- Liittynyt
- 27.02.2018
- Viestejä
- 3 362
No sit sinä oot tehny täyskäännöksen asian suhteen, kun niitä PS excluja olet aikaisemmin hehkuttanutSelvästi ollut tiukka paikka kun pelit valuivat SonylleYleisesti yksinoikeudet eivät ole koskaan hyvä juttu ja mäsän kohdalla erityisen outo veto koska pelejä ei tunnu kaupaksi menevän.
Ilmeisesti 3vko ei ole ollut riittävä aika game passin tilaajille painaa asenna nappia. Luulisi yhden mäsän tunnetuimpien pelisarjojen aiheuttavan kokeiluhalua mutta selvästi copy paste ei maistu.
Nythän xboxin johto on tehnyt asioita joita kansa on halunnut, joten oikealla tiellä ollaan