Ei tietenkään ole meillä näkyvyyttä Sonyn kustannuksiin tai esim. siihen, mihin mahdollisesti investoidaan, mutta käsittääkseni ainakin valtaosa PS Networkin palveluista pyörii AWS:n päällä ja kyllähän pilvessä tyypillisesti kustannukset nousee sitä mukaa kun käyttäjämäärät ja resurssien käyttö ajan myötä kasvaa.
