonkun tietyn napin taa.
Mä pelasin driver san franciscon noin läpi ja vaikka kontrolleja tartti muuttaa pari kertaa pelin aikana niin se kuitenkin oli vaan se valikon avaaminen ja pari hiiren klikkausta.
Toki olisin tuonkin pelannut mieluummin ihan wiillä putkitelkkarin kautta, mutta tuo ei ollut tullut vastaan kun olen retro pelejä ostellut.
Nykyään se kyllä on hyllyssä kun sattui olemaan paikallisessa pelikaupassa ja omistajallekin mainitsin kuinka olin sitä etsinyt jo pidempään.

Lisäksihän pc:llä voi pelata esim metroid prime trilogian vr moodissa, mutta se prosessi vaikutti liian hankalalta mun makuun kun googletin.
No kyllähän se pelien rippaaminen ja adapterien ja emulaattoreiden kanssa vehtaaminen on aika säätöä versus, että laitat levyn koneeseen ja nappaat telkun päälle. Toki tiedän, että joillekin mikään säätö ei ole säätöä lainkaan. Mutta tämä asia on täällä käsitelty jo moneen kertaan, joten turha enää siihen lähteä.

Vai kävikö niin että tämä kulta-aika oli myös lapsuus/nuoruus, jolloin ei turhat vastuut mieltä häirinneet, eikä ollut muutenkaan kokemuksia erilaisista peleistä paljoa. Tätä kutsutaan nostalgiaksi.
No itse olin ainakin jo työelämässä aikana, kun eksluja vielä oli reilustikin. Että ei ihan nostalgiallakaan voi pelkästään asiaa selittää.

En toki moista väittänyt. Nintendo jos olisi pelinsä windowsille julkaissut niin tuolla tapaa se toimisi. Nyt kun ei ole, niin nintendo pakottaa asiakkaansa ensin säätämään erinäistä paskaa, mutta sen jälkeen toki toimii kuvatusti.

Pointti viestissäni oli että kyllä ne ohjaimet toimisi helposti muillakin laitteilla jos vaan olisi mitään tahtotilaa. Ts. kyse on taas vain ja ainoastaan keinotekoisesta rajoitteesta.
Tulihan se sieltä. Eli ei toimi.

Vartin säädöllä toimii. Vähemmän palaa aikaa wiin varastosta kaivamisessa ja moderniin telkkariin kytkemisessä. Adapterejakin tarvitsee yhtä monta.
Meinasitko mitenkä pitkään siirrellä niitä maalitolppia?

Ei tosin taaskaan yllätä. :kahvi:

No kyllähän se pelien rippaaminen ja adapterien ja emulaattoreiden kanssa vehtaaminen on aika säätöä versus, että laitat levyn koneeseen ja nappaat telkun päälle. Toki tiedän, että joillekin mikään säätö ei ole säätöä lainkaan. Mutta tämä asia on täällä käsitelty jo moneen kertaan, joten turha enää siihen lähteä.
Mutta kyllähän sekin melkein kaikilla vaatii adapterin jotta sen kuvan saa moderniin telkkariin.
Toki helpoimmillaan se vaatii vain hdmi adapterin joka tungetaan wiin perseeseen ja mulla on kyllä sellainenkin ja kuva on ihan pelattavan näköinen tossa 4k telkkarilla, mutta kyllä mä paljon mieluummin katson sitä kuvaa putkitelkkarin ruudulta joka sekin vaatii mulla säätöä kun ensin pitää kaivaa se telkkari kaapista ja laittaa sille pöytä sohvan eteen ja sitten täytyy kaivaa vielä WiiU:n gamepad jota mä käytän sen telkkarin kaukosäätimenä kun orkkis kapulan napit ei enää toimineet.
Tuo on muuten sellainen WiiU ohjaimen ominaisuus jota en koskaan uskonut tarvitsevani, mutta eipähän tarttenut ostaa mitään universal kaukosäädintä ja toivoa, että se toimii just oman telkkarin kanssa.
Sitten pitää tietenkin vielä kaivaa se konsoli vaatehuoneen hyllyltä ja erillisestä laatikosta vielä rgb scart johto jotta kuva on hyvä.

Tuo tulee tehtyä taas ensvuonna kun on tullut taas ostettua lisää ps2, xbox ja wii pelejä ja kaiken tuon säädön takia mä omistan noilla pelaamiselle muutaman kuukauden kun ei tuota säätöä jaksa minkään vartin nostalgia huuman takia.

Tokihan se jokaisella on omanlaisensa setuppi. Itselläni on ihan jatkuvasti käyttövalmiina moderni OLED-ruutu, pari vanhempaa littutelevisiota, joissa vielä komponentti ym. liitännät ja putkitelkku myös. Voi pitää kaikki haluamansa vermeet aina kiinni. Muutaman HDMI-jakajan ja RGB-scart jakajan oon toki sekaan heittänyt.

Tokihan se jokaisella on omanlaisensa setuppi. Itselläni on ihan jatkuvasti käyttövalmiina moderni OLED-ruutu, pari vanhempaa littutelevisiota, joissa vielä komponentti ym. liitännät ja putkitelkku myös. Voi pitää kaikki haluamansa vermeet aina kiinni. Muutaman HDMI-jakajan ja RGB-scart jakajan oon toki sekaan heittänyt.
Kuulostaa aivan pöyristyttävän kuvottavalta määrältä säätöä. Onneks on pc, niin ei tarvi ostaa 10k€ neliöhinnalla erillistä huonetta jotta mahtuu pelaamaan wiillä aina välillä kun siltä tuntuu.

Mikäs siinä jos tilaa on.
Mun vaatimaton nörttiluola joka on siis koko asunto pl. keittiö ja vessa näyttää normaalisti tältä.

luola.jpg
Sitten retro pelejä varten pitää se toinen pöytä laittaa sohvan eteen ja ne konsolit joko toiselle pöydälle tai telkkarin päälle.

retro luola.jpg

Mutta on mulla sentään ps5, series x sekä switch sulassa sovussa ja ps4 pro on telkkarin takana ja sen kovo on täynnä psvr pelejä.
Vahvarissa on myös yks ylimääränen hdmi piuha jota tulee vaihdeltua pc:n, xbox360, ps3, switch 2 ja WiiU:n välillä.
Joskus harvoin sen päästä löytyy myös C64 mini tai A500mini ja tälläkin hetkellä mulla on pari c-64 peliä ostoslistalla.

Kaikelle on tilaa ainakin väliaikaisesti mun tapauksessa eikä millekään konsoli tai laite sotimiselle ole tarvetta.

Viimeksi muokattu:
Komeaa! Eli sielläkin taas yksi henkilö, jolla on kaikkien valmistajien konsolit eikä mitä ilmeisimmin ahdista lainkaan.

Komeaa! Eli sielläkin taas yksi henkilö, jolla on kaikkien valmistajien konsolit eikä mitä ilmeisimmin ahdista lainkaan.
Juu ei ahdista vaikka pakko sanoa, että alunperin on ostettu aina boxi ja pleikkari yksinoikeuksien takia, mutta nyt ostin boxin ihan vaan gamepass koneeksi.
Ostin sille just viikko sitten 8bitdo langallisen ohjaimen puolenkuunpeleistä (45e) jonka mukana tuli sopivasti vielä 1kk gamepass ultimate koodi jonka ajattelin käyttää varmaan elokuussa niin voin pelata sitten kerralla halon remaken, forza horizon 6:n, south of midnightin ja outer worlds 2:n nyt ainakin ja jos pelit iskee tarpeeksi kovaa niin sitten varmaan ostan vielä fyysisen kopion jos tulee hyvään hintaan vastaan.
En ole kyllä vielä ottanut selvää kuinka moni noista edes sai/saa fyysisen julkaisun kun ne alkaa varsinkin boxin puolella olemaan harvinaisia.

Esim awoved ei tainnut saada fyysistä julkaisua missä olis se levykin mukana vaan siinä oli pelkkä latauskoodi ja sekin oli sellainen peli mikä levy versiona tarttuisi n.30e hintaan mukaan vaikka se onkin jo pelattu gamepassin kautta.

Sattuipa feediin kyllä kunnon vääkylä mitä xbox game studios pukkaa.

Ps5:lla Halo pelin split screen vaatii että kumpikin pelaaja tilaa PS+ subausta ja kumpikin pelaaja on linkittänyt tilinsä omaan Microsoft (Xbox gamertag) tiliin. Miksi ihmeessä tuota ei voinut sallia niin että yksi pelaajista on jolla PS+ subaus ja olisi sallittu guest accountin käyttö ilman Microsoft linkitystä? Tekeekö ne tahallaan näitä asioita päin persettä?

Even on PS5, Halo: Campaign Evolved Requires an XBOX Account

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
311 030
Jäsenet
83 936
Uusin jäsen
AKJ4

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom